quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Die zullen vast al paraat staan en uitzenden, wanneer Tom Boonen zijn hotelkamer uitstapt.
Die toertocht is juist prachtig. Al die mensen die denken dat ze Boonen zijn wanneer ze met 2 km/u de Koppenberg op stomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:25 schreef Perico het volgende:
[..]
Michel Wuyts zei, dat ze de toertocht zaterdag al live uitzenden. In dat licht bezien, gaan ze al live als Boonen om 6:30 gewekt wordt door Karl, die met wierook en de kapelaan van Geraardsbergen in zijn kielzog komt, die hem zegent.
En dan mag je je inderdaad verheugen op 43 prominente West-Vlaams knauwelende experts. Ik ben wel bang, als iemand anders dan Boonen voorop komt, die grote Vlaamse vlaggen wel es in een wiel terecht zouden kunnen komen...
nee ik denk dan dat ik hincapie ben _o_. btw als je deze zaterdag gaat dan mag je blij zijn als je aan 2km/h geraakt op die steile bergjes. vorig jaar was het al heel erg en zat alles daar strop. 1 lange wachtrij voor omhoog te gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die toertocht is juist prachtig. Al die mensen die denken dat ze Boonen zijn wanneer ze met 2 km/u de Koppenberg op stomen![]()
Ik heb zelf ook wel eens in m'n eentje een kleine RVV gedaan toen ik daar in de buurt op vakantie was. Ook stukken LBL toen. Echt een aanrader, was echt trots toen ik de Muur (de oude) op was gekomen zonder voet uit een pedaal![]()
Nee ga d'r niet heen. Als ik fiets ga ik of alleen of met maximaal 10 anderen. Wil eigen tempo rijden en je hebt er dan altijd lui bij die wedstrijdje willen doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef flyckje het volgende:
[..]
nee ik denk dan dat ik hincapie ben _o_. btw als je deze zaterdag gaat dan mag je blij zijn als je aan 2km/h geraakt op die steile bergjes. vorig jaar was het al heel erg en zat alles daar strop. 1 lange wachtrij voor omhoog te gaanmaar toch blijft het geheel inderdaad een topbelevenis.
Daarom winnen ze zo veel klassiekers.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:50 schreef placebeau het volgende:
DC is toch echt wel de sterkste ploeg.
Gusev, Hincapie, Hoste, Devolder, Hammond
Wel grote rondes.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom winnen ze zo veel klassiekers.
Die zijn voor mietjesquote:
Dit jaar wint Hoste Parijs-Roubaixquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom winnen ze zo veel klassiekers.
Die puntentelling en kalender waarbij eendagswedstrijden schromelijk ondergewaardeerd werden? Als die wat beter was geweest, dan hadden ze mogelijk niet eens in de top 10 geëindigd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:43 schreef Zwansen het volgende:
Dat lag ook gedeeltelijk aan die belachelijke puntentelling.
Eendagswedstrijden werden juist gruwelijk overgewaardeerd. Het ploegenklassement in Gent-Wevelchem kon je evenveel punten mee verdienen als in de tourquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die puntentelling en kalender waarbij eendagswedstrijden schromelijk ondergewaardeerd werden? Als die wat beter was geweest, dan hadden ze mogelijk niet eens in de top 10 geëindigd.
Ronde van Catalonie, GP Plouay.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:43 schreef Zwansen het volgende:
Dat lag ook gedeeltelijk aan die belachelijke puntentelling.
Wat deden ze vorig jaar? Giro en Tour winnen. 2e plek in Roubaix, Brussel-Kuurne-Brussel gewonnen. 3-daagse van De Panne gewonnen, nog meer?
Ach kom op, als je Plouay en Hamburg won kreeg je evenveel punten als de Tour en meer dan de Giro...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die puntentelling en kalender waarbij eendagswedstrijden schromelijk ondergewaardeerd werden? Als die wat beter was geweest, dan hadden ze mogelijk niet eens in de top 10 geëindigd.
Waar eindigde QS ook al weer met d'r RVV, PR, Zürich, Lombardije, HEW, etappes in alle grote rondes en nog een paar handen vol in de kleinere rondjes??? Juist jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op de plaats waar ze thuis hoorden, net als Discovery dus. Allebei ver verwijderd van de eerste plaats.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar eindigde QS ook al weer met d'r RVV, PR, Zürich, Lombardije, HEW, etappes in alle grote rondes en nog een paar handen vol in de kleinere rondjes??? Juist ja![]()
En Davitamon hoorde zeker ook thuis op die 2e (toch) plaatsquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op de plaats waar ze thuis hoorden, net als Discovery dus. Allebei ver verwijderd van de eerste plaats.
Daar gaat het net over. Troep als Polen en ENECO zit er wel in en dingen als de Omloop Het Volk, Milaan-Turijn, Parijs - Brussel en de GP Lazio niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:52 schreef Zwansen het volgende:
En als je de Ronde van Polen en de ENECO Tour won kreeg je bijvoorbeeld al meer punten dan de Giro en evenveel als de Tour.
tuurlijk gaat het daar wel om. het feit dat je ploeg het teamklassement kan winnen door een massasprint. en dat evenveel waard is als een week lange onderneming. gewoonweg zielig. net zoals de punten die je krijgt voor een tourettappe. gewoonweg super belachelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar gaat het net over. Troep als Polen en ENECO zit er wel in en dingen als de Omloop Het Volk, Milaan-Turijn, Parijs - Brussel en de GP Lazio niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |