En wat als ik met 80 tegen een tegenligger rij?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef Zyggie het volgende:
Waar houdt het op? Bij 150 tegen een tegenligger?
Ik heb zo'n pleurishekel aan stakkertjes die de wet zo matig overtreden. Schijtluisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:24 schreef JanJanJan het volgende:
Godver, ben ik weer keihard genaaid door zo'n luie werkschuwe tyfus BOA. Ga werk zoeken ofzo
Ik reed 88 en ik mocht volgens de letter van de wet 80.
BAH.
![]()
O, en ik zit niet te wachten op reacties als: "huilie"; ""; of "eigen schuld". Die kennen we inmiddels wel.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pleurishekel aan de stakkers die de wet zo matig overtreden. Schijtluis![]()
Ja dan is je auto kaduuk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En wat als ik met 80 tegen een tegenligger rij?
Min of meer. In ieder geval zijn de kijkers van Actienieuws van SBS minder geschokt. Daarbij kan je makkelijker remmen en beter controle houden met 80 ipv 150.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En stap ik levend uit en bij 150 ben ik dood ofzo???![]()
Ja uhu!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:30 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Min of meer. In ieder geval zijn de kijkers van Actienieuws van SBS minder geschokt. Daarbij kan je makkelijker remmen en beter controle houden met 80 ipv 150.
Ja, mooi man. Mensen in de weg rijden is zo cool. Niet aan de kant gaan, maar gewoon effe lekker sarren. Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
Gewoon consequent 10 km/u onder de snelheidslimiet rijden en met en beetje geluk zit er dan zo'n gefrustreerd mannetje achter je die gaat bumperkleven en daar een fikse boete voor krijgt!
Wehehe...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |