weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is nog een betere aanbieding van de oude 3 voor 15! Is dat in de winkels of ook online?
Alien Head voor 49,99 GBPquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Bij HMV.co.uk is de summersale van start gegaan
Veel goede aanbiedingen, zeker een kijkje waard![]()
![]()
goede prijs vind ikquote:
Ik krijg deze opties :quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar hoeveel komt erbij aan verzendkosten?
quote:STANDARD AIRMAIL £1.75
OVERSEAS COURIER DELIVERY £15.50
Alledrie? Ook de eerste, want die kan ik nergens vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef Chielus het volgende:
Bij de Bijenkorf is er nu een actie 3 voor de prijs van 1. Niet heel veel bijzonders, maar wel de LOTR sets met die poppetjes (4kante doos).
ben niet zo'n LOTR kenner dus kan ik je helaas niet helpen, het waren iig wel verschillende.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Alledrie? Ook de eerste, want die kan ik nergens vinden![]()
Zie hem nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en komende woensdag is het 3 voor de prijs van 2![]()
Ach de geweldige uitvinding van de creditcard. Ook als je tijdelijk zonder geld zit kan je het gebruiken.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]best kut dat ik geen geld heb
(en me stufie heb ik al er door heen gejaagd)
die moet je kiezen. Duurt zo'n 5 - 7 dagenquote:STANDARD AIRMAIL £1.75
japanse giftset ja, dan moet je wel een dikke knip meenemenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef ASSpirine het volgende:
FF hier een keer melden, altijd wel leuk om leuke acties te weten.
Iemand heeft aan mij ooit een special edition van Laputa Castle in the sky laten zien, waar je een soundtrack en een poppetje van zo'n robot kreeg.
dan ga ik weer teveel geld uitgeven dus voor mij geen optiequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ach de geweldige uitvinding van de creditcard. Ook als je tijdelijk zonder geld zit kan je het gebruiken.![]()
absurde prijs ..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:41 schreef Knekwurst het volgende:
9,99 voor lotr return of the king ee giftset..
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000097946&Section=VIDEO
Ik ook, en ik heb em eigenlijk alquote:
Heb jij de EE's dubbelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb alle EE's los en ook nog een keer alledrie de EE's met beeldje
Nee deze laat ik wel liggen
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:47 schreef Shogo het volgende:
Idd 1,95. Ik heb hem besteld.Ben niet echt geinteresseerd in de LotR films eigenlijk maar voor deze prijs.
Shit die had ik ook nog even moeten pakken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb met een nieuwe account ook nog ff de NeVoBo er tegenaan gegooid, als ik veel geluk heb wordt 'ie voor 7,44 thuisbezorgd
Op Ebay bieden ze al het dubbele bijna met nog 3 dagen te gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:20 schreef slindenau het volgende:
Aan jullie kan ik mijnes iig niet verpatsen dus![]()
.
Jah sorry een verhaal over een of ander kutring leek me niet echt boeiend.quote:
Ik denk dat als je een aantal keer dezelfde bon op het zelfde adres gebruikt heb ondanks een andere account aanmaken, je de lul bent.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef slindenau het volgende:
Ik vraag me af hoe ze controleren of je lid bent van die bond. Dat zou dus betekenen dat ze bij die bond je persoonsgegevens doorgeven aan derden (bol.com in dit geval dus)...niet zo netjes toch.
heb `m 4x gebruikt, 4x een ander e-mail adres maar wel 4x het zelfde aflever adres. nog nooit geannuleerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een aantal keer dezelfde bon op het zelfde adres gebruikt heb ondanks een andere account aanmaken, je de lul bent.
Ik heb de bon 3x gebruikt de 4de en 5de keer werden geannuleerd.![]()
Dat wordt proppenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef Bayswater het volgende:
Verwacht er nu 4 door mijn brievenbus morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |