ja...quote:
Ah, niets nieuws dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Harrelson
quote:Harrelson declared several times (the first time being when he had been apprehended for the Wood shooting) that he had been involved in John F. Kennedy's assassination. Some think he was one of the three tramps arrested on November 22, 1963 in a train near Dealey Plaza, but Dallas Police Department documents made public in 1992 reveal that the three men really were transients with no connection to the assassination.
`quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef planethugo het volgende:
sow die was echt onherkenbaar
Wie kijkt er nou SBS6 in amerika?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
`
inderdaad... z'n buurman of collega's herkennen 'm toch meteen?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:28 schreef Zwansen het volgende:
Ja dat wist ik, het duurt tot 12 uur. Kan nu mooi ff douchen.
Je avatar zit ook klaar. Op RTL5.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef Urquhart het volgende:
Hart van Nederland
Ik zit er al klaar voor.
nou, ik denk eerder dat hij wegloopt, itt tot wat hij hier doet, volharden, omdat daar een bewoner gerechtigd is je voor je giecheltje te schieten wegens trespassingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Peter wordt van een terrein afgejaagd. Hij kiest eieren voor z'n geld want als daar de politie erbij komt kennen ze hem niet en zit ie een maand vast wegens huisvredebreuk.
Is hij nog nooit in de States op tv geweest dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou SBS6 in amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |