`quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef planethugo het volgende:
sow die was echt onherkenbaar
Wie kijkt er nou SBS6 in amerika?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
`
inderdaad... z'n buurman of collega's herkennen 'm toch meteen?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:28 schreef Zwansen het volgende:
Ja dat wist ik, het duurt tot 12 uur. Kan nu mooi ff douchen.
Je avatar zit ook klaar. Op RTL5.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef Urquhart het volgende:
Hart van Nederland
Ik zit er al klaar voor.
nou, ik denk eerder dat hij wegloopt, itt tot wat hij hier doet, volharden, omdat daar een bewoner gerechtigd is je voor je giecheltje te schieten wegens trespassingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Peter wordt van een terrein afgejaagd. Hij kiest eieren voor z'n geld want als daar de politie erbij komt kennen ze hem niet en zit ie een maand vast wegens huisvredebreuk.
Is hij nog nooit in de States op tv geweest dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou SBS6 in amerika?
Die dvd is wel interessant denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Het onderzoek komt toch grotendeels van Dankbaar, die een dezer dagen met een DVD komt
No shit...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Nee geen bout Docu. Maar wel bout in de zin van we zien niks nieuws
Dat is in elk geval nog 5 minuten korter dan Talpareclamequote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
nog 10 minuten reclame en we kennen weer beginne.
In ieder geval een paar uur boeiende televisie op SBS 6quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:51 schreef MIster911 het volgende:
Een erg interessante aflevering weer, al vraag ik me af wat peter hiermee wilt bereiken (behalve kijkcijfers dan). Alsof hij the kennedy cas zal oplossen, het is al zo verouderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |