gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Thrilled het volgende:daar dacht ik vandaag ook aan.. mn moeder is vandaag jarig ( dank u ) en ik vroeg me af waarom andere mensen mij moeten feliciteren met mijn moeder. om het feit dat ze weer een jaartje ouder is
gewoon om wat te zeggen te hebben...ach tis toch makkelijk...je kan het zelf ook doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Thrilled het volgende:daar dacht ik vandaag ook aan.. mn moeder is vandaag jarig ( dank u ) en ik vroeg me af waarom andere mensen mij moeten feliciteren met mijn moeder. om het feit dat ze weer een jaartje ouder is
Helemaal mee eens! Ik vind het een ronduit belachelijke Nederlandse gewoonte. In geen enkel ander land doen ze dat....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ja daar zit je dan op een verjaardag.
Niet mijn verjaardag maar die van iemand anders he, even voor de duidelijkheid.
Dus ik zit daar met bier en taart (onmogelijke combinatie, maar een mens moet wat)
De volgende groep mensen komt binnen.
Ja hoor gaan ze iedereen 1 voor 1 af om hun te feliciteren met de gozer die jarig is.
WAAR DE FUCK ZIJN JULLIE MEE BEZIG
Ik zit dus echt niet te wachten op mensen die me feliciteren als er niks te vieren valt voor mij, althans zo zie ik dan.
"Gefelitieerd hé"
-"Wooww eindelijk de lotto gewonnenik ben zóóóó blij he"
""
-"waarom feliciteer je me dan"
ja die en die enz is toch jarig
-![]()
Ik snap het niet he.
Ga naar de gene die jarig is
Feliciteer hem/haar
pak taart en ga roddelen of zo, maar waarom moet je in godsnaam iemand gaan feliciteren met iemand anders![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |