quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:47 schreef Shogo het volgende:
Idd 1,95. Ik heb hem besteld.Ben niet echt geinteresseerd in de LotR films eigenlijk maar voor deze prijs.
Shit die had ik ook nog even moeten pakken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb met een nieuwe account ook nog ff de NeVoBo er tegenaan gegooid, als ik veel geluk heb wordt 'ie voor 7,44 thuisbezorgd
Op Ebay bieden ze al het dubbele bijna met nog 3 dagen te gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:20 schreef slindenau het volgende:
Aan jullie kan ik mijnes iig niet verpatsen dus![]()
.
Jah sorry een verhaal over een of ander kutring leek me niet echt boeiend.quote:
Ik denk dat als je een aantal keer dezelfde bon op het zelfde adres gebruikt heb ondanks een andere account aanmaken, je de lul bent.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef slindenau het volgende:
Ik vraag me af hoe ze controleren of je lid bent van die bond. Dat zou dus betekenen dat ze bij die bond je persoonsgegevens doorgeven aan derden (bol.com in dit geval dus)...niet zo netjes toch.
heb `m 4x gebruikt, 4x een ander e-mail adres maar wel 4x het zelfde aflever adres. nog nooit geannuleerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een aantal keer dezelfde bon op het zelfde adres gebruikt heb ondanks een andere account aanmaken, je de lul bent.
Ik heb de bon 3x gebruikt de 4de en 5de keer werden geannuleerd.![]()
Dat wordt proppenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef Bayswater het volgende:
Verwacht er nu 4 door mijn brievenbus morgen![]()
ik verwacht wat problemen met de gleufquote:
Zou je niet eerst wachten tot Bol 'em levert? Straks komen ze erachter dat het een foutje is (10 euro is echt weinig hoor) en wordt je besteling geannuleerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Heb er ook een besteld en op Ebay gezet![]()
Ik had 'm alquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zou je niet eerst wachten tot Bol 'em levert? Straks komen ze erachter dat het een foutje is (10 euro is echt weinig hoor) en wordt je besteling geannuleerd.
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:36 schreef slindenau het volgende:
Ja, ik ook. Maar dan heb je er straks geen meer als je 'em verkoopt op eBay en Bol 'em niet levert.
niet aan gedachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |