* Junkiesietze word door de vuilnis man voor grof vuil gezien en meegenomen met de vuilniskar *quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:31 schreef junkiesietze het volgende:
* junkiesietze zit op de stoep met een biertje...
* junkiesietze paast de joint aan brood_kotsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef brood_korst het volgende:
k vind je echt een flikker junkiesietze
en dan zeggen ze dat ik kuttopics heb nou die van jou zijn helemaal hoerig
[EIL] is weg.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:38 schreef JDude het volgende:
Is er geen Zoetermeer (of moet ik zeggen Den Haag - Bijlmer) forum ofzo?
* junkiesietze steekt een spuit in bar's reetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
* Bar-Le-Duc trekt zijn broek omlaag en gaat lekker op junkiesietze schijten
* Doodmetaal had hem net gejat van de plaatselijke crackhoer!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:41 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
* junkiesietze steekt een spuit in bar's reet
fuck you, zoek maar een nieuwe. ik heb een naald nodigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:42 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
* Doodmetaal had hem net gejat van de plaatselijke crackhoer!
Hey, die was van mij!
[me=Bar-Le-Duc pikt dit niet en geeft junkiesietze een keiharde rot schop tegen zijn hoofdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:41 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
* junkiesietze] steekt een spuit in bar's reet[/me]
jeej, scooter kopenquote:
* junkiesietze ontwijkt de schop en steekt bar-le-duc neer met een stilettoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
* Bar-Le-Duc pikt dit niet en geeft junkiesietze een keiharde rot schop tegen zijn hoofd
* junkiesietze oh shit!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:45 schreef Doodmetaal het volgende:
Relax man! Hey politie!
HEY KLOOTZAK JE VERGEET MIJquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
* junkiesietze] oh shit![/me]
[me=junkiesietze boekt kk hard weg
* Doodmetaal ziet een crackhoer en vraagt: "hoeveel?"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:54 schreef junkiesietze het volgende:
* junkiesietze boekt rustig terug en ziet dat de pootjes weg zijn.. dus legt een lijntje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |