quote:Dankzij die legers mag jij hier met je naieve hoofd je mening verkondigen. Dat stinkt pas.
Op dinsdag 04 december 2001 21:05 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Geweld stinkt. Legers stinken dus ook.
quote:Jij weet een topic anders ook aardig te verprutsen.
Op dinsdag 04 december 2001 21:11 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Als niemand geweld gebruikte had jij een leuke jeugd gehad en was je geen topic verprutser geworden.
quote:? Je begrijpt het zelf wel allemaal ?
Op dinsdag 04 december 2001 21:15 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
nietes welles nietes welles - jij begon, nee jij, nee jij.... grow up...
Ik heb in dienst gezeten (het was helaas maar 9 maanden) en ik heb er lekker veel van geleerd. Je gaat door je diensttijd heel anders tegen bepaalde zaken aankijken, en je leert tenminste wat discipline is.
Ik ging ook met de insteek dienst in 'we moeten er maar wat van maken' en volgens mijn gingen de meeste dienstplichtigen met dat gevoel (als ze al gingen) hun diensttijd tegemoet. We 'hadden' dus volgens mij ook helemaal niet zo'n slecht leger!
Nu de dienstplicht is verdwenen en Jan en Alleman die niet fatsoenlijk aan een baan kan komen dus maar het leger ingaat, is de kracht van het leger enorm afgelopen.
Wat ik hiermee probeer te zeggen? Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik moest het gewoon even kwijt
Het is misschien niet een al te groot leger, maar zeker wel een modern leger.
"Run away, run away!!!"
quote:Ik niet iig, ik emigreer wel. Al dat gezeik met oorlogen en soldaatjes etc, daar heb ik geen trek in hoor.
Op dinsdag 04 december 2001 21:42 schreef Tikorev het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd hoeveel van de "normale" Nederlanders bereid zijn hun land te verdedigen.
quote:En wederom iemand die niet in het leger heeft gezeten.
Op dinsdag 04 december 2001 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet bij het Nederlandse leger altijd denken aan die scene uit "Monty Python and the Holy Grail.""Run away, run away!!!"
quote:vertel vertel!!!
Op dinsdag 04 december 2001 21:45 schreef gelly het volgende:[..]
En wederom iemand die niet in het leger heeft gezeten.
quote:Wel goedgekeurd, maar het hoefde niet meer.
Op dinsdag 04 december 2001 21:45 schreef gelly het volgende:
En wederom iemand die niet in het leger heeft gezeten.
Wel nog een tijdje aan KMA gedacht, maar toen ik al die puisterige kneuzen zag hoefde het niet meer.
quote:Nee idd, al dat gezeik om te vechten voor je vrijheid. Bah ! Kun je beter vluchten naar een land dat vrij is doordat er mensen wel hun leven voor gegeven hebben.
Op dinsdag 04 december 2001 21:44 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik niet iig, ik emigreer wel. Al dat gezeik met oorlogen en soldaatjes etc, daar heb ik geen trek in hoor.
quote:oe daar heb je zeker gelijk in ik ben 22 en als ik naar mn vrienden kijk of collega's van de zelfde leeftijd.
Op dinsdag 04 december 2001 20:16 schreef gelly het volgende:[..]
Jammergenoeg is de dienstplicht uitgesteld hier in nederland. Een hoop softies en ander verwend tuig zou het een hoop goed doen. Desnoods een alternatieve dienstplicht.
die melden zich ziek als ze geen zin hebben om te werken etc. echt erg duss...
Heeft iemand daar ervaring mee?
quote:Idd ja. Zo'n onzin vind ik dat, "sterven/strijden voor je land". Ik leef voor mezelf als persoon, niet voor mezelf als Nederlander. Ik kan prima mn eigen dingetgje in een ander land doen, geen enkel probleem. Als hier de pleuris uitbreekt heb ik geen behoefte er iets aan te doen, dan verhuis ik gewoon.
Op dinsdag 04 december 2001 21:47 schreef gelly het volgende:[..]
Nee idd, al dat gezeik om te vechten voor je vrijheid. Bah ! Kun je beter vluchten naar een land dat vrij is doordat er mensen wel hun leven voor gegeven hebben.
quote:De NatRes is een organisatie waar eigenlijk alleen oudgedienden (oud ja) en wannabee militairen bij zitten. Niet erg interresant dus. Het leukste wat je doet is zandzakken vullen en af en toe een weekendje "oefening"
Op dinsdag 04 december 2001 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er overigens wel aan te denken om bij de Nationale Reserve te gaan.Heeft iemand daar ervaring mee?
quote:Lekkere instelling heb jij
Op dinsdag 04 december 2001 21:50 schreef Tijn het volgende:
Idd ja. Zo'n onzin vind ik dat, "sterven/strijden voor je land". Ik leef voor mezelf als persoon, niet voor mezelf als Nederlander. Ik kan prima mn eigen dingetgje in een ander land doen, geen enkel probleem. Als hier de pleuris uitbreekt heb ik geen behoefte er iets aan te doen, dan verhuis ik gewoon.
quote:Dus als er 5 miljoen mensen worden gedeporteerd maar jij je dingetje kan blijven doen vind je het wel best.
Op dinsdag 04 december 2001 21:50 schreef Tijn het volgende:[..]
Idd ja. Zo'n onzin vind ik dat, "sterven/strijden voor je land". Ik leef voor mezelf als persoon, niet voor mezelf als Nederlander. Ik kan prima mn eigen dingetgje in een ander land doen, geen enkel probleem. Als hier de pleuris uitbreekt heb ik geen behoefte er iets aan te doen, dan verhuis ik gewoon.
Ok.
quote:Nee, mensen mollen die het niet met je eens zijn, das een stuk beter
Op dinsdag 04 december 2001 21:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Lekkere instelling heb jij
quote:Toont niet echt veel respect voor alle mensen die er voor hebben gezorgt dat jij je ding nu niet in het Duits hoeft te doen.
Op dinsdag 04 december 2001 21:50 schreef Tijn het volgende:[..]
Als ze nu weer gaan beginnen met concentratie kampen en zo, denk jij dan ook van ; laat ze maar stikken ik ga naar een veilig land? Beetje egoistisch vind je niet?
quote:Dan maar egoïstisch, ik zie mezelf echt niet in het verzet zitten hoor. Respect als je dat wel doet, maar daar ben ik gewoon veelste schijterig voor. Zoals ik al zei, ik zou emigeren en daar gewoon verder leven.
Op dinsdag 04 december 2001 22:00 schreef Tikorev het volgende:[..]
Toont niet echt veel respect voor alle mensen die er voor hebben gezorgt dat jij je ding nu niet in het Duits hoeft te doen.
Als ze nu weer gaan beginnen met concentratie kampen en zo, denk jij dan ook van ; laat ze maar stikken ik ga naar een veilig land? Beetje egoistisch vind je niet?
quote:Dat heet desertie in oorlogstijd en daar staat dan de doodstraf of minstens gevangenisstraf op. En waar zou je heen willen 'emigreren' als het in nederland oorlog wordt ?
Op dinsdag 04 december 2001 22:01 schreef Tijn het volgende:[..]
Dan maar egoïstisch, ik zie mezelf echt niet in het verzet zitten hoor. Respect als je dat wel doet, maar daar ben ik gewoon veelste schijterig voor. Zoals ik al zei, ik zou emigeren en daar gewoon verder leven.
Geen enkel westers land zal je als 'vluchteling' accepteren en linea recta terugsturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |