quote:Op zondag 23 april 2006 19:50 schreef Chielus het volgende:
Van Leest heeft nu een Kurosawa-collectie aanbieding. 8 films in de 3 voor 25 aanbieding.
Hou het wel bij m'n 'oude' editiequote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef dvdfreak het volgende:
GODFATHER COLLECTION, THE (NEW VERSION)24,99 ¤
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:15 schreef Hapertje het volgende:
Ik ben door die klote 3-euro kortinglinken ineens persona non grata bij cd-wow! Alles wat ik bestel wordt gecancelled en ze beantwoorden mijn mailtjes nooit meer. Kuteikels daar! Moeten ze het systeem maar waterdicht maken... maar ik zal ze met vouchers hoe dan ook harder naaien als ze zo doorgaan!
nee jij mag er geen misbruik van maken ookal is het zo lek als een mandje...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:28 schreef Hapertje het volgende:
Nou Mikkie, ik ben gewoon beleefd tegen ze hoor! Maar toch zijn het eikels... ze moeten toch echt zelf weten dat hun systeem zo lek als een mandje is!
X-Men 1 &2, Oceans Twelve, Kingdom of Heaven, Day after Tommorow, Star Wars III, Catch me if you can, Gues Who en nog vele anderequote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:36 schreef Chielus het volgende:
noem eens wat?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:18 schreef dvdfreak het volgende:
E-plaza verkoopt Back to the Future (Blauwe)box voor 10 euro
Alles 7,50 per stukquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:45 schreef Mikkie het volgende:
En wat voor prijzen moeten ze opbrengen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |