Valt reuze mee hoor... Ahem. Tuuk, als je één dingetje verkeerd zegt wat bij een allochtoon verkeerd valt moet je oppassen hè. Voor je het weet krijg je al een klap. Maar de school zelf valt wel reuze mee, alleen moet je niet je telefoon op de tafel voor je leggen in de kantine als er Mollukkers in de buurt zijn want dan istie zo weg.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef capibar het volgende:
[..]
Rotterdam wil ik nog niet dood gevonden worden.
Valt reuze meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor... Ahem. Tuuk, als je één dingetje verkeerd zegt wat bij een allochtoon verkeerd valt moet je oppassen hè. Voor je het weet krijg je al een klap. Maar de school zelf valt wel reuze mee, alleen moet je niet je telefoon op de tafel voor je leggen in de kantine als er Mollukkers in de buurt zijn want dan istie zo weg.
En ja, dit zijn harde feiten!
Whehehe. In Assen valt het juist reuze mee met de Molukkers.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor... Ahem. Tuuk, als je één dingetje verkeerd zegt wat bij een allochtoon verkeerd valt moet je oppassen hè. Voor je het weet krijg je al een klap. Maar de school zelf valt wel reuze mee, alleen moet je niet je telefoon op de tafel voor je leggen in de kantine als er Mollukkers in de buurt zijn want dan istie zo weg.
En ja, dit zijn harde feiten!
dat gevoel had ik al vanaf vanochtend 7:15quote:
Ah je bent sinds 7 december niet meer thuis geweestquote:
Tot hoelaat moet je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:10 schreef Tain het volgende:
[..]
dat gevoel had ik al vanaf vanochtend 7:15
quote:
Al vanaf 7 december op je werk.. Wat voor werk doe je dan? Waar, op een schip? Ander land? Vertel, vertel!quote:
Ik ook.. ben echter niet om 7.15u al begonnen. Om 08.30u pas, dus ik mag wat minder klagen dan jij.quote:
Nee ik ging om 7:15 weg van huis en toen wou ik alweer terugquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ook.. ben echter niet om 7.15u al begonnen. Om 08.30u pas, dus ik mag wat minder klagen dan jij.
Ah.. oke. Ik ging om 07.30u van huis, meestal dan nog geen problemen. Het begint pas moeilijk te worden rond 14.00u..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee ik ging om 7:15 weg van huis en toen wou ik alweer terug![]()
Pardon?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:27 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Zeur niet, je krijgt d'r geld voor. Je kan ook niet werken en die flatscreen game-tv verkopen...
welke flatscreen game-tv?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:27 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Zeur niet, je krijgt d'r geld voor. Je kan ook niet werken en die flatscreen game-tv verkopen...
Hooi Tomassoquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hooi Tomasso![]()
Hihihi, m'n moeder gisteravond kloten met die afstandsbedieningen... Probeerde ze met de DVD-recorder AB (ondersteboven vasthoudend) de tv op NED1 te zettenTja, die extra Digitale TV AB maakt het er ook niet makkelijker op...
![]()
KPNquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:30 schreef MMaRsu het volgende:
Van de kpn moeten jullie allemaal internetplusbellen aanschaffen
Ja heb gister zo'n sales training gehad over hun nieuwe productenquote:
Broeliebroeliequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Heb ik een vrije dag, valt internet elke keer weg
quote:
Mijn internet was vorige week kapot en toen had ik op aanraden van mijn baas (die weet wat van netwerken) een sweex dsl router gekocht. Wees blij dat je nog verbindingen hebtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ik een vrije dag, valt internet elke keer weg
Oei..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef capibar het volgende:
Ik heb een negatief advies gekregen.
Dat is het slechte nieuws.
En het goede nieuws is dat ik koppig ben, en de opleiding toch ga volgen.
Ik weet zeker dat ik het kan, ik voelde me alleen kut vandaag, dus was mijn verkooppraatje niet optimaal.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oei..![]()
Zeker weten dat je doorzet? Dat zeiden 5 (!) mensen uit mijn eerste klas ook, nu ze in het derde jaar zitten en moeten bewijzen dat ze het kunnen zijn ze er allevijf uitgejopt. Maar goed, als jij van jezelf weet dat je het in je hebt, moet je het wel doen.
Denk er goed over na he... Je krijgt zo'n advies niet voor niets. Ik had na mn eerste jaar nét een positief advies en ik heb opzeker moeite met mn opleidingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef capibar het volgende:
Ah, kijk.. dat je je kut voelde wist ik niet. Dan kan je inderdaad heeel anders overkomen dan je bent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het kan, ik voelde me alleen kut vandaag, dus was mijn verkooppraatje niet optimaal.
Voor welke opleiding?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef capibar het volgende:
En ik zat ook nog eens met allemaal gasten van 25 die al in die sector stages etc. hadden gelopen, ja, dan wordt je wel onder de tafel gelult.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, kijk.. dat je je kut voelde wist ik niet. Dan kan je inderdaad heeel anders overkomen dan je bent.
Dat klopt, maar ik weet zeker dat ik het kan, ik ben op de middelbare school met havo/vwo begonnen, en door een stomme klote gebeurtenis ben ik op het vmbo gekomen, en om dan een negatief advies te krijgen voor een mbo opleiding,kom op man.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk er goed over na he... Je krijgt zo'n advies niet voor niets. Ik had na mn eerste jaar nét een positief advies en ik heb opzeker moeite met mn opleiding
ik ook kutzooiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Paultje. Binnenkort toetsweek.
Dan zou je het inderdaad gewoon wel moeten kunnenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:44 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik weet zeker dat ik het kan, ik ben op de middelbare school met havo/vwo begonnen, en door een stomme klote gebeurtenis ben ik op het vmbo gekomen, en om dan een negatief advies te krijgen voor een mbo opleiding,kom op man.
Ik voel me prima hoor, was alleen vanmiddag ff verveeld omdat er geen internet was. Maar ik heb nu wel een review zo goed als af en ben begonnen aan 3 specials voor FOK!gamesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ahh iedereen in een slechte stemming weer ook
broeliebroelie allemaal
Men, heb je constipatie ofzeau.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm bruine bonen in tomatensap met vissticks![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:39 schreef capibar het volgende:
[..]
Men, heb je constipatie ofzeau.
Bereid je maar alvast voor op een mineatuur modderstroom.
Ja, serieus, ik had laatst chilli con carne gegeten, en dat heb ik geweten ook zeg, sodeknetter zeg.quote:
Ik prei (een uiensoort jeweettoch?) en dat hebben mijn ouders geweten..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, serieus, ik had laatst chilli con carne gegeten, en dat heb ik geweten ook zeg, sodeknetter zeg.
en ik heb nog zat andere dingen te doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er ook niet echt toe zetten.
Ik ook, MGS 3 nog een keer uitspelen, battlefielden, Fok!ken en niet te vergeten uit mijn neus vreten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:26 schreef taart het volgende:
[..]
en ik heb nog zat andere dingen te doen
Ohjee... Je weet dat je dan naast het digitale deel zoals DTP allemaal handenarbeid-achtige dingen moet gaan doen zoals plakken, knippen e.d.? Ik heb bijvoorbeeld een bordspel moeten maken, (inclusief verpakking, pionnen, handleiding etc.), promotiemateriaal voor dorp/stad, festival, eigen lettertype, moodboards e.d. Ikzelf kwam er in december achter dat wat ik nu moet maken eigenlijk helemaal niet leuk vind... Ik leer helemaal niks nieuws meer, en wat ik ook maak voor vormgeef-modules is nooit goed genoeg, want er is altijd wel weer wat op aan te merken (lees: de docent houdt bijv. niet van verloopjes) en hoger dan een 7 haal ik toch nooit. DTP gaat dan nog wel, maar ook daar leer ik vrij weinig nieuws, en ik volg juist de opleiding om wat te leren over het vak dat ik later wil gaan uitoefenen, toch? Anyway, ik zie er op dit moment nogal van af omdat ik het gewoonweg niet leuk vindt en ik ook wat anders in gedachten had toen ik begon.quote:
hoe triest.quote:
Ik las A'dam, en ik wist alweer genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
Waarom doet MSN het weer eens niet? As usual..
Nou ja, dan maar andere dingen doen.
IRC doet het anders primaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
Waarom doet MSN het weer eens niet? As usual..
Nou ja, dan maar andere dingen doen.
Al die oude relusers worden eitjes tegenwoordigquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik las A'dam, en ik wist alweer genoeg.
gelukkig ben jij er nogquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Al die oude relusers worden eitjes tegenwoordig
dit kan alleen in amsterdam iddquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik las A'dam, en ik wist alweer genoeg.
Preciesquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Precies
En nu met Prisonbreak avatar
Kan tegenwoordig best goed met weinig slaapquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En maar klagen over een tekort aan tijd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:24 schreef Tain het volgende:
[..]
[modmode met gebrek aan mods]
niet meer offtopic gaan!
[/modmode met gebrek aan mods]
-> sc
Wat te antwoorden?quote:maar vin je me eignelijk niet wat van een kraai weg hebben?
Wat moet je dan doen? School? Werk/stage?quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:05 schreef Morthill het volgende:
Goede morgu, het wordt weer een zeer lange dag vandaag
Yup van 10 tot 6 in de winkel staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:05 schreef Morthill het volgende:
Goede morgu, het wordt weer een zeer lange dag vandaag
Voor mij geldt hetzelfde, alleen moet ik een Aero practicum afronden. Het tentamen heb ik pas in aprilquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:27 schreef Tomasso het volgende:
Goedemorgen
Ik ben vandaag vrij![]()
Ik moet alleen wel leren voor Aerodynamica tentamen van morgen![]()
Ik zag je posten in een topicquote:
Hmm, vrij interressant:quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag je posten in een topic
Hoe ziet jouw dag eruit vandaag?
Mijn planning is maar een opzet, hangt af van mensen op MSN, bepaalde mensen kunnen de planning door de war gooien omdat ze interessant zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hmm, vrij interressant:
Nu: Me tijd verspillen achter Fok!
11.30: Douchen => Ik ook!
12.00: Lunchen met Greet => Ik ook, maar dan zonder Greet
12.30 Honden van mijn lieve grote zus uitlaten+aandacht geven=> Heb geen honden hier
13.30: Foto's maken van Reclame in Kampen (Kut werk) => Ik ga gamen
15.00: Foto's Resizen => Weer een beetje Fokken/reviewen
15.15: Sagereinig zijn omdat het resizen kutwerk is => Jou uitlachen op MSN
16.00: NIntendo DS-en/Keyboard spelen/ Dvdeetje kijken => Boodschappen
17.30: avondeten => Ik ook!
18.00: Afwassen => Vaatwasser
18.15 TV kijken => Ik ook
19.15: Fitnissen => Ik ga rond deze tijd wat voor mn studie doen
21.30: TV kijken => Nog steeds studie
22.15: Naar bed (morgen er weer vroeg uit) => TV kijken
22.30: Jensen kijken => Jensen
22.45: Slapen => Welterusten!
Wat een mooie dag![]()
Ben jij even blij dat ik niet op MSN kan komen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn planning is maar een opzet, hangt af van mensen op MSN, bepaalde mensen kunnen de planning door de war gooien omdat ze interessant zijn![]()
Ik had het niet over jouquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat ik niet op MSN kan komen.
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn planning is maar een opzet, hangt af van mensen op MSN, bepaalde mensen kunnen de planning door de war gooien omdat ze interessant zijn![]()
Hoe gaat het eigenlijk met die Chatplaza BrEeZaH die jij in je MSN had staanquote:
Aii, jij hebt een redelijk strak schema dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Daar heb ik ook wel eens last van
Maar over 10 minuten ga ik gewoon douchen! Dat moet!
meestal doush ik op woensdag pas om 12.45 uur ofzo, en dan ben ik pas rond 13.15-13.30 bij de honden van me zus, en hebben ze alweer gescheten daar in huis
Komt allemaal door Fok!
![]()
Maar je bent er dus de hele dag niet?quote:
* Blockquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die Chatplaza BrEeZaH die jij in je MSN had staan![]()
Ach, ik doe geen 30 minuten over douchen hehquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aii, jij hebt een redelijk strak schema dusIk heb die druk van die honden niet, dus 10 min later douchen kan best voor mij
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
* Block
* Delete
Ben gekke Henkie niet
Naja, douchen, scheren, tanden poetsen, haartjes kammen, dat reken ik er allemaal bijquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ach, ik doe geen 30 minuten over douchen hehDus zo strak is sie neit
Ik heb niet voor niks een vrije dag, dus stressen ga ik niet
![]()
ja ik ook, op dat scheren naquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, douchen, scheren, tanden poetsen, haartjes kammen, dat reken ik er allemaal bij
Dat is niet saai, das burgerlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn schema ziet er bijna altijd als volgt uit:
07.00u - opstaan
08.30u - 17.00u - werken
18.30u - koken
20.00u - wassen/schoonmaken etc
21.00u - ratten klieren/verzorgen
22.00u - eindelijk wat rust (tvkijken, internetten etc)
00.00u - slapen
Wat saai ben ik eigenlijk!
Burgerlijk...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is niet saai, das burgerlijk
quote:
Jij hebt iig minder te doen als mij vandaagquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn schema ziet er bijna altijd als volgt uit:
07.00u - opstaan
08.30u - 17.00u - werken
18.30u - koken
20.00u - wassen/schoonmaken etc
21.00u - ratten klieren/verzorgen
22.00u - eindelijk wat rust (tvkijken, internetten etc)
00.00u - slapen
Wat saai ben ik eigenlijk!
*post ranzig plaatje van puistjequote:Op woensdag 22 maart 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam er onder de douche achter dat ik een puistje heb op mn linkerdijbeen![]()
En dat willen wij weten omdat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam er onder de douche achter dat ik een puistje heb op mn linkerdijbeen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
omdat hij wil opscheppen dat hij een puistje heeft, dat maakt hem populairder tussen al deze puisterige pubersquote:
Generalisatie..quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:00 schreef taart het volgende:
[..]
omdat hij wil opscheppen dat hij een puistje heeft, dat maakt hem populairder tussen al deze puisterige pubers![]()
Het gevoel om weer gelijk te zijn met die overheerlijke 14 jarige meisjes is altijd leuk... Tochquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:00 schreef taart het volgende:
[..]
omdat hij wil opscheppen dat hij een puistje heeft, dat maakt hem populairder tussen al deze puisterige pubers![]()
Ik loop 8 minuten achter op schemaquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
11.30: Douchen
>>12.00: Lunchen met Greet
12.30 Honden van mijn lieve grote zus uitlaten+aandacht geven
13.30: Foto's maken van Reclame in Kampen (Kut werk)
15.00: Foto's Resizen
15.15: Sagereinig zijn omdat het resizen kutwerk is
16.00: NIntendo DS-en/Keyboard spelen/ Dvdeetje kijken
17.30: avondeten
18.00: Afwassen
18.15 TV kijken
19.15: Fitnissen
21.30: TV kijken
22.15: Naar bed (morgen er weer vroeg uit)
22.30: Jensen kijken
22.45: Slapen
had je maar 8 minuten minder moeten douchenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik loop 8 minuten achter op schema![]()
Wat doe je hier dan! Hup, lunchen met Greet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik loop 8 minuten achter op schema![]()
Greet is nog aan het schoonmaken bovenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan! Hup, lunchen met Greet!
ach sagereinig ben ik ook niet echt altijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
en je gaat 45 minuten 'sagereinig' zijn, daar kan ook wel wat van af
ikke jou niet begrijp doen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
en je gaat 45 minuten 'sagereinig' zijn, daar kan ook wel wat van af
Ikke sagereinig sein ook neit begreip hequote:
Gewoon dit liedje zingen "Don't worry.....be happy!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ikke sagereinig sein ook neit begreip he
Ga prisonbreak kijken dan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik loop precies gelijk met mn schema, heb alleen niets gepland voor dit komende uur zie ik
Broeliebroeliequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gewoon dit liedje zingen "Don't worry.....be happy!"
Ik kijk op tvquote:
Op tv kijken schiet niet op!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk op tv
Moet overigens Lost ook weer verder gaan kijken, ben toen tot afl 5 gekomen ofzo en toen haalden ze het van het netwerk![]()
Nu mag ook jij weer een week wachten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
Die prisonbreak van gister was 14.gif
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Laniboekje het volgende:
Eng.. die 2 zelfde gedachtes op dezelfde tijd.
![]()
Mjah, eigenlijk wil ik de DVD box wel, kan ik op mn tv kijken. Via de PC vind ik sowieso kut eigenlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Op tv kijken schiet niet op!
En Lost is inmiddels te koop in de winkel als dvd box of te downloaden.
ik zit bij seizoen 2 nu, morgen weer een nieuwe lost
Ik weet preeeeciiiiies wat er gaat gebeuren morgenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nu mag ook jij weer een week wachten.
Prisonbreak morgen![]()
ik heb ze zeg maar op mijn xbox staan...daar kijk ik me series vanaf.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, eigenlijk wil ik de DVD box wel, kan ik op mn tv kijken. Via de PC vind ik sowieso kut eigenlijk.
Mjah, je Xbox ombouwen is zeker wel interessant, maar ik heb zo mn principesquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb ze zeg maar op mijn xbox staan...daar kijk ik me series vanaf.
En die dvd box is in verhouding tot andere dvd's niet echt duur.
40 euro ofzo voor 24 afleveringen
Moet je doen! Zeker wel je geld waard.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als die box 40 kost voor een heel seizoen ga ik die komend weekend halen denk ikEven rondkijken.
Ik ook, daarom heb ik 1 orginele en 1 omgebouwde xboxquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, je Xbox ombouwen is zeker wel interessant, maar ik heb zo mn principes
Als die box 40 kost voor een heel seizoen ga ik die komend weekend halen denk ikEven rondkijken.
Mwah ik heb dat wel eens gedaan , alleen dik kwaliteits verlies toenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:43 schreef disjfa het volgende:
Wist je dat je ook je pc op je tv kan aansluitenDat helpt namelijk wel en kijkt ook best okee hoor
![]()
Jij had m toch ook?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moet je doen! Zeker wel je geld waard.
Lost![]()
Dan moet ik een nieuwe videokaart kopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:43 schreef disjfa het volgende:
Wist je dat je ook je pc op je tv kan aansluitenDat helpt namelijk wel en kijkt ook best okee hoor
![]()
Dan heb je echt geen goed kabeltje ertussen. Over het algemeen zelfs met kut kwaliteit rips komt het op het scherm als gewone tv kwaliteitquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mwah ik heb dat wel eens gedaan , alleen dik kwaliteits verlies toen
Video kaart van 50 euro waarmee je altijd relaxt op je tv kan kijken en spelen vs console. Hmm ik zou niet zonder video out op mn pc kunnen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe videokaart kopenKoop liever een console dan
daar zeg je ook watquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen goed kabeltje ertussen. Over het algemeen zelfs met kut kwaliteit rips komt het op het scherm als gewone tv kwaliteit
Ik twijfelquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
UiteraardLenen? Of heb je die DVDboxen meer voor het hebben?
Denk er maar even over na. Ik vond het een geweldige serie en nog steeds, maar als je hem wilt lenen i.p.v. kopen dan moet je het maar even zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfelIk vond de eerste paar afleveringen zeker erg goed en zou m ook wel willen hebben. Maar lenen is een stuk goedkoper natuurlijk
Een retourtje breda kost anders ook aardig wat centenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfelIk vond de eerste paar afleveringen zeker erg goed en zou m ook wel willen hebben. Maar lenen is een stuk goedkoper natuurlijk
Zo! Ik loop vet achter! Komt omdat ik de afwas ineens moest doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
12.00: Lunchen met Greet
>>12.30 Honden van mijn lieve grote zus uitlaten+aandacht geven
18.15 TV kijken
Weekend OV, ga gewoon een weekend marathon met Lani houden danquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Een retourtje breda kost anders ook aardig wat centen
of je moet OV hebben dan niet
Ah dus dat bedoelen ze met lenen tegenwoordigquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weekend OV, ga gewoon een weekend marathon met Lani houden dan
je OV als gestolen opgeven, nieuwe aanvragen en een week OV nemenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weekend OV, ga gewoon een weekend marathon met Lani houden dan
Tain! je zet die arme roy aan tot illegale activiteiten!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
je OV als gestolen opgeven, nieuwe aanvragen en een week OV nemen
ik weet wat erin staat :quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef capibar het volgende:
*slik*
Ik heb hiernet een brief binnen gekregen van het ministerie van defensie, van de afdeling dienstplichtzaken.
Ik ben bang om hem open te maken.![]()
Ach, staat alleen maar in dat in het geval Duitsland weer beslist Nederland binnen te vallen dat je dan alsnog de lul bent.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef capibar het volgende:
*slik*
Ik heb hiernet een brief binnen gekregen van het ministerie van defensie, van de afdeling dienstplichtzaken.
Ik ben bang om hem open te maken.![]()
Ik zie het ja, maar ik ben tot mijn 45ste dienstplichtig, dus stel dat ze over 10 jaar de dienstplicht invoeren, dan kan ik gewoon opgeroepen wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik weet wat erin staat :
Blablabla diensplicht is afgeschaft blabla
maar mocht het ooit nodig zijn ofzo kan je alsnog opgeroepen worden.
die brief heb ik anderhalf jaar terug gehad
Dan word je tenminste een keer een echte man! Nu blijf je maar een kleine jongenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik zie het ja, maar ik ben tot mijn 45ste dienstplichtig, dus stel dat ze over 10 jaar de dienstplicht invoeren, dan kan ik gewoon opgeroepen worden.
Dan gaan we samen vechten voor het vaderland! Jij mag meedoen in operation Human Shieldquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik zie het ja, maar ik ben tot mijn 45ste dienstplichtig, dus stel dat ze over 10 jaar de dienstplicht invoeren, dan kan ik gewoon opgeroepen worden.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tain! je zet die arme roy aan tot illegale activiteiten!
Dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan gaan we samen vechten voor het vaderland! Jij mag meedoen in operation Human Shield
Ho, we jatten hem samen uit South Park hequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen
Je jat mijn grap
You win.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ho, we jatten hem samen uit South Park he
Ik ben geen neger.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan gaan we samen vechten voor het vaderland! Jij mag meedoen in operation Human Shield
De was/afwas doen van de mannen zeker?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef pkwarts het volgende:
Belachelijk dat vrouwen geen dienstplicht hebben btw. Alsof er in een oorlog voor hun geen taken zijn
Euh sinds wanneer hebben die dat niet dan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef pkwarts het volgende:
Belachelijk dat vrouwen geen dienstplicht hebben btw. Alsof er in een oorlog voor hun geen taken zijn
Ik heb nooit een dienstplicht brief binnen gehad hoor. Ook nog nooit gehoord van andere vrouwen die dat hebben gehad. Komt allemaal door rolverdelingen vroeger, de man moest het gezin + land verdedigen en de vrouwen moesten thuis zijn voor de zorg van het huishouden/kinderen of gewonde soldaten e.d.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Euh sinds wanneer hebben die dat niet dan.
Dát heb je nooit gezegdquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef pkwarts het volgende:
Hebben jullie nooit die scene in Apocalypse Now gezien met de Playboy bunnies? Nou zoiets bijvoorbeeld....
Het is een geflipte scenequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát heb je nooit gezegd
Ik ga m vrijdag kijken!
Ik ben benieuwd, tis sowieso wel een film die ik écht nog wel een keer wil kijken hoorquote:
Ik zal eens met jou oorlog voeren!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vrouwen zijn veel te zwak om oorlog te voeren.
Is me nooooit opgevallen. Of ik heb die film nooit goed bekeken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef pkwarts het volgende:
Hebben jullie nooit die scene in Apocalypse Now gezien met de Playboy bunnies? Nou zoiets bijvoorbeeld....
Ik weet niet hoe oud je bent, maar die krijg je meestal rond je 17e.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef disjfa het volgende:
Ik heb ook nog nooit een brief binnen gekregen dat ik in diensplicht moest. Worden dan ook dikke nerds buitengesloten![]()
Reken erop dat ik wat ouder benquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar die krijg je meestal rond je 17e.
Ach, hij duurt slechts een kwartier ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef Laniboekje het volgende:
Is me nooooit opgevallen. Of ik heb die film nooit goed bekeken.
Ohw please, je slaat nog geen deuk in een pakske boter!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zal eens met jou oorlog voeren!
[..]
Oorlog voeren heeft eigenlijk ook niks te maken met fysiek slaan. Het kan ook op vele andere manieren, heb jij eigenlijk al Amerikanen face-to-face combat zien voeren met Irakezen o.i.d.? Ik heb ze nog nooit een Chuck Norris move zien maken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw please, je slaat nog geen deuk in een pakske boter!
Wat wil je doen dan? Een bom om mn kop gooienquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oorlog voeren heeft eigenlijk ook niks te maken met fysiek slaan. Het kan ook op vele andere manieren, heb jij eigenlijk al Amerikanen face-to-face combat zien voeren met Irakezen o.i.d.? Ik heb ze nog nooit een Chuck Norris move zien maken.
De bom zal droppenton!!!11!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Een bom om mn kop gooien![]()
Ik loop toch altijd met opgeheven hoofd buiten, dus ik zie m ws wel van te voren aankomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De bom zal droppenton!!!11!
Ja dus.
Face2face gebeurt niet meer, tegenwoordig is het alleen nog maar electronica en onpersoonlijk afslachten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oorlog voeren heeft eigenlijk ook niks te maken met fysiek slaan. Het kan ook op vele andere manieren, heb jij eigenlijk al Amerikanen face-to-face combat zien voeren met Irakezen o.i.d.? Ik heb ze nog nooit een Chuck Norris move zien maken.
Als jij je met je hoofd naar boven loopt dan kom ik gewoon met een tank en schiet je in je rug. Die zie je dan niet aan komen he. En horen ook niet, want ik doe hem dan sloffen aan.. van die monsterpoten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik loop toch altijd met opgeheven hoofd buiten, dus ik zie m ws wel van te voren aankomen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als jij je met je hoofd naar boven loopt dan kom ik gewoon met een tank en schiet je in je rug. Die zie je dan niet aan komen he. En horen ook niet, want ik doe hem dan sloffen aan.. van die monsterpoten.
Zit ik hier serieus planmatig overwegingen te maken over een tankaanval op jou.. ga jij je bescheuren om die monsterpoten die accesoires van mijn tank worden.quote:
Wat wil je dan? Dit is toch grappig:quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zit ik hier serieus planmatig overwegingen te maken over een tankaanval op jou.. ga jij je bescheuren om die monsterpoten die accesoires van mijn tank worden.
![]()
Je weet wel dat dat geen sloffen zijn he? Maar mijn echte voeten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dit is toch grappig:
[afbeelding]
Dat is juist goed, Roy ziet je aankomen met je monsterpoten en moet zo hard lachen dat jij ondertussen van alles op hem kan schieten zonder dat hij het doorheeftquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zit ik hier serieus planmatig overwegingen te maken over een tankaanval op jou.. ga jij je bescheuren om die monsterpoten die accesoires van mijn tank worden.
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je weet wel dat dat geen sloffen zijn he? Maar mijn echte voeten?
Tuurlijk.quote:26.11.2005 Monsterpoten! (aka sloffen) (19 Kb)
Hey, dat is waar ook! Tain, jij mag mijn rechterhand worden als je wilt. Kunnen we samen Roy bestoken terwijl hij al op de grond ligt van het lachen. Easy target.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is juist goed, Roy ziet je aankomen met je monsterpoten en moet zo hard lachen dat jij ondertussen van alles op hem kan schieten zonder dat hij het doorheeft
Al neem je heel GAM meequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hey, dat is waar ook! Tain, jij mag mijn rechterhand worden als je wilt. Kunnen we samen Roy bestoken terwijl hij al op de grond ligt van het lachen. Easy target.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:20 schreef Laniboekje het volgende:
Ach, ik geef het op. Who am I kidding? Ik zou je toch nooit kwaad kunnen doen.
Voorkomen is altijd beter dan genezen he. Je kan ze maar beter een stap voor zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
...
OMGWTF EENSMILIE SLIJMBAL!
....
Zo, hebben we dat voor vandaag ook weer gehad
Hij heeft bier nodig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:20 schreef Laniboekje het volgende:
Als G.W. Bush Junior dat nou ook eens had..
Hij komt alleen niet echt over zo heb ik het gevoelquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voorkomen is altijd beter dan genezen he. Je kan ze maar beter een stap voor zijn.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:20 schreef Laniboekje het volgende:
Als G.W. Bush Junior dat nou ook eens had..
Lanikoekje is geen Nintendo fanquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:46 schreef pkwarts het volgende:
Die twee verstookte Nintendo fans houden geeneens 1 pagina vol met elkaar bestoken
Die spellen die ze speelt zouden zo op een Nintendo console kunnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lanikoekje is geen Nintendo fan
Nee ik had op zijn minst verwacht dat je de 'strijd' tegen Roy wat langer zou volhoudenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij wachtte op een rel? Be my guest, ik ben vandaag niet zo strijdlustig.
Als Square niet weggegaan was zou ze ook op een Nintendo console spelen iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Die spellen die ze speelt zouden zo op een Nintendo console kunnen
Kan ik ook wel. Vandaag alleen niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee ik had op zijn minst verwacht dat je de 'strijd' tegen Roy wat langer zou volhouden
Je begrijpt wel dat ik nu een beetje teleurgesteld ben in jequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kan ik ook wel. Vandaag alleen niet.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik nu een beetje teleurgesteld ben in je
Ik ga in de toekomst ook op een Nintendo console spelen. En daar heb ik totaal geen problemen mee. Jij wel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel hoe ik het goed kan maken. Met enige voorbereiding zal ik Roy ooit eens het leven zuur gaan maken, dan kan je weer trots zijn.
Je gaat met hem trouwen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel hoe ik het goed kan maken. Met enige voorbereiding zal ik Roy ooit eens het leven zuur gaan maken, dan kan je weer trots zijn.
Zolang jij moeite hebt met mijn 360 wel ja. Ik geloof dat het ongeveer zo ging:quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga in de toekomst ook op een Nintendo console spelen. En daar heb ik totaal geen problemen mee. Jij wel?
Cool. Ik zal ook eens vast wat voorbereidingen gaan treffen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Nog erger, ik word zijn gemene buurvrouw.quote:
Ik heb geen moeite met JOUW 360. Ik zou er alleen zelf geen willen hebben, maar daarbij heb ik het niet over jouw console.. die zal vast heel leuk staan bij je.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Zolang jij moeite hebt met mijn 360 wel ja. Ik geloof dat het ongeveer zo ging:
"NEE! NOOIT! NEVER!![]()
![]()
"
Dat is toch een van de meest normale reacties die je kan maken tegenover de 360. Ik begrijp niet waarom jij dat vreemd vind.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is toch een van de meest normale reacties die je kan maken tegenover de 360. Ik begrijp niet waarom jij dat vreemd vind.
Dan ga ik ook overstag inderdaadquote:
Nouquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
>>15.00: Foto's Resizen
18.15 TV kijken
Zeg, doe jij nou ook grafische vorgeving?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef RaymanNL het volgende:
Daar wasch ik weer
[..]
NouIk loop keurig op schema
En jezus, ik schaamde me dood in Kampen, liep ik daar een beetje met een camera rond reclame te fotograferen
![]()
En je gaat hem het leven zuur maken door allemaal spelfouten naar z'n huis te gooien?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nog erger, ik wordt zijn gemene buurvrouw.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En je gaat hem het leven zuur maken door allemaal spelfouten naar z'n huis te gooien?!
Enig spel wat ik zou willen op de 360 is dead rising. Oblivion en die rpg`s die je noemt boeien nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oblivion is al reden genoeg om zo'n ding te kopen.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Bioware en Mistwalker RPG's.
Ah, je bent er zo een.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Enig spel wat ik zou willen op de 360 is dead rising. Oblivion en die rpg`s die je noemt boeien niet
Ik hou niet van lange ingewikkelde spellen. Dan kom ik er toch niet in. Tony hawk / ouendan / kirby`s canvas course / mario party en dergelijke spellen die je gewoon ff kan oppakken zijn leukquote:
Nu komt eerwaarde Tomasso met een welgeplaatste opmerking over een Mac. Tenminste, dat verwacht ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
GVD STOMME KUTWINDOWS
Kan ik zo'n dingetje downloaden waarmee ik al mijn afbeeldingen kan resizen, werkt het weer eens nietKutzooi
![]()
Irfanview?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
GVD STOMME KUTWINDOWS
Kan ik zo'n dingetje downloaden waarmee ik al mijn afbeeldingen kan resizen, werkt het weer eens nietKutzooi
![]()
Ja, daar heb ik dan juist weer minder mee. Een game als Tony Hawk vind ik wel leuk, maar toch nooit zo geweldig als een RPG.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik hou niet van lange ingewikkelde spellen. Dan kom ik er toch niet in. Tony hawk / ouendan / kirby`s canvas course / mario party en dergelijke spellen die je gewoon ff kan oppakken zijn leuk
quote:Maar ik pak wel ff FFXII op. Die lijkt me wel weer ff leuk.
File -> automate -> web foto galery.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overigens kan je met Photoshop ook een dingetje maken geloof ik om snel te resizen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
GVD STOMME KUTWINDOWS
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
18.15 TV kijken
Dan loop je nu een half uur voorquote:
Ik loop perfect op schemaquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan loop je nu een half uur voor
Lekker FOK!ken!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef capibar het volgende:
Als je nou een apple had kan je de automator (bijgeleverd) gebruiken om automatisch alle afbeeldingen voor je te verkleinen.![]()
Absoluutquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar als je FFXII tof vindt zijn er nog een hele hoop andere RPG's die je ook zult waarderen.
Is dat net zoiets als een butt plug? Klinkt iig wel zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef RaymanNL het volgende:
maar ik heb een windows plug in nuDie werkt perfect! Gewoon: Rechterknop afbeeldingen: resize
![]()
Kingdom Hearts niet eens gespeeld? Nu scoor je geen punten bij mij en ook niet bij Peri denk ik zo. Schande!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
AbsoluutIk kan ook met zekerheid zeggen dat ik tegenwoordig niet zoveel rpg`s meer speel. Heb kingdom hearts in de kast staan en heb alleen het eerste monster afgemaakt. Zoveel zin heb ik tegenwoordig in rpg`s
Vroeger wel FF series een berg bjina uitgespeeld en grandia 2 ed
Ja, we get the point.quote:
Werkt ook prima.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef RaymanNL het volgende:
maar ik heb een windows plug in nuDie werkt perfect! Gewoon: Rechterknop afbeeldingen: resize
![]()
Ik speel eigenlijk ook veel te weinig, maar dat heb ik met alles.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
AbsoluutIk kan ook met zekerheid zeggen dat ik tegenwoordig niet zoveel rpg`s meer speel. Heb kingdom hearts in de kast staan en heb alleen het eerste monster afgemaakt. Zoveel zin heb ik tegenwoordig in rpg`s
Ja vroegah zat ik ook gewoon dagen achter elkaar FF te spelen.quote:Vroeger wel FF series een berg bjina uitgespeeld en grandia 2 ed
Kingdom Hearts is zo mooi...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kingdom Hearts niet eens gespeeld? Nu scoor je geen punten bij mij en ook niet bij Peri denk ik zo. Schande!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kingdom Hearts niet eens gespeeld? Nu scoor je geen punten bij mij en ook niet bij Peri denk ik zo. Schande!
Ik ben bang dat je gelijk hebt Peri. Zolang wij maar niet van ons KH-geloof afstappen, anders is de wereld gedoemd om te mislukken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef peristilius het volgende:
Tain is al net zo erg als Roy, die jongens zullen het nooit begrijpen Lani.![]()
Ach gelukkig zit er hier dan toch nog 1 iemand met smaak.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt Peri. Zolang wij maar niet van ons KH-geloof afstappen, anders is de wereld gedoemd om te mislukken.
Het lijkt mij anders best leuk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kingdom Hearts... Die héb ik niet eens meer, zo slecht...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, het idee is geniaal, de characters zijn geweldig, de game ziet er goed uit en de muziek is fantastisch. Ik heb alleen een hekel aan een kutcamera, respawnende vijanden en het Gummiship. KH2 wil ik opzeker wel een kans geven hoor
quote:
hequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |