Godverdomme jij lijkt nu teveel op mij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]!! Liev
.
Hoe heb je die gemaakt eigenlijk?
Beetje knutselen met een screen-capturer en ulead animation studio (of hoe dat ook mag heten).quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]!! Liev
.
Hoe heb je die gemaakt eigenlijk?
programmatje dat google video's download --> googlequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:39 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik es gewoon zelf stukjes uit die filmpjes kon knippen, dan had ik wel een eigen Kelly-icon gemaakt
.
Screen Movie Studioquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:39 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik es gewoon zelf stukjes uit die filmpjes kon knippen, dan had ik wel een eigen Kelly-icon gemaakt
.
Ik ben nu al 10 minuten bezig met Screen Movie Studio, maar ik snap niet eens wat de bedoeling isquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:41 schreef m-kay het volgende:
[..]
Screen Movie Studio
Ulead GIF Animator 5.0
Hoe het werkt mag je zelf uitvinden..
Gwoon op dat opnameknopje rammen en dan op het scherm selecteren wat je wilt opnemen (dus een deel van de google-video bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben nu al 10 minuten bezig met Screen Movie Studio, maar ik snap niet eens wat de bedoeling is.
Ze hebben wel minder votes dan P&Kquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:00 schreef Gripper het volgende:
Vanochtend waren Pomme & Kelly bij Giel op de radio, en ze waren bang dat als ze tegen de chinese backstreetboys moeten, ze nooit voldoende stemmen halen. Heel china stemt tenslotte voor de boys. Dus, ieder ander weldenkend mens op aarde moet dan maar op Pomme&kelly stemmen.
Ze klinken trouwens heel lief![]()
Ja maar da's nu. Straks in de finale gaan de stemmentellers natuurlijk weer op 0.quote:
och, nationalisten als nederlanders zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja maar da's nu. Straks in de finale gaan de stemmentellers natuurlijk weer op 0.
Link?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
vind ze wel naäpers, k had zo'n filmpje een jaar geleden al gemaaktstaat ook nog wel op internet:p van t liedje Viben
Uploaden naar die Australier!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
vind ze wel naäpers, k had zo'n filmpje een jaar geleden al gemaaktstaat ook nog wel op internet:p van t liedje Viben
http://tomm.rainy-nights.net/Tommmmatt.wmvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |