En wat als ik met 80 tegen een tegenligger rij?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef Zyggie het volgende:
Waar houdt het op? Bij 150 tegen een tegenligger?
Ik heb zo'n pleurishekel aan stakkertjes die de wet zo matig overtreden. Schijtluisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:24 schreef JanJanJan het volgende:
Godver, ben ik weer keihard genaaid door zo'n luie werkschuwe tyfus BOA. Ga werk zoeken ofzo
Ik reed 88 en ik mocht volgens de letter van de wet 80.
BAH.
![]()
O, en ik zit niet te wachten op reacties als: "huilie"; ""; of "eigen schuld". Die kennen we inmiddels wel.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pleurishekel aan de stakkers die de wet zo matig overtreden. Schijtluis![]()
Ja dan is je auto kaduuk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En wat als ik met 80 tegen een tegenligger rij?
Min of meer. In ieder geval zijn de kijkers van Actienieuws van SBS minder geschokt. Daarbij kan je makkelijker remmen en beter controle houden met 80 ipv 150.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En stap ik levend uit en bij 150 ben ik dood ofzo???![]()
Ja uhu!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:30 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Min of meer. In ieder geval zijn de kijkers van Actienieuws van SBS minder geschokt. Daarbij kan je makkelijker remmen en beter controle houden met 80 ipv 150.
Ja, mooi man. Mensen in de weg rijden is zo cool. Niet aan de kant gaan, maar gewoon effe lekker sarren. Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
Gewoon consequent 10 km/u onder de snelheidslimiet rijden en met en beetje geluk zit er dan zo'n gefrustreerd mannetje achter je die gaat bumperkleven en daar een fikse boete voor krijgt!
Wehehe...
quote:
Jij bent er één he!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ja, mooi man. Mensen in de weg rijden is zo cool. Niet aan de kant gaan, maar gewoon effe lekker sarren. Heerlijk.
![]()
![]()
Flikker toch op man.
Wat voor een reacties verwacht je dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:24 schreef JanJanJan het volgende:
Godver, ben ik weer keihard genaaid door zo'n luie werkschuwe tyfus BOA. Ga werk zoeken ofzo
Ik reed 88 en ik mocht volgens de letter van de wet 80.
BAH.
![]()
O, en ik zit niet te wachten op reacties als: "huilie"; ""; of "eigen schuld". Die kennen we inmiddels wel.
Inderdaad! Acht kilometer te hard! ACHT, zeg ik je! Ze zouden TS moeten opknopen aan de hoogste boom! Tuig!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:36 schreef tonks het volgende:
Houd je gewoon aan de wet en anders ga je maar ergens anders wonen stuk tuig.
Probeer je een hype te creeren?quote:
Dan moet je als nog betalenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat voor een reacties verwacht je dan?
'Ah, ja echt klote dat je te hard reed terwijl je het zelf wist! Ik hoop dat ze op de factuur een fout hebben gemaakt zodat het ongeldig is...'![]()
![]()
Uit nieuwsgierigheid: In wat voor een auto rijdt je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ja, mooi man. Mensen in de weg rijden is zo cool. Niet aan de kant gaan, maar gewoon effe lekker sarren. Heerlijk.
![]()
![]()
Flikker toch op man.
Te hard is te hard of je nou 200km te hard rijd of 8.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Inderdaad! Acht kilometer te hard! ACHT, zeg ik je! Ze zouden TS moeten opknopen aan de hoogste boom! Tuig!
Oftewel, het schijnt voor sommige mensen heel moeilijk te zijn om niet zo zwart wit te denken. Ik vind het werkelijk waar achterlijk dat je mensen gaat bekeuren die een paar kilometer te hard rijden. Concentreer je dan op die mensen die echt levensgevaarlijk rijden, 50km/h te hard enzo, en vertienvoudig de boetes daarop.
Waar leg je de grens dan? Bij 49 km/u?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Inderdaad! Acht kilometer te hard! ACHT, zeg ik je! Ze zouden TS moeten opknopen aan de hoogste boom! Tuig!
Oftewel, het schijnt voor sommige mensen heel moeilijk te zijn om niet zo zwart wit te denken. Ik vind het werkelijk waar achterlijk dat je mensen gaat bekeuren die een paar kilometer te hard rijden. Concentreer je dan op die mensen die echt levensgevaarlijk rijden, 50km/h te hard enzo, en vertienvoudig de boetes daarop.
Ik ben het met janjanjan eens. En ik rij een Nissan Sunny 1.6i SGX uit 1989.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:40 schreef WebForce het volgende:
[knip]
Uit nieuwsgierigheid: In wat voor een auto rijdt je?
Tonks snapt het niet helemaal... beetje een moraalridder....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Te hard is te hard of je nou 200km te hard rijd of 8.
Da's dom, maar een ongeluk. Doe je het met een hogere snelheid dan toegestaan, dan mogen ze daar wat mij betreft per direct misdaad van maken... je kent de regels, soms zijn regels er om gebroken te worden, maar dan moet je niet zeiken als dat gevolgen heeft...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En wat als ik met 80 tegen een tegenligger rij?
Dat is wel een beetje star gedacht he vriend. En gaat natuurlijk volledig voorbij aan de hele reden dat die snelheidslimiet bestaat? Vertel me, wat is het verschil of je nu 200km/h of 201km/h rijdt? Is die ene kilometer nu echt significant gevaarlijker? Ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Te hard is te hard of je nou 200km te hard rijd of 8.
Je zult maar heel even je aandacht niet bij je snelheidsmeter hebben en 85km/h gaan. Dan ben je gelijk een misdadiger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:51 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Da's dom, maar een ongeluk. Doe je het met een hogere snelheid dan toegestaan, dan mogen ze daar wat mij betreft per direct misdaad van maken... je kent de regels, soms zijn regels er om gebroken te worden, maar dan moet je niet zeiken als dat gevolgen heeft...
Of niet capabel om auto te rijdenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je zult maar heel even je aandacht niet bij je snelheidsmeter hebben en 85km/h gaan. Dan ben je gelijk een misdadiger.
Goeie zaak!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
het nieuwe boetestelsel is helemaal de bom trouwens. Er wordt niet alleen gekeken naar hoe hard er gereden is, maar ook de situatie waarin er te hard gereden is. Dus 's nachts met 200 km/u cruisen als je alleen op de snelweg bent wordt minder zwaar beboet dan met 200 km/u over diezelfde snelweg als het druk is
nee, je bent in overtreding, dat maakt je nog geen misdadiger. En je moet altijd je snelheidsmeter in de gaten houden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je zult maar heel even je aandacht niet bij je snelheidsmeter hebben en 85km/h gaan. Dan ben je gelijk een misdadiger.
Als het aan AlphaOmega ligt dus straks niet meerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, je bent in overtreding, dat maakt je nog geen misdadiger. En je moet altijd je snelheidsmeter in de gaten houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |