Ik zou zeggen: open een nieuw topic en laat dit topic met rust?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef SilverRocket het volgende:
We kunnen ook een interessante discussie voeren over welk liedje - op de meest objectieve manier mogelijk- gezien kan worden als het beste liedje ooit....binnen het gebied pop/rock bijvoorbeeld.
Ik geef alvast drie mogelijkheden waar jullie lekker om kunnen ruzien:
The Beach Boys - Wouldn't it be nice
The Beatles - In my Life
Elliott Smith - Waltz #2
Laten we het topic dan een andere draai geven en de vraag letterlijk nemen: Wat is het beste NUMMER wat ooit gemaakt is. Ik noem een aantal opties:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:08 schreef Tobbes het volgende:
1. Het is topic nummer 182491.
2. Er is niet een bepaald beste nummer.
.
Hear, hear! 100% mee eens. Behoort na Enjoy the Silence tot mijn top 3 meest favoriete nummers ooit. Zie ook: MEGA kippenvel net in de auto!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef Hexagon het volgende:
Ik ga voor
Massive Attack – Unfinished Sympathy
Dit blijft in mijn ogen het heerlijkste nummer ooit. De herkenbare beats en samples geven het nodige rauwe. Maar de sterke zang en sublieme strijkers maken het af. Het bouwt ook geweldig op. Zeker naar dat laatste zangstuk. Er zit zoveel sfeer en gevoel in. Het is in mijn ogen ook de meest verdiende nummer 1 hit ooit.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef Knip het volgende:
Mensen, TS vraagt om het beste NUMMER ooit.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef Knip het volgende:
Ja, die was ik nog vergeten:
Metallica - One
Mensen, TS vraagt om het beste NUMMER ooit.
Nog maar een paar dan:
U2 - One
Aphrodite's Child - 666
Jullie kunnen er toch ook wel een paar verzinnen??![]()
Schitterend!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef slaveloos het volgende:
Maar waarschijnlijk is t beste nummer ooit:
altijd is kortjakje ziek,
als mijn tweeling van 14 maanden t melodietje hoort, laten ze alles vallen waar ze mee bezig zijn om heen en weer te deinen
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Chamillionaire Ft. Scarface & Billy Cook - Rain
Chamillionaire Ft. Lil Flip - Turn it Up
Chamillionaire Ft. Krayzie Bone - Ridin Dirty
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |