gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Thrilled het volgende:daar dacht ik vandaag ook aan.. mn moeder is vandaag jarig ( dank u ) en ik vroeg me af waarom andere mensen mij moeten feliciteren met mijn moeder. om het feit dat ze weer een jaartje ouder is
gewoon om wat te zeggen te hebben...ach tis toch makkelijk...je kan het zelf ook doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Thrilled het volgende:daar dacht ik vandaag ook aan.. mn moeder is vandaag jarig ( dank u ) en ik vroeg me af waarom andere mensen mij moeten feliciteren met mijn moeder. om het feit dat ze weer een jaartje ouder is
Helemaal mee eens! Ik vind het een ronduit belachelijke Nederlandse gewoonte. In geen enkel ander land doen ze dat....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ja daar zit je dan op een verjaardag.
Niet mijn verjaardag maar die van iemand anders he, even voor de duidelijkheid.
Dus ik zit daar met bier en taart (onmogelijke combinatie, maar een mens moet wat)
De volgende groep mensen komt binnen.
Ja hoor gaan ze iedereen 1 voor 1 af om hun te feliciteren met de gozer die jarig is.
WAAR DE FUCK ZIJN JULLIE MEE BEZIG
Ik zit dus echt niet te wachten op mensen die me feliciteren als er niks te vieren valt voor mij, althans zo zie ik dan.
"Gefelitieerd hé"
-"Wooww eindelijk de lotto gewonnenik ben zóóóó blij he"
""
-"waarom feliciteer je me dan"
ja die en die enz is toch jarig
-![]()
Ik snap het niet he.
Ga naar de gene die jarig is
Feliciteer hem/haar
pak taart en ga roddelen of zo, maar waarom moet je in godsnaam iemand gaan feliciteren met iemand anders![]()
Ik mag het toch wel raar vinden om iemand te moeten feliciteren die ik totaal niet ken met iemand die jarig isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef VarsesteR het volgende:
Mensen als TS zullen nooit slagen voor een inburgeringstoets.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:38 schreef Alecks het volgende:
Toevallig dat ik dit ook al vanmiddig op de radio gehoord heb... Wellicht dat de TS naar dezelfde zender luistert?
Daar hebben wij wat op gevonden:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Lariekoek het volgende:
En dan gezellig allemaal in een kringetje gaan zitten![]()
Same here... Sociaal geaccepteerd fenomeen dat men iedereen feliciteerd, maar te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef Stuart het volgende:
Ik feliciteer alléén de jarige in kwestie. De rest feliciteer ik NIET![]()
![]()
ik nodig eerst mijn familie op de middag uit en savonds mogen mn vrienden komen. kom op wat moeten mijn vrienden met mn ouwe lui en trouwens mn familie moet mn vrienden toch nie dus zet ik ze nie bij elkaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef Thrilled het volgende:
wat is trouwens dat gezeik met "in een cirkeltje zitten" ?
zijn er andere mogelijkheden dan?
Ik heb familie van 50+, ik kan daar geen tuinfeest voor organiseren want dansen op "mijn" muziek doen ze toch niet, en uiteindelijk zullen ze toch bij elkaar gaan zitten en praten.
barbeque rond deze tijd van het jaar is ook te koud voor dus verder blijft er weinig over...
Dat het té onlogisch isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef Thrilled het volgende:
wat is trouwens dat gezeik met "in een cirkeltje zitten" ?
zijn er andere mogelijkheden dan?
Ik heb familie van 50+, ik kan daar geen tuinfeest voor organiseren want dansen op "mijn" muziek doen ze toch niet, en uiteindelijk zullen ze toch bij elkaar gaan zitten en praten.
barbeque rond deze tijd van het jaar is ook te koud voor dus verder blijft er weinig over...
Als het leuke dames zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Ja nogal irritant, maar hoort erbijKrijg je ook nog zoenen van wildvreemde mensen
Eh.. wow... geniaal! Dat ik daar niet op gekomen ben. Mag ik het van je overnemen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:42 schreef YoopY het volgende:
Daar hebben wij wat op gevonden:
wij zitten in een vierkantje![]()
Mijn ouders zijn al in de 60. Gelukkig ben ik er nooit als hun broers/zussen/vrienden komen en als ik dan wel kom, hoef ik ze niet te zoenenquote:
Ik zeg toch niet dat het me nu voor het eerst overkomtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Agiath het volgende:
Hoe voelt dat nou, na 6 jaar weer eens onder de mensen te komen?
Moet je nagaan, ik heb twee erg grote families...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het me nu voor het eerst overkomt
ik had vandaag gewoon het idee,
ik ben het zat, ik open een topic![]()
mijn familie woont bijna allemaal in limburg dus ik kom er niet zo vaakquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Moet je nagaan, ik heb twee erg grote families...
Ik hang echt de helft van de tijd aan stoppeligge wangen van oude tantes
Gefeliciteerd met je moeder hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Thrilled het volgende:daar dacht ik vandaag ook aan.. mn moeder is vandaag jarig ( dank u ) en ik vroeg me af waarom andere mensen mij moeten feliciteren met mijn moeder. om het feit dat ze weer een jaartje ouder is
het is dan ook geen ramp, ik kom alleen klagen dat ik het maar stom vindquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:53 schreef Quiestisia het volgende:
Ok tis idd mss een vreemde gewoonte, maar ik zie de ramp er niet van in eigenlijk
Adoratietopics mogen natuurlijk geopend wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef star_gazer het volgende:TS, mijn held! Ik heb me daar ook altijd zo tegen verzet he, iemand anders fefliciteren met een ander is zo lomp
Inkoppertje +3quote:
Wat ben je groot gewordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:21 schreef IrisVrede het volgende:
ik moest vroeger altijd iedereen een hand gaan geven. En nu doe ik het lekker niet meer.
Ik feliciteer eerst de jarige en vervolgens roep ik naar de rest hoi allemaal.
zo kunnen vervelende ooms en tantes me niet in de wang knijpen of tig keer vragen "hoe gaat het op school?"
ja die opmerkingen kreeg ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wat ben je groot gewordenDe laatste ker dat ik je zag was je nog zóóó groot *hand 1 meter boven de grond houdend
+1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef Stuart het volgende:
Ik feliciteer alléén de jarige in kwestie. De rest feliciteer ik NIET![]()
![]()
Echt onzin idd. Narcistisch gedoe.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef Joene het volgende:
ik snap sowieso niet waarom mensen vieren dat ze een jaar ouder zijn geworden.
Dat heb ik dus ook nooit begrepen en ik doe het ook consequent NIET. Belachelijk is het. Volgens mij is het ook iets wat oudere mensen doen (40+ bijvoorbeeld) want jonge gasten doen dit toch niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik snap het niet he.
Ga naar de gene die jarig is
Feliciteer hem/haar
pak taart en ga roddelen of zo, maar waarom moet je in godsnaam iemand gaan feliciteren met iemand anders![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |