Voor jou zou het JOS forum een goede oplossing zijn. En dan een ban in alle andere fora. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:42 schreef __droogkloot__ het volgende:
Laat de bagger dan staan en haal alleen de kwetsbare dingen er uit. Juist vanwege die bagger vind ik de klb leuk.
Kun je niet aan een noot gaan knabbelen om vervolgens onder een mammoetpoot terecht te komen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:07 schreef veldmuis het volgende:
Is dit het woendag-biertopic?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je niet aan een noot gaan knabbelen om vervolgens onder een mammoetpoot terecht te komen?
dat ligt een stuk genuanceerderquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:38 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Waarom heeft de vorige mod dan de handdoek in de ring gegooit, zodat jij zijn plaatsje kon overnemen?
inderdaad.....
gewoon een mod die zegt waar het op staat, en dar is niets mis mee. Het is natuurlijk ontzettend makkelijk om tegen de mod aan te schoppen, de hand in eigen boezem steken is een stuk moeilijker...quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Nu al een verzuurde mod
En nog wel in functie
Toch kan je ook aan een groot deel van de reacties zien dat users dit topic niet zo nodig vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon een mod die zegt waar het op staat, en dar is niets mis mee. Het is natuurlijk ontzettend makkelijk om tegen de mod aan te schoppen, de hand in eigen boezem steken is een stuk moeilijker...
de 'standaardreakties' in dit topic zijn nu precies de vinger op de zere plek. Legt feilloos bloot wat er nu precies mis is in KLB. En dat kan ze dan wel geen reet boeien, maar op deze manier kan het gewoon niet doorgaan in KLB. Baggeren is inderdaad het doel geworden lijkt wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Toch kan je ook aan een groot deel van de reacties zien dat users dit topic niet zo nodig vinden.
Ik betwijfel dus of het wel zozeer schoppen is of dat een paar mensen klagen over iets wat de rest niet zoveel boeit
misschien dat veel mensen KLB al links laten liggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Toch kan je ook aan een groot deel van de reacties zien dat users dit topic niet zo nodig vinden.
Ik betwijfel dus of het wel zozeer schoppen is of dat een paar mensen klagen over iets wat de rest niet zoveel boeit
Ik zal ook ff serieus reageren speciaal voor Buzzerquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Zeurberus het volgende:
Stuur het probleem maar door naar een ander forum. Mogen die het uitzoeken, lekker makkelijk.![]()
- kutreacties
- gebagger
- offtopic geouwehoer
- debiele klachten
- geen niveau
in mijn ogen IS dat de klaagbaak en dat is ook de reden waarom ik het zo leuk vind. Je word op directe en harde manier teruggeplaatst op de plaats waar je hoort. Je klacht is belachelijk en dat laten wij je even weten.
Dat daar een hoop gebagger en ongein bij komt kijken kan ik wel doorheen prikken , het doel blijft het zelfde.
Mijn devies? Laat ons lekker rotten hier in de stortplaats van Fok en haal serieuzere zaken er tijdig uit en verplaatst die.
Dan heb je dus duidelijk een heel ander beeld dan de policy voorschrijft. Het lijstje wat je aangeeft is ook het lijstje wat we als crew hebben, maar dan als zaken om uit te bannenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Zeurberus het volgende:
Stuur het probleem maar door naar een ander forum. Mogen die het uitzoeken, lekker makkelijk.![]()
- kutreacties
- gebagger
- offtopic geouwehoer
- debiele klachten
- geen niveau
in mijn ogen IS dat de klaagbaak en dat is ook de reden waarom ik het zo leuk vind. Je word op directe en harde manier teruggeplaatst op de plaats waar je hoort. Je klacht is belachelijk en dat laten wij je even weten.
Dat daar een hoop gebagger en ongein bij komt kijken kan ik wel doorheen prikken , het doel blijft het zelfde.
Ik zie KLB niet als de stortplaats van fok hoor. Ik heb m'n beeld van KLB al een aantal maal eerder vermeld in diverse topics dus ik denk dat herhaling niet nodig is. Wat je aangeeft is dat KLB gewoon hét baggerforum bij uitstek is. Daar verschillen we over van mening. Het verschil is alleen dat ik de policy aan mijn zijde heb. Er staat namelijk heel duidelijk dat we geen gebagger willen op Fok. En dus ook niet in KLB.quote:Mijn devies? Laat ons lekker rotten hier in de stortplaats van Fok en haal serieuzere zaken er tijdig uit en verplaatst die.
Halloquote:
Dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
misschien dat veel mensen KLB al links laten liggen.
Nou dat wordt dan hilarischquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat we met het strakker naleven van de policy zeker users zullen verliezen die de lol van het baggeren kwijt zijn. Ik ben er echter ook van overtuigd dat er users voor terug gaan komen die juist door het verdwijnen van de bagger weer lol in het meedoen krijgen.
Ze zijn net zo vermakelijk als de 20.000e herhaling van Americans Funniest Homevideos en dan alléén de tussenstukjes met Bob Saget.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:
Baggerreacties zijn toch grappig, of niet dan![]()
![]()
Daar is kennelijk ook een markt voor!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zijn net zo vermakelijk als de 20.000e herhaling van Americans Funniest Homevideos en dan alléén de tussenstukjes met Bob Saget.
Ik vind het grappig als iemand met humor een punt weet te maken dat verder gaat dan onderbroekenlol. Ik vind het grappig als iemand precies op het juiste moment de juiste grap weet te maken en iemand op die manier een spiegel voorhoudt. Daardóór kom je tot relativering. Niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn, maar bagger is niet de manier om iemand op z'n plek te zetten imho.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan hilarisch![]()
A: 'Ik heb een klacht over ditendatenzusenzo'
B: "Ja ben ik het mee eens"
C:: "Ik ook blaaaaat"
A: "nou ja gooi maar weer dicht, toch geen reacties"
Baggerreacties zijn toch grappig, of niet dan![]()
![]()
Het idee an sich vind ik wel leuk. Ik zou er persoonlijk echter niet voor kiezen. Ik heb achter de schermen overigens op de ideeën in dit topic gewezen dus er wordt meegelezenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Flugel, wat vond je van mijn idee voor een subfora-roulatiesysteem-van-bijpassende-subfora's?
Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar ik kan me voorstellen dat als je een beetje vastgeroest bent in je forum, het wel eens verfrissend kan zijn om tijdelijk eens even ergens anders aan de slag te gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het idee an sich vind ik wel leuk. Ik zou er persoonlijk echter niet voor kiezen. Ik heb achter de schermen overigens op de ideeën in dit topic gewezen dus er wordt meegelezen
Ik denk dat de gemiddelde Fokmod niet lang genoeg in 'functie' blijft om vastgeroest te raken. Maar je gedachtengang kan ik zeker volgen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar ik kan me voorstellen dat als je een beetje vastgeroest bent in je forum, het wel eens verfrissend kan zijn om tijdelijk eens even ergens anders aan de slag te gaan.
Dan wordt het tijd voor Admin roulatiequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Fokmod niet lang genoeg in 'functie' blijft om vastgeroest te raken. Maar je gedachtengang kan ik zeker volgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |