abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36260820
Laat de bagger dan staan en haal alleen de kwetsbare dingen er uit. Juist vanwege die bagger vind ik de klb leuk.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:45:07 #152
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_36260890
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:42 schreef __droogkloot__ het volgende:
Laat de bagger dan staan en haal alleen de kwetsbare dingen er uit. Juist vanwege die bagger vind ik de klb leuk.
Voor jou zou het JOS forum een goede oplossing zijn. En dan een ban in alle andere fora. Bijvoorbeeld.

Bagger is bagger, hoe je het ook wendt of keert. En ik denk dat je dat niet moet willen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:48:43 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36261010
Bovendien is de bagger alleen maar "leuk" omdat er zoveel mensen meedoen. Zodra dat anders wordt, gaat de lol voor de eenzame baggeraar er ook wel af denk ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36261507
Is dit het woendag-biertopic?
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:27:12 #155
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_36262106
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:07 schreef veldmuis het volgende:
Is dit het woendag-biertopic?
Kun je niet aan een noot gaan knabbelen om vervolgens onder een mammoetpoot terecht te komen?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_36262139
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef Duvel het volgende:

[..]

Kun je niet aan een noot gaan knabbelen om vervolgens onder een mammoetpoot terecht te komen?

Iceage
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36266105
Wellicht is het ook wel handig om voor bepaalde users om eerst eens 'kennis te maken' met de users van de klaagbaak.

Hoe zielig de reacties op het topic met dat meisje met een terminaal zieke moeder ook waren , je had ze wel kunnen verwachten. Dit praat het niet goed natuurlijk , maar het zijn wel de standaard reacties hier.

Dat topic had wellicht beter in R&P kunnen staan (zoals ook al in het topic zelf is aangesneden), maar de user koos er zelf voor om het hier te laten staan.

Ik vind zelf het gebagger hier bij de klaagbaak horen, hoe ver het soms ook gaat...
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:32:12 #158
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36266274
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:38 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Waarom heeft de vorige mod dan de handdoek in de ring gegooit, zodat jij zijn plaatsje kon overnemen?

inderdaad.....
dat ligt een stuk genuanceerder
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:34:33 #159
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36266358
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Nu al een verzuurde mod
En nog wel in functie
gewoon een mod die zegt waar het op staat, en dar is niets mis mee. Het is natuurlijk ontzettend makkelijk om tegen de mod aan te schoppen, de hand in eigen boezem steken is een stuk moeilijker...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36266570
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef buzzer het volgende:

[..]

gewoon een mod die zegt waar het op staat, en dar is niets mis mee. Het is natuurlijk ontzettend makkelijk om tegen de mod aan te schoppen, de hand in eigen boezem steken is een stuk moeilijker...
Toch kan je ook aan een groot deel van de reacties zien dat users dit topic niet zo nodig vinden.

Ik betwijfel dus of het wel zozeer schoppen is of dat een paar mensen klagen over iets wat de rest niet zoveel boeit
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:40:35 #161
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:42:35 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_36266687
Kheb die hele mod nog nooit gezien
The truth was in here.
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:46:43 #163
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36266874
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Toch kan je ook aan een groot deel van de reacties zien dat users dit topic niet zo nodig vinden.

Ik betwijfel dus of het wel zozeer schoppen is of dat een paar mensen klagen over iets wat de rest niet zoveel boeit
de 'standaardreakties' in dit topic zijn nu precies de vinger op de zere plek. Legt feilloos bloot wat er nu precies mis is in KLB. En dat kan ze dan wel geen reet boeien, maar op deze manier kan het gewoon niet doorgaan in KLB. Baggeren is inderdaad het doel geworden lijkt wel.
Baggeren doe je maar gezellig op Partyflock of aanverwante sites, maar daar hoeft men hier de boel niet mee te verkloten.

Ik krijg van die flashbacks naar het Veronica forum.
pi_36267080
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

misschien dat veel mensen KLB al links laten liggen.

die reacties zijn precies waar dit topic over gaat. Dragen ze ook maar iets aan dit topic bij, laten ze enige vorm van inteligentie zien, uit de betreffende user op enige manier z'n gefundeerde mening, brengen ze enige argumenten?

nope
het enige wat ze kunnen zeggen is bagger , kuttopic, slotje.

Er zit niet eens een grapje tussen, waarom plaats je dan zo'n post.
Denken ze dat het grappig is, vinden ze het stoer, willen ze hun postaantal opkrikken?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36267178
Stuur het probleem maar door naar een ander forum. Mogen die het uitzoeken, lekker makkelijk.

- kutreacties
- gebagger
- offtopic geouwehoer
- debiele klachten
- geen niveau

in mijn ogen IS dat de klaagbaak en dat is ook de reden waarom ik het zo leuk vind. Je word op directe en harde manier teruggeplaatst op de plaats waar je hoort. Je klacht is belachelijk en dat laten wij je even weten.

Dat daar een hoop gebagger en ongein bij komt kijken kan ik wel doorheen prikken , het doel blijft het zelfde.

Mijn devies? Laat ons lekker rotten hier in de stortplaats van Fok en haal serieuzere zaken er tijdig uit en verplaatst die.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:03:15 #166
142400 RedFever007
pi_36267488
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Zeurberus het volgende:
Stuur het probleem maar door naar een ander forum. Mogen die het uitzoeken, lekker makkelijk.

- kutreacties
- gebagger
- offtopic geouwehoer
- debiele klachten
- geen niveau

in mijn ogen IS dat de klaagbaak en dat is ook de reden waarom ik het zo leuk vind. Je word op directe en harde manier teruggeplaatst op de plaats waar je hoort. Je klacht is belachelijk en dat laten wij je even weten.

Dat daar een hoop gebagger en ongein bij komt kijken kan ik wel doorheen prikken , het doel blijft het zelfde.

Mijn devies? Laat ons lekker rotten hier in de stortplaats van Fok en haal serieuzere zaken er tijdig uit en verplaatst die.
Ik zal ook ff serieus reageren speciaal voor Buzzer
Ik ben het hier mee eens, vele leuke topics bevinden zich inderdaad in KLB. Helaas worden de leukste topics gesloten of van bagger gezuiverd. Jammer, KLB topics zijn meestal ook complete onzin dus kunnen die ook net zo goed worden verwijderd, kortom op deze manier kan KLB net zo goed dicht, en dat willen we niet

Dus gewoon KLB laten verloederen, serieus posten doe ik wel in andere topics.
Waar ik me trouwens wel aan erger is het overdreven gebruik van het woord 'kanker' zonder dat dit enig nut heeft. Dit mag wel hard worden aangepakt IMHO
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:37:52 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36268724
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Zeurberus het volgende:

- kutreacties
- gebagger
- offtopic geouwehoer
- debiele klachten
- geen niveau

Dan heb je dus duidelijk een heel ander beeld dan de policy voorschrijft. Het lijstje wat je aangeeft is ook het lijstje wat we als crew hebben, maar dan als zaken om uit te bannen Maar zeg eens, is dat KLB omdat het er zo tegenwoordig uitziet? Of is dat ook écht hoe je zou willen dat het is? Als je het laatste opteert vraag ik mezelf écht af of je hier wel op de juiste plek zit.
quote:
Ik zie KLB niet als de stortplaats van fok hoor. Ik heb m'n beeld van KLB al een aantal maal eerder vermeld in diverse topics dus ik denk dat herhaling niet nodig is. Wat je aangeeft is dat KLB gewoon hét baggerforum bij uitstek is. Daar verschillen we over van mening. Het verschil is alleen dat ik de policy aan mijn zijde heb. Er staat namelijk heel duidelijk dat we geen gebagger willen op Fok. En dus ook niet in KLB.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:48:20 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36269070
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef Bastard het volgende:
Kheb die hele mod nog nooit gezien
Hallo
pi_36269177
Ik kom hier nog niet zo gek lang, dus wellicht heb ik de klaagbaak in zijn hoogtij dagen gemist, maar wat ik nu tegen kom zowel qua topics als qua inhoud daarvan is eigelijk wat ik altijd ben tegengekomen hier.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er anders/beter zou moeten. Zoals eerder aangegeven, juist de topics en de reacties erop maken dit subforum. (voor mij althans)
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:51:30 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36269186
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

misschien dat veel mensen KLB al links laten liggen.
Dat is een ding wat zeker is

Ik heb m'n oor wel eens links en rechts te luister gelegd en ik weet dus ook dat veel mensen niet graag in KLB komen. Open je een topic word je compleet afgebrand, de discussie moet altijd uit de hand lopen en argumenteren is er niet meer bij.

Ik denk dat we met het strakker naleven van de policy zeker users zullen verliezen die de lol van het baggeren kwijt zijn. Ik ben er echter ook van overtuigd dat er users voor terug gaan komen die juist door het verdwijnen van de bagger weer lol in het meedoen krijgen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:52:52 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36269244
Flugel, wat vond je van mijn idee voor een subfora-roulatiesysteem-van-bijpassende-subfora's?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:54:20 #172
142400 RedFever007
pi_36269295
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik denk dat we met het strakker naleven van de policy zeker users zullen verliezen die de lol van het baggeren kwijt zijn. Ik ben er echter ook van overtuigd dat er users voor terug gaan komen die juist door het verdwijnen van de bagger weer lol in het meedoen krijgen.
Nou dat wordt dan hilarisch

A: 'Ik heb een klacht over ditendatenzusenzo'
B: "Ja ben ik het mee eens"
C:: "Ik ook blaaaaat"
A: "nou ja gooi maar weer dicht, toch geen reacties"

Baggerreacties zijn toch grappig, of niet dan
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:56:03 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36269361
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:

Ze zijn net zo vermakelijk als de 20.000e herhaling van Americans Funniest Homevideos en dan alléén de tussenstukjes met Bob Saget.
pi_36269446
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze zijn net zo vermakelijk als de 20.000e herhaling van Americans Funniest Homevideos en dan alléén de tussenstukjes met Bob Saget.
Daar is kennelijk ook een markt voor!
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:59:15 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36269487
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Nou dat wordt dan hilarisch

A: 'Ik heb een klacht over ditendatenzusenzo'
B: "Ja ben ik het mee eens"
C:: "Ik ook blaaaaat"
A: "nou ja gooi maar weer dicht, toch geen reacties"

Ik vind het grappig als iemand met humor een punt weet te maken dat verder gaat dan onderbroekenlol. Ik vind het grappig als iemand precies op het juiste moment de juiste grap weet te maken en iemand op die manier een spiegel voorhoudt. Daardóór kom je tot relativering. Niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn, maar bagger is niet de manier om iemand op z'n plek te zetten imho.
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:00:15 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36269525
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Flugel, wat vond je van mijn idee voor een subfora-roulatiesysteem-van-bijpassende-subfora's?
Het idee an sich vind ik wel leuk. Ik zou er persoonlijk echter niet voor kiezen. Ik heb achter de schermen overigens op de ideeën in dit topic gewezen dus er wordt meegelezen
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:01:18 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36269564
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het idee an sich vind ik wel leuk. Ik zou er persoonlijk echter niet voor kiezen. Ik heb achter de schermen overigens op de ideeën in dit topic gewezen dus er wordt meegelezen
Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar ik kan me voorstellen dat als je een beetje vastgeroest bent in je forum, het wel eens verfrissend kan zijn om tijdelijk eens even ergens anders aan de slag te gaan .
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:03:25 #178
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36269636
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar ik kan me voorstellen dat als je een beetje vastgeroest bent in je forum, het wel eens verfrissend kan zijn om tijdelijk eens even ergens anders aan de slag te gaan .
Ik denk dat de gemiddelde Fokmod niet lang genoeg in 'functie' blijft om vastgeroest te raken. Maar je gedachtengang kan ik zeker volgen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:12:11 #179
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_36269923
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde Fokmod niet lang genoeg in 'functie' blijft om vastgeroest te raken. Maar je gedachtengang kan ik zeker volgen.
Dan wordt het tijd voor Admin roulatie

Maar serieus: ik vind 't wel grappig wat je hier voor reacties voorbij ziet komen. Er is een deel dat zegt: tyf op met je gebagger, ga ergens anders de josti uithangen, en het andere deel zegt: bagger is een essentieel deel van KLB en helpt relativeren. Ik ben een aanhanger van de eerste stelling. Niet dat relativeren niet mag. Dat mag, sterker nog, soms moet dat. Maar ieder topic doodbaggeren als relativering vind ik toch geen goed plan. Overigens: de users maken een forum. Als je echter een forum met enige inhoud wil, zul je de rotte plekken er soms rigoureus uit moeten snijden. Doe dat dan maar.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_36270438
Zeg sorry tegen flugeltje !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')