Waag het eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi enzo.
Wat ik zeg, briljante TT.quote:
tieten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
Ik wil posten maar ik weet niet wat.
hoeveel cc?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:06 schreef cerror het volgende:
Alle sex in een poppenhuis nog ân toe, bij de lidl 4 blikken bier voor 1 euro!
Halve liters?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:06 schreef cerror het volgende:
4 halve liters!quote:
Welk merk?quote:
Lidl dat zeg al genoegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:06 schreef cerror het volgende:
Ik hoorde het net van Sanne, die was op visite maar ze zei niet welk merk.quote:
"Sanne"?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik hoorde het net van Sanne, die was op visite maar ze zei niet welk merk.
Ik ga d'r morgen even langs denk ik.
Dat is de "gothic" uit m'n vrindengroep.quote:
"Sanne".quote:
Agent Orange.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef mcDavid het volgende:
nu zou ik eigenlijk die foto moeten plaatsen met dat naakte meisje, met als onderschrift:
Chowi rent in vuur en vlam naar haar nieuwe geliefde, BS.
Niets mis mee.quote:
it's the war, but don't mention it!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
NJ. Wat héb je?
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:19 schreef Replacement_driver het volgende:
Ik vind het een kutdag.
Ik zag gister een rapgroep op mtv en die heette Napalmquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:16 schreef NJ het volgende:
Ohnee, dat was gewoon napalm.
keteltje water op litso zet*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:29 schreef Litso het volgende:
Vlam meldt.
*zich brandt en op de blaren gaat zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:29 schreef Litso het volgende:
Vlam meldt.
Koud vuur, zeker.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:29 schreef Litso het volgende:
Vlam meldt.
Pittig!quote:
Gelukkig maar.quote:
Het zou anders bij sommigen wel een vlammetje doen aanwakkerenquote:
Brad has nothing on youquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Het zou anders bij sommigen wel een vlammetje doen aanwakkeren
Jij hebt'm gesproken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Brad has nothing on you![]()
tis namelijk een oppervlakkige leeghoofd
Nee, maar dat is in dit geval ook niet nodig om een oordeel te kunnen vellen.quote:
Nouja, als jij het zegt zal het wel zo zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar dat is in dit geval ook niet nodig om een oordeel te kunnen vellen..
weet je wat ik me trouwens afvraag?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:50 schreef Janetje het volgende:
Weet iemand hier bij toeval mijn Ierse nummer?
Juist.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, als jij het zegt zal het wel zo zijn
Nee joh! Feet of Flames van Micheal Flatley natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weet je wat ik me trouwens afvraag?
luistert iedereen daar bij jou nu de hele dag Flogging Molly en Dropkick Murphys?
Hoiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weet je wat ik me trouwens afvraag?
luistert iedereen daar bij jou nu de hele dag Flogging Molly en Dropkick Murphys?
Je bent echt een beetje in de war he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Ik wou gaan slapen. Dacht dat het al veel later was..
Dat schijnt zo, ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje in de war he?
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Ik wens hierbij de vinkentyfusteringkankerebola toe aan alle medewerkers vanVodafone
![]()
Je vergat een tumor in hun telefoonbotje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Ik wens hierbij de vinkentyfusteringkankerebola toe aan alle medewerkers vanVodafone
![]()
Ze verdienen het vast.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
![]()
Mijn dank is groot.quote:
Nee, dat heb je me niet gegeven...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:50 schreef Janetje het volgende:
Weet iemand hier bij toeval mijn Ierse nummer?
Laat dat Vink es even wegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
![]()
Goed punt. Dat als toevoeging aldus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Je vergat een tumor in hun telefoonbotje.
Wat heb jij met vinken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat heb je me niet gegeven...
[..]
Laat dat Vink es even weg
gmail je mn nummer eens.. dan stuur ik je wel een berichtje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat heb je me niet gegeven...
[..]
Laat dat Vink es even weg
Heerschendheid.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
gmail je mn nummer eens.. dan stuur ik je wel een berichtje.
Het is nog licht!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Ik wou gaan slapen. Dacht dat het al veel later was..
Nee!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:15 schreef Litso het volgende:
RPP, familie in Arnhem toevallig?
Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee!
Weet je hoeveel die naam voorkomt in Nederland mên!
En het was donker toen ik wakker werdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat was het zondag ochtend om kwart over tienacht uur ook toen ik naar bed ging
bij mij ook jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:24 schreef Litso het volgende:
[..]
En het was donker toen ik wakker werd
Het zijn er hier in het dorp van 16.000 mensen al zestien ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken er eentje, en die heeft een zeldzame voornaam dus je had het wel geweten of je die kende
Ah, ok.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het zijn er hier in het dorp van 16.000 mensen al zestien ofzoSlechts twee daarvan zijn familie, mijn oma en mijn zus
Je hebt zelfs een Held in je familie!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:37 schreef Litso het volgende:
Ah, ok.
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat hij niemand kende met mijn achternaam. Moet je het telefoonboek eens openslaan op "Muller"
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een Held in je familie!
[/vergezocht]
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:43 schreef JDude het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hero_Muller
Was me niet opgevallen.quote:
blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:50 schreef mcDavid het volgende:
mên, ben ik momenteel de enige hier met een fatsoenlijk bioritme?
ah, valt nog mee dus!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
neen vrind.. ik ben net terug van mijn werk
Da's een quote van onze aller BS.quote:
Hoe kon het ook andersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
Da's een quote van onze aller BS.
quote:
Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe hoor.quote:
Waarmee? Ik ben toch niet zwanger? Nee toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe hoor.
ontkenningsfasequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarmee? Ik ben toch niet zwanger? Nee toch?
aarrgg dat soort dingen zijn zo godschruwelijk frustrerendquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Aaargh, ik heb een magische kubus gekregen, zo'n houten puzzel. Allemaal van die losse houtblokjes waarvan je dan een kubus moet maken. Ik kan hem niet wegleggen voor ik hem heb!!
de oplossing is vast te googlenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Aaargh, ik heb een magische kubus gekregen, zo'n houten puzzel. Allemaal van die losse houtblokjes waarvan je dan een kubus moet maken. Ik kan hem niet wegleggen voor ik hem heb!!
niet zo raar he, met dat kapsel van je lijk je net een schaapquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:53 schreef Litso het volgende:
De frietboer (man, turks, eind 20) is verliefd op me.
Ik kreeg een complimentje over mijn skates, een gratis cola, een lolly en een handdruk.
Ach zoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet zo raar he, met dat kapsel van je lijk je net een schaap
n00bquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:55 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Het klopt niet, zeg ik je! Oplichterij!
quote:
Denk tetris, niet eens zo moeilijk dan geloof ik.quote:
Op afstand is dit best een breinbreker. Even kijken of ik 'm kan oplossen.quote:
Weet ik, maar ik ben moe.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Denk tetris, niet eens zo moeilijk dan geloof ik.
Nee, instrumenten zoeken voor een nummer is feest.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, nieuw windows installatie=alle settings instellen en programma's instaleren = kutwerk.
Och, jijschudzezouitjemouw. Toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, instrumenten zoeken voor een nummer is feest.
1 2 3 4 5 6 7 | | | | | | |___ | | | | |___ | | | | |_______|___| |
1 2 3 4 5 6 7 | | | | |________ | | |___________| | | | |_______|___| <-- een "L" op zijn rug, met de kop aan deze kant |
1 2 3 4 5 6 7 | | | | ___|___ | | | | | ___| | | | |___|___| |
De nummers ja, instrumenten niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, jijschudzezouitjemouw. Toch?
Whehe! Waarempel! Het is een kubus!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
Hoppaa, opgelost.
Onderste rij:
[ code verwijderd ]
Daar bovenop:
[ code verwijderd ]
Bovenste rij:
[ code verwijderd ]
Het laatste stukje kan je rechtop in de rechterbovenhoek schuiven.
Oja, ik moet ook nog logic installeren. En instrumenten vinden/maken is inderdaad een bitch.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, instrumenten zoeken voor een nummer is feest.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:52 schreef Misstique het volgende:
Wow Litso's just plain freaky!
Wacht maar tot je me ziet met een Rubik's Cubequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:52 schreef Misstique het volgende:
Wow Litso, that's just plain freaky!
Ik heb er nog wel 1 voor je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me ziet met een Rubik's Cube
Which reminds me, we moeten nog op jouw zolder snuffelen.quote:
Ik kan er nog wel 2 voor je ter oplossing bieden.quote:
Pheno!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:03 schreef Pheno het volgende:
Goedenavond
Neuh, ik fok nuquote:
Klopt, doen we dit weekend wel ff.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Which reminds me, we moeten nog op jouw zolder snuffelen.
Smart assquote:
Noemen jullie dat zó?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Which reminds me, we moeten nog op jouw zolder snuffelen.
I knowquote:
Rans.quote:
Transformers?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef Pheno het volgende:
Cool, Soundwave krijgt toch zijn minions in de nieuwe film.
Ja. Door Dagonets avatar ben ik weer eens wat info gaan zoeken. Don Murphy houdt wel eens vragenuurtjes. Megatron als tank, dat vind ik persoonlijk weer wat minderquote:
Ze zouden toch G1 en niet G2 doen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Door Dagonets avatar ben ik weer eens wat info gaan zoeken. Don Murphy houdt wel eens vragenuurtjes. Megatron als tank, dat vind ik persoonlijk weer wat minder
Ja, dacht ik ook.quote:
Cool, alleen vervelende lay-out.quote:
Nogal, maar er staan wel wat grappige topicsquote:
quote:7 Transformers to Each Side.
We know for certain.
Autobots-
Prime
Jazz
Ratchet
possibley Bumblebee
Decepticons
Megatron
Soundwave + Minions hope fully all three but if just two hopefully Rumble and LAserbeak..sod Ravage.
Starscream
Bumblebee moet er wel bij!quote:
Anders is het geen transformersquote:
Relax-ze!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders is het geen transformers
Ik ga zo offline denk ik. Ik ben kapot.
PP.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef Chowi het volgende:
O.
Paarse paashaas?quote:
Neh mên, OPP!! Je weet tochquote:
You get me.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:05 schreef Dagonet het volgende:
Yeah you know me.
Any which way but loose.quote:
Not necessarilyquote:
Nee?quote:
J.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:07 schreef Janetje het volgende:
Goeie morgen..
Its'the OPP, yeah you know mequote:
Niks andere dingen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:13 schreef Chowi het volgende:
Ohja, ik ga andere dingen doen. Doei.
BeF boven alles!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Niks andere dingen!
Wij zijn belangrijk!
Yep.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.last.fm/music/Naughty+by+Nature/_/OPP
Die bedoel je toch?
Mt.quote:
Goddomme.. ik ben zo duf als de tering vandaag..quote:
pc.quote:
Hehe.quote:
Kut cookies?quote:
Kut, bij jou?quote:
Chocolate chip cookies, with milk.quote:
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen..quote:
Afwisselend. Kut en tof. Tof dat ik vrijdag naar een feest ga waar ik zin in heb, kut dat ik alles van m'n computer opnieuw moet installeren omdat ik windows opnieuw moest installeren.quote:
Zit je nog in B&B?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen..
Nee, ik zit weer in mn hostel.. 8-bed dorm enzo..quote:
Wel wifi?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik zit weer in mn hostel.. 8-bed dorm enzo..
Pff, dat lijkt me echt niet fijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik zit weer in mn hostel.. 8-bed dorm enzo..
Nee, zit in een internet cafequote:
Ik ken het probleem ja.. zit er nu 3,5 weken... tis echt niet leuk meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Pff, dat lijkt me echt niet fijn.
Beetje privacy enzo ben ik toch wel erg op gesteld.
Spook!!quote:
Spoken (hehehe, ik zei spoken) like a true bef'erquote:
pff... zoek een kamer dan!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, zit in een internet cafe
[..]
Ik ken het probleem ja.. zit er nu 3,5 weken... tis echt niet leuk meer.
Whehehe.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Spoken (hehehe, ik zei spoken) like a true bef'er
quote:
Slipknot wordt vaak misbruikt door breezer-alto's.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zap ik zo net naar tmf ()
zie ik daar slipknot
sinds wanneer willen ze van het breezer imago af![]()
Snotlip = breez4ahquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zap ik zo net naar tmf ()
zie ik daar slipknot
sinds wanneer willen ze van het breezer imago af![]()
Nou ja, in de halve finale van het eurovisie songfestival komt voor Treble de Finse kandidaat; een metalband named Lordi. Ik heb een clip van ze gezien, die muziek is goed!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maa...maa.....maar het klopt niet
britney, treble, christina, slipknot
Die op inge de bruijn lijktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Treble jammer van die ouwere chick die erin zit he`
Ja die met die monstersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou ja, in de halve finale van het eurovisie songfestival komt voor Treble de Finse kandidaat; een metalband named Lordi. Ik heb een clip van ze gezien, die muziek is goed!
In het stukje op de FP erover staat ergens in de reactie twee linkjes. En anders moet je maar mailen/msn'en, dan dump ik die 12 MB bij je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Die op inge de bruijn lijkt![]()
![]()
[..]
Ja die met die monsters![]()
staat die clip toevallig ergens online ?
Ik heb Inge de Bruijn een aantal weken geleden IRL gezien, verbazingwekkend mooie vrouw!quote:
Alto's. Moet er altijd weer om lachen dat ze zich echt alternatief noemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Slipknot wordt vaak misbruikt door breezer-alto's.
mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb Inge de Bruijn een aantal weken geleden IRL gezien, verbazingwekkend mooie vrouw!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF is slipknot?
Je kan me toevoegen, mijn adres staan in m'n profielquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
In het stukje op de FP erover staat ergens in de reactie twee linkjes. En anders moet je maar mailen/msn'en, dan dump ik die 12 MB bij je.
Ik ga gelijk bier ervan halenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
10 seconden of meer naar het midden kijken, die 'yo' dus(full screen werkt het het beste) en dan naar een stil voorwerp.
[afbeelding]
Echt vet!
Daarom moet het winnenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik heb al wat gevonden op google video![]()
eens kijken![]()
Ik vind het wel vreemd, dit past totaal niet op het songfestival![]()
Alto is inderdaad heel wat anders dan wat zij doen. Maar échte alto's zullen zichzelf niet gauw alto noemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alto's. Moet er altijd weer om lachen dat ze zich echt alternatief noemen.. Hoe kun je met een grote groep alternatief zijn.
.
Omdat jij het bent.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:29 schreef Litso het volgende:
Lurk je nog mee Dago? Of heb je het druk?
Een boze Dago aan ziet komen lopen..quote:
Kijk eens in de spiegel of naar je hand.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
10 seconden of meer naar het midden kijken, die 'yo' dus(full screen werkt het het beste) en dan naar een stil voorwerp.
[afbeelding]
Echt vet!
Oh, hij was er alquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een boze Dago aan ziet komen lopen..
You'd better run boy..
Niet daar!quote:
Daar laat ik me niet over uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een boze Dago aan ziet komen lopen..
You'd better run boy..
Ja sorry heb spuiten en slikken gezienquote:
quote:
Whehe ik wist hetquote:
En squirt-lessenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja sorry heb spuiten en slikken gezien
Iets met G-spotten ofzo
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:37 schreef Dagonet het volgende:
quote:
letterlijk pompen of verzuipen leek het welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij maakt het nog ranziger
Het was ook ranzig
Ja ze hadden de titelsong van Titanic erbij moeten doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
letterlijk pompen of verzuipen leek het wel![]()
OMG, zonder dat te lezen had ik dat al geprobeerd. We zijn telepatisch verbonden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel of naar je hand.
Ik heb het helaas moeten missen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
letterlijk pompen of verzuipen leek het wel![]()
Niks nieuws onder de zon.quote:
Ben ook blij dat ik t niet gezien heb hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zo prettig was het niet hoor
Ik kijk alleen voor Sophie
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ook blij dat ik t niet gezien heb hoor![]()
Sophie? Wies da?
Wat een broekie om te zien.quote:
Het is ook een jongere fotoquote:
Ze lijkt heel erg op iemand die ik ken!quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is ook een jongere foto
Z`on broekkie is het niet hoor geloof ik
Telnummer?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze lijkt heel erg op iemand die ik ken!
Nuhuh, reeds bezet.quote:
Ik wil nog niet slapen.quote:
quote:
Truste Stof.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga je toch verlaten, ik ben kapót.
Truste dustbunny.quote:
Zijn we hier nu heulemaal alleen?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn we hier nu heulemaal alleen?
Voyeurs!quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn we hier nu heulemaal alleen?
Okay okayquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef Misstique het volgende:
Daar gaan mn plannen.
Regarde-moi alors.quote:
Grapje Spook.quote:
sorry hequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef Misstique het volgende:
Daar gaan mn plannen.
Nee toch?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef Misstique het volgende:
Daar gaan mn plannen.
Raincheck?quote:
quote:
Je hebt wederom een engelse les nodig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Er komt van de week vanzelf regen
Heb je geen check voor nodig
Ik hield me domquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt wederom een engelse les nodig.
Truste Lits.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:16 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen.
Hij is ff druk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Maar eerst nog even wachten op de passmailer. Ik vond een oude kloon terug.
Of heeft dat ding weer vertraging ofzo? Dago?
Heeft geen vertraging naar ik weet? Gooi de kloon eens in een topicnote?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Maar eerst nog even wachten op de passmailer. Ik vond een oude kloon terug.
Of heeft dat ding weer vertraging ofzo? Dago?
Ik heb 'm net weer opnieuw geactiveerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:24 schreef Dagonet het volgende:
Werkt dat adres nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |