Serieus? Hoe moet 'ie nou Parijs-Roubaix winnen dan??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:13 schreef Bartoli het volgende:
Dario Pieri iig niet hij is vertrokken bij LPR
in een rally wagen misschienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Serieus? Hoe moet 'ie nou Parijs-Roubaix winnen dan??
Ja, maar die ophanging is dan bij de eerst strook al kapotquote:
Nee, het verbod op oortjes geldt alleen voor de ProTour-koersen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk nieuws.
Geldt dat ook voor de amateurs trouwens?
Raar. Verbied het helemaal of helemaal niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, het verbod op oortjes geldt alleen voor de ProTour-koersen.
Tis ook een ridicule maatregel en dan nu ook die actie die gevoerd gaat wordenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Raar. Verbied het helemaal of helemaal niet.
Dat zie ik toch niet gebeuren, dat ze tot de Bosberg bij elkaar gaan blijven.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis ook een ridicule maatregel en dan nu ook die actie die gevoerd gaat worden
Riis gaat gewoon iedereen afstoppen met zijn ploegleiderswagen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet gebeuren, dat ze tot de Bosberg bij elkaar gaan blijven.
Als ze dat wel gaan doen trouwens, wordt het nog de vraag of ze voor het donker binnen zijn.
Ik vond de 3000 meter heren op de OS anders toch meer oke Wombcatquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef Wombcat het volgende:
De maatregel op zich vind ik trouwens wel OK, moet alleen dan wel breed ingevoerd worden.
Die was leuk jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vond de 3000 meter heren op de OS anders toch meer oke Wombcat
Kikker in je bil!quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Desalniettemin zou het wielrennen zonder oortjes véél leuker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |