Precies.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
"But I..uhm.. you will be fine"
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 22 maart 2006 06:23 schreef _Floddertje_ het volgende:
Burke versprak zich helemaal aan het eind, hij zei tegen die man met het letterlijke gebroken heart: "I am... You are going to be fine". Ik had het idee dat Burke door die zwangerschap van Christina nu opeens begreep waarom ze zo raar en afstandelijk tegen hem had gedaan de laatste tijd. Dat alles opeens op z'n plek viel, dat het dus niet direct aan hem had gelegen en dat hij nu het idee heeft dat het tussen hem en Christina misschien wel goed komt.
Of wil ik gewoon graag dat het zo zit?![]()
Inderdaad, ook best heftig allemaal!! Vond het niet de leuskte aflevering die ik tot nu toe gezien heb...quote:
Het lijkt me van niet, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan (dacht ik) niet lang duren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:53 schreef bladibladibla het volgende:
Is Christina nou nog zwanger of niet? Ik had GA gisteren opgenomen en ik heb het stukje na haar operati twee keer gekeken, maar Bailey alleen zeggen ze een van haar eierstokken hebben moeten verwijderen, maar verder niks over het kindje...
Christina is niet meer zwanger, ze had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ze is haar kindje verloren, en volgens mij kan ze dus ook nooit meer kinderen krijgen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:53 schreef bladibladibla het volgende:
Is Christina nou nog zwanger of niet? Ik had GA gisteren opgenomen en ik heb het stukje na haar operati twee keer gekeken, maar Bailey alleen zeggen ze een van haar eierstokken hebben moeten verwijderen, maar verder niks over het kindje...
Bailey was echt leuk trouwens, en ik begin Satan zelfs aardig te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Insomaniac op 22-03-2006 11:36:28 ]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Christina is niet meer zwanger, ze had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ze is haar kindje verloren, en volgens mij kan ze dus ook nooit meer kinderen krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |