quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef Belana het volgende:
[..]
Niet altijd meteen het ergste denken anitraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, ik vind over de 39 toch wel erg, maar misschien denken anderen daar anders over hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
Maar wat is dan erge koorts?
Ja ik weet ook niet, ik meet nooit opquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Belana het volgende:
[..]
Tja, ik vind over de 39 toch wel erg, maar misschien denken anderen daar anders over hoor.
Ik meet het eigenlijk ook niet zo snel, maar Liam is ook niet zo vaal ziek geweest idd. Maar wel een paar keer echt niet lekker en wat Karin zegt, een goei nachtrust voor iedereen vind ik dan wel belangrijk, dus dan gaat er een zetpil inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet, ik meet nooit opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze heeft wel eens echt koorts gehad geloof ik maar ik weet helemaal niet wanneer ik iets zou doen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kreeg gisteren vergelijkbaar advies van mijn huisarts. ik had er anna ook een paar gegeven afgelopen weekend, maar alleen als ze echt gloeiend heet was. de huisarts benadrukte ook dat het ook / vooral als pijnbestrijding ingezet mag worden, dus die raadde me aan om haar nu juist de maximum dosering per dag te geven. die rotoorpijn ook. (vandaag toch ook maar die antibioticakuur gehaald).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook terughoudend met zetpillen, maar ik heb ook een keer echt op mijn kop gekregen van de huisarts omdat hij vond dat ik (ik citeer) volstrekt niet aan adequate pijnbestrijding had gedaan bij Job.
Job had de hele nacht gehuild van de pijn en ik had hem wel zetpilletjes gegeven, maar 120 mg, terwijl hij toen al 240 mg mocht hebben. 's Ochtends vroeg meteen naar de huisarts gegaan met Job en hij was volstrekt apathisch en kon alleen nog maar snikken en tegen me aanhangen. De huisarts liet me toch wel duidelijk merken dat ik het niet goed had aangepakt met die zetpillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sindsdien geef ik toch wat makkelijker een pilletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop