Enige wat ik kan bedenken is Lord Hidetora Ichimonji (Ran) oftewel Takuya Nakadai die speelt in Human Condition, weet niet of die in Seven Samurai speelt of Yojimboquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:56 schreef Sokolsky het volgende:
Seven Samurai zou ik als film natuurlijk nooit vragen, die is te makkelijk
Je moet 'm overigens wel snel gaan kijken. Hij staat niet zomaar in de Top250, maar op nummer 5... Deze acteur doet er wel in mee.
De gezochte film heeft niet zoveel stemmen (200 ofzo) maar wel een 9,1. Doet ook mee in het SoK-tournament.
De acteur heeft in drie Top250 films gespeeld (R, SNS en Y) en stond bij het acteurslijstjesgedoe van d_h in mijn top-10.
Waarschijnlijk heb je hem ondertussen al gevonden. Weet jij hem toevallig, want het schiet niet zo op. Doe ik weer eens mee, krijg je ditquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef Patch het volgende:
ik ben altijd een tijd lang aan het zoeken naar de vraag als die niet dikgedrukt is....![]()
Ik had even bezoek. Tatsuya Nakadai is goed, dus Asap +1. Hij speelt ook in Shichinin no Samurai, Yojimbo en natuurlijk de hoofdrol in Ran.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is Lord Hidetora Ichimonji (Ran) oftewel Takuya Nakadai die speelt in Human Condition, weet niet of die in Seven Samurai speelt of Yojimbo
Moet wel zeggen dat ik begin de middag had gekeken naar Human Condition... en daarom zag dat Takuya erin speelde en dat deel III een 9,1 had...![]()
De film zelf ken ik overigens niet
Ik zal 'm voortaan vet maken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef Patch het volgende:
ik ben altijd een tijd lang aan het zoeken naar de vraag als die niet dikgedrukt is....![]()
Waar is dat plaatje van "Pinocchio"?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:15 schreef Doff het volgende:
Frances McDormand ?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef laurenzo85 het volgende:
Eva Marie Saint, toch?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Sokolsky het volgende:
Metropolis?
dacht dat jij SW-fan was?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:17 schreef mamamiep het volgende:
Oeh, Peter Sellers was het.
Dat zal dan wel aangezien jij vaak het antwoord weetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:17 schreef Patch het volgende:
Alec Guinness...
Meer Star Trek, maar als jij Star Wars zegt, dan denk ik dat het Obi-Wan is aangezien hij daar (achteraf gezien heel erg) op lijkt.quote:
owh ja damn, jij was ST, Sheridana is SW, nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:20 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Meer Star Trek, maar als jij Star Wars zegt, dan denk ik dat het Obi-Wan is aangezien hij daar (achteraf gezien heel erg) op lijkt.
Uiteraard. Patch +1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:17 schreef Patch het volgende:
Alec Guinness...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef Sokolsky het volgende:
Kevin Spacey.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |