Dat doen wij ook hoor, maar als je in Turkije zit zoals whosvegas , wordt dat wat lastiger en is dat de enige optie om misschien kaartjes te krijgen..... bij ons zal er denk ik 1 naar de GWK gaan en zorgen dat ie er om half 10 is en de andere probeert het online....quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:25 schreef Q. het volgende:
Bij zoiets waar ik zo graag heen wil ga ik het niet online proberen, gewoon naar GWK toe.
precies, gewoon GWK of postkantoor, heb je ook gelijk je kaartje en ben je zeker van je zaakquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:24 schreef nein het volgende:
1 tip: NOOIT online bestellen!!! Ik heb t gedaan bij QOTSA vorig jaar: site helemaal plat, was niet doorheen te komen. Om 10.30 naar postkantoor gefietst en toen was t natuurlijk al uitverkocht.
Half uurtje in de kou staan is mij die 20 euro extra wel waardquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef SnapZ het volgende:
[afbeelding]
Gaan jullie maar lekker in de kou staan
Jij hebt al eerder kaarten. Poeh Poeh.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:04 schreef SnapZ het volgende:
Volgens de conversion translator is dit precies ¤100. Dus als jij 42,50 betaald met 4,10 euro servicekosten, dan zit je er 3 euro naast. Poeh poeh
Precies!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
Stond ook in de Sp!ts vandaag, stom. Waarom kunnen ze zoiets niet in de krant zetten nadat de voorverkoop al is gestart?
Andrea Bocelli?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat het postkantoor hier op Kanaleneiland wel redelijk rustig zal zijn, 80% allochtonen, dat zijn vast geen Radiohead fans. Of GnR fans..
En UB40 fans ook nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andrea Bocelli?
Het zijn wel 8.000 kaarten hè? Daar moet toch wel aan te komen zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:21 schreef spacemangraig het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken..
Waste is de naam van de winkel van Radiohead en een soort van fanclub.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, n00bvraag, maar wat is dat WASTE dan? En kunnen zij alle kaarten al wegkapen voor onze neuzen?
WASTE heeft maar een gelimiteerd aantal kaarten. De London kaarten van deze vvk zijn misschien uitverkocht, maar het overgrote deel gaat gewoon pas de 25e in de vvk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:13 schreef SnapZ het volgende:
London is al uitverkocht volgens de site, dus ik ben inderdaad blij dat ik nog kaarten heb!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, n00bvraag, maar wat is dat WASTE dan? En kunnen zij alle kaarten al wegkapen voor onze neuzen?
Dankjequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waste is de naam van de winkel van Radiohead en een soort van fanclub.
En ze kapen niet alle kaarten weg, maar een klein deel van de kaarten. Meeste zullen zaterdag in de vvk gaan.
Is er geen postkantoor in een wijk met weinig autochtonen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zal rustiger zijn denken jullie? Postkantoor in R'dam of het GWK in R'dam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |