abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36242977
Het dreumes- en peutertopic nummer 27

Dreumesjes:

2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
19 april 2004: Junah Ileah, dochter van Tan
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
17 mei 2004: Faith Cathryn, dochter van Psyche2003 (papa)
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
19 juni 2004: Justin Julian, zoon van JoOLz
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
02 juli 2004: Ronja, dochter van RRRobert (papa)
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
04 juli 2004: Steijn, zoon van dolfg (papa)
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
15 juli 2004: Giulia Elisabetta, dochter van BubbleBabe
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Djulian, zoon van Anitra
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
17 februari 2005: Sanne, dochter van Edje34 (papa)
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong

Peuters:

***3mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny ***
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logician
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician en gemeenkaboutertje
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, docher van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
25 november 2003: Emma, dochter van Fjolle en Frut666
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 01-04-2006 20:23:01 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:28:19 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_36243061
Bar, als ie erge koorts heeft, of erg last ervan heeft kan een keer een paracetamolletje ook geen kwaad toch? Slaapt ie lekker van denk ik dan.
stormy waters...
sailin'
pi_36243115
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef Belana het volgende:

[..]

Niet altijd meteen het ergste denken anitra
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:30:05 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36243129
Maar wat is dan erge koorts?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:30:58 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_36243171
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
Maar wat is dan erge koorts?
Tja, ik vind over de 39 toch wel erg, maar misschien denken anderen daar anders over hoor.
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel dinsdag 21 maart 2006 @ 20:31:20 #6
2628 Karin
pi_36243186
Ik kleed Bram als hij ziek is meestal zoals ik hem altijd kleed, als hij begint te zweten of heel warm aanvoelt haal ik er een laagje af, pyamaatje uit. Je hebt wel gelijk dat je hem zeker niet te warm moet kleden, hij moet zijn warmte wel kwijt kunnen. Misschien toch slaapzakje maar dan een luchtig pyama/t-shirt eronder?

Ik ben aan de ene kant wat voorzichtig met zetpilletjes omdat ik er zelf zo allergisch voor ben maar aan de andere kant, als hij echt ziek is, koorts heeft of hij duidelijk pijn heeft gaat er gewoon 1 in. Als Bram bijvoorbeeld niet kon slapen omdat hij last had van tandjes/kiezen ging er een zetpil in, kon hij tenminste lekker in slaap vallen. En als hij koorts heeft en duidelijk niet lekker is gaat er bij hem ook een zetpil in voor de nacht, goede nachtrust voor hem als hij ziek is (en voor mezelf ook als ik de hele dag met een ziek kind heb gezeten en de volgende dag weer voor een ziek kind moet zorgen) vind ik erg belangrijk. Als hij gewoon lekker lag te slapen deed ik het meestal niet.
pi_36243214
Ik zou hem ook aan doen wat hij normaal aan heeft Bar.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:33:57 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36243287
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Belana het volgende:

[..]

Tja, ik vind over de 39 toch wel erg, maar misschien denken anderen daar anders over hoor.
Ja ik weet ook niet, ik meet nooit op
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ze heeft wel eens echt koorts gehad geloof ik maar ik weet helemaal niet wanneer ik iets zou doen.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:36:34 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_36243390
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:33 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja ik weet ook niet, ik meet nooit op
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ze heeft wel eens echt koorts gehad geloof ik maar ik weet helemaal niet wanneer ik iets zou doen.
Ik meet het eigenlijk ook niet zo snel, maar Liam is ook niet zo vaal ziek geweest idd. Maar wel een paar keer echt niet lekker en wat Karin zegt, een goei nachtrust voor iedereen vind ik dan wel belangrijk, dus dan gaat er een zetpil in
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
stormy waters...
sailin'
pi_36243748
Ik geef alleen een zetpil als ie zich echt rot voelt. Dus als hij koorts heeft maar gewoon lekker gaat slapen geef ik niks. Bar, beterschap voor de kleine man.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:53:21 #11
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36243985
Ik weet niet eens hoe een zetpil eruit ziet, ik durf dat er zelf ook niet in te stoppen denk ik. Vandaar dat ik ff vroeg wat erge koorts dan was.

Jolie heeft vanmiddag voor het eerst een snoepje gehad. Zo'n lange spek, gekregen van één van de buren. Ze heeft er wel een uur over gedaan en ze wilde me steeds stukjes geven. 'Neem oke mama?' 'Lekke hoor'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:55:33 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_36244057
Ik ben ook terughoudend met zetpillen, maar ik heb ook een keer echt op mijn kop gekregen van de huisarts omdat hij vond dat ik (ik citeer) volstrekt niet aan adequate pijnbestrijding had gedaan bij Job.

Job had de hele nacht gehuild van de pijn en ik had hem wel zetpilletjes gegeven, maar 120 mg, terwijl hij toen al 240 mg mocht hebben. 's Ochtends vroeg meteen naar de huisarts gegaan met Job en hij was volstrekt apathisch en kon alleen nog maar snikken en tegen me aanhangen. De huisarts liet me toch wel duidelijk merken dat ik het niet goed had aangepakt met die zetpillen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Sindsdien geef ik toch wat makkelijker een pilletje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_36244122
hij is doordag ik terug op zijn kamertje kwam wakker geworden, heb er maar gelijk "misbruik"van gemaakt door hem gelijk even het bovenstukje van pyama aan te trekken en hem in zijn slaapzak gehezen.

Alleen dat vond hij minder, hij is nu aan het huilen.

Temeratuur opmeten doen wij ook niet snel, maar doordat hij in korte tijd steeds warmer werd, heb ik gelijk maar even gemeten tijdens de laatste luierwissel.

echt ziek voelt hij zich ook wel niet denk ik, heeft nog lekker zitten spelen, gegeten, drinken.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:59:38 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36244181
Ik heb wel eens vloeibare paracetamol gegeven, het is niet dat ik tegen medicijnen ben ofzo. Maar ja echt zo ziek met veel koorts ofzo is ze denk ik ook niet echt geweest nog.
pi_36244277
een spek is ook lekker Jolie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hier was een mannendagje vandaag,
Marco was vrij en heeft de dag met Thijs doorgebracht en zo te horen heeft hij er erg van genoten, samen gespeeld met de loophond, samen achter de computer, brood gegeten enz enz
Morgen mag hij nog een keer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:05:58 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_36244405
oe, Jolie d'r eerste snoepie! Liam wil het liefst alleen nog maar "soep" of "socolaaa" of "sippies"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hij is echt heel erg!

Wat de paracetamol betreft, ik denk gewoon dat het geen kwaad kan als je het soms geeft. En als je kind duidelijk niet lekker is dan zou ik niet twijfelen. Harde les was dat dan trouwens livelink...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:07:34 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_36244471
Ja, ik was er ook best van onder de indruk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_36244869
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook terughoudend met zetpillen, maar ik heb ook een keer echt op mijn kop gekregen van de huisarts omdat hij vond dat ik (ik citeer) volstrekt niet aan adequate pijnbestrijding had gedaan bij Job.

Job had de hele nacht gehuild van de pijn en ik had hem wel zetpilletjes gegeven, maar 120 mg, terwijl hij toen al 240 mg mocht hebben. 's Ochtends vroeg meteen naar de huisarts gegaan met Job en hij was volstrekt apathisch en kon alleen nog maar snikken en tegen me aanhangen. De huisarts liet me toch wel duidelijk merken dat ik het niet goed had aangepakt met die zetpillen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Sindsdien geef ik toch wat makkelijker een pilletje.
ik kreeg gisteren vergelijkbaar advies van mijn huisarts. ik had er anna ook een paar gegeven afgelopen weekend, maar alleen als ze echt gloeiend heet was. de huisarts benadrukte ook dat het ook / vooral als pijnbestrijding ingezet mag worden, dus die raadde me aan om haar nu juist de maximum dosering per dag te geven. die rotoorpijn ook. (vandaag toch ook maar die antibioticakuur gehaald).
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:20:31 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36245081
Saskia krijgt trouwens ook altijd nog 120mg terwijl ze 240 mag hebben. Maar zo lang die 120 nog gewoon z'n werk doet, vind ik het onzin om er meer in te stoppen.

Vind 't wel heel cru gesteld hoor van die huisarts
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bar, sterkte. Ik heb eigenlijk geen adviezen voor je, Saskia heeft nog nooit echt koorts gehad. Mijn gevoel zegt me, gewoon aankleden en evt. dekentje alleen over z'n benen. Je merkt snel genoeg aan je kind of dat te warm of koud is. (regelmatig checken doe je toch wel als ie zo ziek is, lijkt me)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36245283
dank jullie wel iig.

toch wel makkelijk, dat je hier je vragen kwijt kunt.
pi_36245291
anna krijgt nu wel 240 zetpillen. ik heb 'r ook wel 120 gegeven, maar dat hielp echt niet/nauwelijks.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:27:09 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_36245421
ET, ik denk idd dat het er aan ligt wat ze hebben, als ze 240mg mogen hebben en ze hebben een oorontsteking, zoals bij Anna, dan kan je dat wel beter geven denk ik, omdat het dan idd beter helpt. Maar ik ben geen dokter hoor.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:29:39 #23
3011 E.T.
pi_36245523
Ik zou dus ook wel makkelijker/sneller eentje erbij geven als de eerste neit zo goed helpt. En als maximum dosering gewoon het aantal mg'en nemen. (en dus wordt dat verdeeld over meerdere pillen).
(en het volgende doosje zou dan natuurlijk wel meteen 240 worden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36245750
gezien het drama dat het toedienen van zo'n pil hier oplevert doe ik 't liever in 1x nu.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:09:39 #25
3011 E.T.
pi_36246943
kan me goed voorstellen, bix
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nou is wat vertelde ook wel een 'wat als' scenario, het is nog nooit aan de orde geweest. Tot nu toe is het gewoon 'niet lekker' geweest waar ze zo'n ding voor kreeg en dan is 1x 120mg genoeg. (in elk geval om 'r lekker in te laten slapen en daarna horen we de hele nacht niks meer).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop