http://members.chello.nl/a.skiczuk/oplossing.mp3quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:45 schreef martinlutherking het volgende:
De oplossing is neuken. Of dat nou een broeder of een geit is, het maakt niet uit.
Tssss..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:57 schreef -Beer- het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/a.skiczuk/oplossing.mp3
Ben jij soms een kloon?![]()
Zou je denken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:57 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Wacht op iets met shit en Sherlock.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:57 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Hé, mooie PI'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Vecht voor wereldvrede en pacifisme.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:35 schreef Mobster273 het volgende:
bah, wereldvrede is de doodsteek voor de wereldeconomie
denk eens aan al die mensen die in de wapenindustrie werken, zitten opeens allemaal zonder werk...
ik vind dat er meer oorlog moet komen
ik moet toch iets doen om oorlog te creërenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je bent al aardig bezig door ons record zelfde PI's te verbreken
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je bent al aardig bezig door ons record zelfde PI's te verbreken
* Tank uit de schuur haaltquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik moet toch iets doen om oorlog te creëren
Bazooka meeneemt en gaat campenquote:
daar ben je een beetje laat mee....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
we zullen de oorlog winnen, door Stalin te vermoorden!
alleen als jij daar met je tank ook komt, anders kan ik je nog niet neerknallen natuurlijkquote:
oh, shit...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar ben je een beetje laat mee....
Tuurlijk! Caravan erachterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
alleen als jij daar met je tank ook komt, anders kan ik je nog niet neerknallen natuurlijk
maar misschien kan je het mausoleum opblazenquote:
dat lijkt me iets wat ze bij Top Gear wel zouden doen, caravan achter een tank hangen en dan met een andere tank verrot knallenquote:
Heb je wel je TE rijbewijs nodigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat lijkt me iets wat ze bij Top Gear wel zouden doen, caravan achter een tank hangen en dan met een andere tank verrot knallen
dat heb je zo binnenquote:
persoonlijk zou ik de landmacht proberen, maar goedquote:
Jaaa maar ik zag die oude reclames van hun weer even voor mequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik de landmacht proberen, maar goed
is allemaal 1 pot nat
ach ja, zo lang je maar iets kapot kan knallenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaaa maar ik zag die oude reclames van hun weer even voor me
Landmacht lijkt me enigzins makkelijker
dat had je van tevoren ook niet verwacht lijkt mequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef martinlutherking het volgende:
Goed topic.
Wat je zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat had je van tevoren ook niet verwacht lijkt me![]()
wat zeg ik?quote:
of wel, want er staat ook broeder....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan kan het niet meer missen natuurlijk!
Ik heb geen broeder, dus geen probleemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of wel, want er staat ook broeder....
ik wel....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb geen broeder, dus geen probleem
nu noem jij mij broeder, wat moet ik daar uit afleiden?quote:
We zijn toch allemaal broeders?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nu noem jij mij broeder, wat moet ik daar uit afleiden?
*wegrent...
in dat geval is de OP wel héél dubieus met neuken en broeders....quote:
Ow sorryquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
'Hell yeah' mag je niet zeggen hoor! Daar geeft buzzer notes voor.
Auw!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef Mobster273 het volgende:
GVD! is de oorlog nu al voorbij
ik pleeg wel ff een aanslag:
[afbeelding]
Muahahahahah!quote:
Nou ik heb JP! Ha!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Muahahahahah!![]()
misschien moet ik alvast een minister van disinformatie gaan inhuren, ene Al-Sahaf schijnt nog beschikbaar te zijn
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
![]()
dat zal helpen ja![]()
ik zal hugo chavez nog wel inhuren dan
Chuck Norris is voor mijquote:
pff, die bauer van jou dan, die is niet een s echtquote:
Echt wel!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
pff, die bauer van jou dan, die is niet een s echt
ik zal je in de waan laten, dat kan later nog wel een mooie tactische overwinning opleverenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Echt wel!
Pfft
Straks ga je nog vertellen dat de Teletubbies ook niet bestaan
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zal je in de waan laten, dat kan later nog wel een mooie tactische overwinning opleveren
zal ik jou dan ook maar een kogel door de kop jagen, hebben we dadelijk een c0nd0r mobster paginaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:39 schreef martinlutherking het volgende:
Dit wordt een condor Mobster Martin pagina.
ik heb deze:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor!
Ik heb deze aan mijn kant:
[afbeelding]
Ik heb ooit een topic vol proberen te lullen en dat lukte waardoor er geen zak aan was, en daarom maar een slot heb gevraagd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zal ik jou dan ook maar een kogel door de kop jagen, hebben we dadelijk een c0nd0r mobster pagina
overigens heb ik in een diep en duister verleden eens 2 volledige topics zonder interventie van iemand anders naast de gesprekspartner volgeluld, dus het is nog niks
Maar ik heb al bijna de wereld veroverd!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb deze:
[afbeelding]
inclusief afleidende kutkoter met grote ogen![]()
Tijd voor een 2e pogingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:48 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik heb ooit een topic vol proberen te lullen en dat lukte waardoor er geen zak aan was, en daarom maar een slot heb gevraagd.
tja, dan lukt het ook niet hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:48 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik heb ooit een topic vol proberen te lullen en dat lukte waardoor er geen zak aan was, en daarom maar een slot heb gevraagd.
midden op de dag gaat je dat zeker niet lukken, ik adviseer je een nachtelijk tijdstip uit te zoekenquote:
Doet het inderdaad nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:50 schreef martinlutherking het volgende:
Waarom werkt deze niet meer?
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
dat denk jij, ik zit ondergronds, en als ik mijn aanval plaats ben je in een keer alles kwijtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar ik heb al bijna de wereld veroverd!
[afbeelding]
+2 scherpquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat het http://forumtools.phpserver.net/search_lite/ is?
neuh, waaromquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Edit die is weg
Maar waarschijnlijk omdat er een echte search aankomt
hehe, lol, ik zie hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat die helemaaaaal niet klopt
Of wil je oorlog?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, lol, ik zie hetamateur
uiteraard wil ik oorlog, waar gaat dit hele topic nou om man![]()
![]()
![]()
Neuken voor vrede.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, lol, ik zie hetamateur
uiteraard wil ik oorlog, waar gaat dit hele topic nou om man![]()
![]()
![]()
zonder oorlog geen vrede....quote:
neuken is een mooi tijdverdrijf als je ff geen veldslag hebt....quote:
beter nog, zijn er überhaupt meiden op deze wereld waarbij als je ze neukt er vrede ontstaat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pardon, zijn er nog ergens meiden om te neuken voor vrede dan?
Tuurlijk niet! Die pa doet het ook regelmatig dus alstie mag kijken is ie al blijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
beter nog, zijn er überhaupt meiden op deze wereld waarbij als je ze neukt er vrede ontstaat?
hoogstens oorlog () met betreffende vriend/vader
alsof je haar pa mee laat kijken als je zijn dochter rauw stampt...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Die pa doet het ook regelmatig dus alstie mag kijken is ie al blij
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
alsof je haar pa mee laat kijken als je zijn dochter rauw stampt...
ja, maar dan wel iemand die ik vertrouwquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom niet? De hele familie hoor er moet toch iemand zijn om het te filmen?
Ja, jammer dat opa laatst is overledenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, maar dan wel iemand die ik vertrouw![]()
duivelse oogjes welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:30 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens moet je geen oorlog maken kijk maar:
[afbeelding]
onze pagina, wat doe je?quote:
Dat is een schone jonkvrouwe die komt neuken! Dusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
duivelse oogjes wel![]()
[..]
onze pagina, wat doe je?![]()
ze heeft geen fotoboek, dus hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is een schone jonkvrouwe die komt neuken! Dus
Dat voel ik gewoon aan met mijn schone-jonkvrouwe-voelsprietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ze heeft geen fotoboek, dus hoe weet je dat?
daarbij, laat haar dat een pagina later doen![]()
virtuele voelspriet dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat voel ik gewoon aan met mijn schone-jonkvrouwe-voelspriet
Enne *BOEM* [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
virtuele voelspriet dan?
en KNAL terug
[afbeelding]
typisch...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gaat zo door de CD-rom la!
[afbeelding] *KLATS*
Toch de marine!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
typisch...
[afbeelding]
zo, het water op met die oorlog
M'n vuurwerk, wat doe je!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
virtuele voelspriet dan?
en KNAL terug
[afbeelding]
afsteken natuurlijkquote:
oeh, een afleidingsmanoeuvre....quote:
Ow nee!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oeh, een afleidingsmanoeuvre....
ik stuur mijn minister van disinformatie maar op de media af denk ik
1 op 1 oorlog voeren schiet niet op, dit gaat beter:quote:
Haha net mis!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
1 op 1 oorlog voeren schiet niet op, dit gaat beter:![]()
[afbeelding]
ik heb hem:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow nee!
[afbeelding]
Dan hypnotiseer ik hem gewoon![]()
die lijkt me dan weer net zo schadelijk voor jezelfquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die lijkt me dan weer net zo schadelijk voor jezelf![]()
Tost Tortellini volgens Herman Finkersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die tosti toestelli kan helemaal niets
[afbeelding]
No shit Sherlock.quote:
En dàt wil wat zeggen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Zelfs ik ben dít niet gewend.
Maag je dat weel stellen ja?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:06 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dat mág je wél stellen inderdaad.
Verhip dit kwaliteitstopic is nog open!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:13 schreef Mobster273 het volgende:
*stiekem een vuurpeloton gebruikt om jullie medestanders af te slachten![]()
ik was ook ernstig verbaasd, maar we doen het er maar mee, beetje oorlog voeren kan nooit kwaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verhip dit kwaliteitstopic is nog open!
Maar hoe lang nog?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verhip dit kwaliteitstopic is nog open!
Precies!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik was ook ernstig verbaasd, maar we doen het er maar mee, beetje oorlog voeren kan nooit kwaad
ik stuur gewoon mijn.... middeleeuwsequote:Op woensdag 22 maart 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
Maar ik heb G.I. Joe!
[afbeelding]
Dat had je niet verwacht!
Je weet dat dit van Star Wars is en dus toekomst? Middeleeuws *proestquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik stuur gewoon mijn.... middeleeuwse![]()
leger op je af
[afbeelding]
ik had er niet zo nauwkeurig naar gekeken en zag alleen maar wat mensen op viervoeters met wat zwaardjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je weet dat dit van Star Wars is en dus toekomst? Middeleeuws *proest*
Maar ik heb deze nozems
Die kunnen iedereen oplappen
[afbeelding]
jawel hoor, ik zie alles, zeker in die kleurquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef c0nd0r het volgende:
Kiekeboe!
Je had me niet gezien hè? hihi
[afbeelding]
eitje, met deze 2 aan mijn kant:quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef c0nd0r het volgende:
Maar ik heb Airwolf
*tututudututudutu*
[afbeelding]
die zijn met deze lui wel op te lossenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:57 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]
Mijn soldaten zijn makkelijk in elkaar te zetten ik maak zo een heel leger!
nee, klopt, met zo iemand ben je zo ongeloofwaardig geworden dat je toch niks meer kan winnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb toch geen leger meer nodig![]()
[afbeelding]
Jouw soldaten moeten ervan huilen, aaahquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, klopt, met zo iemand ben je zo ongeloofwaardig geworden dat je toch niks meer kan winnen![]()
die is al ontslagen, ongeconcentreerd bezig door het uitlachen van de tegenstander kan ik niet tolereren, hoe lachwekkend die tegenstander dan ook mag zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jouw soldaten moeten ervan huilen, aaah
[afbeelding]
Zelfs bij zoiets?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die is al ontslagen, ongeconcentreerd bezig door het uitlachen van de tegenstander kan ik niet tolereren, hoe lachwekkend die tegenstander dan ook mag zijn
ik snap dat het soms moeilijk is, maar ik eis onvoorwaardelijke concentratie, lachen doe je maar als de oorlog voorbij is, of als je ff geen shift draaitquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik snap dat het soms moeilijk is, maar ik eis onvoorwaardelijke concentratie, lachen doe je maar als de oorlog voorbij is, of als je ff geen shift draait
nee, gewoon wilskracht, al dat oosterse gezweefg moet niet nodig zijnquote:
en drugs is natuurlijk helemaal zinloos, daarbij veel te duur voor een dermate groot legerquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:37 schreef Mobster273 het volgende:
en drugs is natuurlijk helemaal zinloos, daarbij veel te duur voor een dermate groot leger
dat geld heb ik weer nodig om de door jou aangerichte puinhopen weer op te ruimen natuurlijkquote:
Ik bedoelde het meer als oplossing voor wereldvrede. Maar voor leger is het natuurlijk ook te doen en het is alles behalve duur figuur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:37 schreef Mobster273 het volgende:
en drugs is natuurlijk helemaal zinloos, daarbij veel te duur voor een dermate groot leger
Aha dus je geeft toe dat ik aan de winnende hand ben!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat geld heb ik weer nodig om de door jou aangerichte puinhopen weer op te ruimen natuurlijk![]()
als dan iedereen knetterstoned is, gaat dat niet werken natuurlijk
[afbeelding]
oplossing voor wereldvrede? jij wil er ook vanaf?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:41 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als oplossing voor wereldvrede. Maar voor leger is het natuurlijk ook te doen en het is alles behalve duur figuur.
nee, dat ik je al bijna verslagen heb...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aha dus je geeft toe dat ik aan de winnende hand ben!
[afbeelding]
lezenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oplossing voor wereldvrede? jij wil er ook vanaf?
quote:
nee anders is het een oplossing tegen wereldvredequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed schrijven een oplossing voor wereldvrede, maw je wilt er vanaf, anderzijds is wereldvrede de oplossing
in geval van oplossing is dat hetzelfde, anders zou het een middel moeten zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
nee anders is het een oplossing tegen wereldvrede
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in geval van oplossing is dat hetzelfde, anders zou het een middel moeten zijn
volgens mij deden we dat al, maar ik ben meer voor volstrekt negerenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we onze krachten bundelen en op hem richten?![]()
Ook een oplossingquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
volgens mij deden we dat al, maar ik ben meer voor volstrekt negeren
dit was toch oplossing van jou om hier weer nniet-topic van te maken? want dan kom ik met zwaar geschut nog eens achter je aanquote:
Ik heb je zwakke plek gevondenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dit was toch oplossing van jou om hier weer nniet-topic van te maken? want dan kom ik met zwaar geschut nog eens achter je aan
[afbeelding]
ik ben idd vrij zwak tegen rode kruisjes in waterquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb je zwakke plek gevonden
Water!
[afbeelding]
Ze zijn gelukkig wel gemerkt!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben idd vrij zwak tegen rode kruisjes in water![]()
zo groot is mijn tamponvoorraad niet![]()
[afbeelding]
misschien moet ik maar gewoon freakingnews gaan aanvallen, want die doet het ook niet...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig wel gemerkt!
De volgende dienstplichtige heeft zich ook gemeld!
[afbeelding]
Ik ontneem je van je resourcesquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien moet ik maar gewoon freakingnews gaan aanvallen, want die doet het ook niet...
-edit-overigens net zoals als mijn eigen pacifistische tank...![]()
smeerlap...quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
smeerlap...
ik gooi het op de linkse toer:
[afbeelding]
![]()
zeg je tegen iemand die mobster heet...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Boefje
Ik heb de maffia nog achter de hand
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zeg je tegen iemand die mobster heet...
wie zou er nou de grootste invloed in de maffia hebben...
amateurquote:
nobody's perfect...quote:
Nou zo erg heb ik het niet maar ik ga veelal niet lopen letten op D's en T's enzo in tegenstelling tot een meer formeler ietsquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nobody's perfect...
in chats betrap ik me er zelf ook nog wel eens op zei en zij doorelkaar te halen, dat is pas echt schandalig![]()
gebeurt me in formele brieven overigens nooit, gelukkig
maar goed, weer tijd voor oorlogquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou zo erg heb ik het niet maar ik ga veelal niet lopen letten op D's en T's enzo in tegenstelling tot een meer formeler iets
Pikachu ik kies jouuuuuuquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar goed, weer tijd voor oorlog![]()
[afbeelding]
op pikachu gebied geef ik me ogenblikkelijk gewonnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pikachu ik kies jouuuuuu
[afbeelding]
Echt wel!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
op pikachu gebied geef ik me ogenblikkelijk gewonnen![]()
dat is een overwinning waar je toch geen kloot aan hebt![]()
geweldig, gefeliciteerd ermeequote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Echt wel!
Nu heb ik alle pokémon achter mij staan!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geweldig, gefeliciteerd ermee
ga ik mij weer met echte dingen bezig houden
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
maar ik heb deze held nog:quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O nee!
Niets wat Barbapappa niet aankan!
[afbeelding]
Daar herken je meteen de kwaliteit inquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar ik heb deze held nog:
[afbeelding]
dit was een wel erg onverwachte wending in het topic![]()
![]()
bedankt voor de informatiequote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nobody's perfect...
in chats betrap ik me er zelf ook nog wel eens op zei en zij doorelkaar te halen, dat is pas echt schandalig![]()
gebeurt me in formele brieven overigens nooit, gelukkig
niks wat deze beachboy niet aankanquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar herken je meteen de kwaliteit in
Dr. Snuggles weet daar wel wat op
[afbeelding]
ik wordt wel ff darksided dan, eat my chibiboquote:
Mariotjes go!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wordt wel ff darksided dan, eat my chibibo![]()
[afbeelding]
deze twee hebben ook nogal wat schurkuitschakelingen op hun naam staan, zij zullen geen probleem hebben met jouquote:
Bob de houwer slaat je wel in elkaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
deze twee hebben ook nogal wat schurkuitschakelingen op hun naam staan, zij zullen geen probleem hebben met jou
[afbeelding]
hey, die is al geweest...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bob de houwer slaat je wel in elkaar
[[url=
Serieus?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hey, die is al geweest...
prutser
voor straf krijg je deze op je dak:
[afbeelding]
idd volstrekt onverwachtquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben er dan ook trots op
Deze had je niet verwacht!
[afbeelding]
Hier een speentjequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
idd volstrekt onverwacht
[afbeelding]
zie hier mijn verbaasde baby, met verborgen raketwerper....
dat is een buttplug, maar goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hier een speentje
[afbeelding]
We krijgen dit topic wel vol
MLK zal trots op ons zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is een buttplug, maar goed![]()
dit is je beloning
[afbeelding]
ja, zonder modjes zeker![]()
ik stuur er wel een virus op af, of een ddos...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
MLK zal trots op ons zijn
Dan stuit je mooi tegen deze:
[afbeelding]
Whehequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik stuur er wel een virus op af, of een ddos....
digibeet is....![]()
eet smakelijkquote:
* Sterke maag heeftquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
eet smakelijk
*arsenicum in drinken doet![]()
of je hebt gewoon niet gelunchtquote:
tss, ga jij zo met je manschappen om...quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tss, ga jij zo met je manschappen om...
dan heb je je iig omringd met idioten, nu zijn ze ook zonder leiderquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Ze stonder erop ze kunnen niet zonder hun leider
Nee hoor ik ben hier!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan heb je je iig omringd met idioten, nu zijn ze ook zonder leider
ja, maar nu is je voorproever dood, en is die dus nu toch zonder leiderquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, maar nu is je voorproever dood, en is die dus nu toch zonder leider
dan is het goed dat hij dood is...quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Allah is altijd natuurlijk zijn opperste leider geweest
quote:
Jah, het in ongelooflijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]![]()
bekijk de schokkende kwaliteit die je topic heeft bereikt![]()
Afgezien van de oorlog die ik aan het winnen ben goed hoor!quote:
ha! ik spuit water in je frietpan, en bekijk hoe je langzaam tenonder gaat aan je brandwondenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:52 schreef martinlutherking het volgende:
En ik ben fokking brak. Hele nacht door, en ik frituur er nog maar een.
aardig hoor, al ben ik dadelijk waarschijnlijk weer weg, dan moeten jullie maar met zijn 2en verderquote:
oorlog tegen jezelf kan ook heel leuk zijnquote:
Dan bagger maak ik zelf dit topic wel vol met kwaliteitquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oorlog tegen jezelf kan ook heel leuk zijn
en je wint altijd
daarentegen, je verliest ook altijd
dilemma's dilemma's
gezien dit topic heb je daar meer dan voldoende mogelijkheden toequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan bagger maak ik zelf dit topic wel vol met kwaliteit
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef Mobster273 het volgende:
maar de oorlog raakt ondergesneeuwd, ik stuur ff wat vliegtuigjes op je af
[afbeelding]
pff, die paar paratroopertjes ben ik niet van onder de indrukquote:
Pfuhquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
pff, die paar paratroopertjes ben ik niet van onder de indruk![]()
[afbeelding]
dat kan beterquote:
tis een beetje laat voor reconnaissance hoorquote:
wat een prutser dan, ik heb geen zusjequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:50 schreef c0nd0r het volgende:
Mijn special agent heeft jouw zusje gegijzeld
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat een prutser dan, ik heb geen zusje
jammer dan, ik wist toch al niet beterquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je wel, dat wist je nog niet.
Maar als je je nu niet overgeeft heb je geen zusje meer![]()
Toch jammer we dat niet het hele topic hebben gered, dat wordt ons volgende topicquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jammer dan, ik wist toch al niet beter
ieder bericht op de vorige pagina heeft een PI![]()
Zo hoort het.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jammer dan, ik wist toch al niet beter
ieder bericht op de vorige pagina heeft een PI![]()
ja, of nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch jammer we dat niet het hele topic hebben gered, dat wordt ons volgende topic
ik let er nooit zo op, het was ook niet helemaal eerlijk, want ik heb er de laatste nog ff bij moeten editen, maar ja:quote:
Wat is dat voor ding?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, of niet
[afbeelding]
ik knal nog ff wat van je manschappen in puin, als je het niet erg vindt...
en als je het wel erg vindt, ook trouwens
luchtafweerquote:
ha! daar gaat je bootjequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij is bijna vol!
[afbeelding]
*Plof!*
Nee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
luchtafweernoooit Battlefield gespeeld?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ha! daar gaat je bootje
[afbeelding]
ja, toch welquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[afbeelding]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
nergens last vanquote:
fijn voor hemquote:
beetje gif in water, et voilá:quote:
ofzoquote:
uiteindelijk altijd hequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij de essentie.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
uiteindelijk altijd he
maar nog even de echte essentie:
[afbeelding]
jezus wat een varkenquote:
Napalm is voor mietjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef Mobster273 het volgende:
dingen die het ook goed doen trouwens:
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef Mobster273 het volgende:
overigens, misschien had dit topic beter wereldwrede kunnen heten
Rukken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef Mobster273 het volgende:
maar eerst rukken mijn troepen nog even op:
[afbeelding]
haha, die aapquote:
Opdrukken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
haha, die aap![]()
maar wegens bewust fout interpreteren mag jij voor straf 1000×:
[afbeelding]
zo iets jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |