yes dan ben ik 51, weet ik eindelijk of hij het echt was of nietquote:
Precies, voor de gemiddelde kijker is het goed te volgen en is het boeiend, mezelf even tot de gemiddelde kijker rekenend. Voor de echte onthullingen (voor zover die er zijn) zul je toch echt tot na hart van nederland moeten wachten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bedenk even dat de gemiddelde kijker er weinig van weet. Dus ik zou maar geduld hebben als ik jullie wasde echte onthullingen zijn pas om 23.45
mee eens zijnde...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik blijf erbij: bout-docu tot nu tpe.
Peter heeft z'n feiten niet op een rijtje.quote:Just before the 1964 presidential election, President Johnson ordered the Warren Commission documentations to be sealed against public availability for 75 years (until 2039). However, in 1992 Congress enacted the President John F. Kennedy Assassination Records Collection Act of 1992. Congress questioned the legitimate need for continued protection of such records, after three decades of secrecy. The purpose of the Act was to gather and accelerate the public release of assassination related documents.
The Act requires all documents related to the assassination that have not been destroyed to be released to the public by no later than 2017.
Since 1992, many documents have been gathered and unsealed. However, tens of thousands of pages of other documents will remain classified and sealed, away from the public until 2017
bron: Wikipedia
En dan wordt ook nog eens herhaald welke onthullingen er al gedaan zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Precies, voor de gemiddelde kijker is het goed te volgen en is het boeiend, mezelf even tot de gemiddelde kijker rekenend. Voor de echte onthullingen (voor zover die er zijn) zul je toch echt tot na hart van nederland moeten wachten.
Rustig tong, rustig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Nee geen bout Docu. Maar wel bout in de zin van we zien niks nieuws
Ik ben rustig hoorquote:
wat is dat nummer van net?quote:
THEM - Gloriaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
wat is dat nummer van net?
puntje van mijn tong
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |