GWK Utrecht Centraal lijkt me een beetje druk, weet iemand een betere plek in Utrecht voort kaartjes? Hoofdposkantoor zal ook niet heel erg rustig zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:34 schreef nein het volgende:
mwaah 9000 man kunnen er in de hmh....en dat voor 2 dagen..ik sta wel mooi om 10.00 op het postkantoor, maar denk niet dat het binnen 10 minuten is uitverkocht!
Misschien biedt iemand ze wel aan op Marktplaats voor een schappelijk prijsjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn er ergens kaartjes te winnen ofzo?
nah, meestal bij concerten worden ze voor normale prijs verkocht.. of hoger..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien biedt iemand ze wel aan op Marktplaats voor een schappelijk prijsje
Het was dan ook ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nah, meestal bij concerten worden ze voor normale prijs verkocht.. of hoger..
jemig, sarcasme enzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nah, meestal bij concerten worden ze voor normale prijs verkocht.. of hoger..
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:45 schreef spacemangraig het volgende:
edit: nevermind, WASTE doet alleen voorverkoop van Britse concerten.
Heinekenmusichall meldt dat de voorverkoop 25 maart start, zou een beetje vreemd zijn als voor die datum alle kaarten al verkocht zijn omdat WASTE al eerder begonnen is lijkt me. Misschien dat ze wel een beperkt aantal kaarten voor Britse fans verkopen.quote:
Waarom ben je daar bij Radiohead zekerder van als bij Belle en Sebastian? Naar ik weet is B&S bezig om een zeer goede live reputatie op te bouwen. Maar goed, daar is een ander topic voorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
In vergelijking met Belle & Sebastian vind ik het eigenlijk een koopje! Zeker omdat je eigenlijk zeker bent van een goed concert.
Ik heb Radiohead al 3x live gezien en die zouden in een top 10 van live concerten alle 3 in die top 10 staan. Hiermee wilde ik aangeven dat een concert van Radiohead dus voor mij een garantie is voor een goede avond. Daarmee wilde ik zeker niets afdoen aan B&S, want die heb ik nog niet eerder live gezien en daar kan ik dus niet over oordelen. Wel is B&S in verhouding een kleinere naam dan Radiohead.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Waarom ben je daar bij Radiohead zekerder van als bij Belle en Sebastian? Naar ik weet is B&S bezig om een zeer goede live reputatie op te bouwen. Maar goed, daar is een ander topic voor. Als het een beetje mee zit kan ik op 8 en 9 Mei een vergelijkend warenonderzoek houden.
Tsja, als je die 100 euro als de maat der dingen gaat nemen... 42.50 is duur, 100 euro is bespottelijk duur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef fretclick het volgende:
42,50 duur? als ik zie dat mensen meer dan 100¤ betalen voor the rolling stones vind ik 42,50 voor radiohead in de hmh echt niks.
Gelredome is wel 3 keer zo groot als 2xHMH.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef Z het volgende:
Zou het snel uitverkopen? Gerledome was totaal niet uitverkocht namelijk.
En ik zou nooit ruzie met mijn goede buur hier makenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overigens ben je 1 van mijn buren op lastfm zag ik.. :
Jaaaa, dat was echt prachtig, heerlijk sfeervol, goed geluid, prachtige set.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef menjo het volgende:
Radiohead is live altijd wel goed ja. Ik heb ze nu 5 keer gezien en alle keren was goed tot zeer goed. Al zal het waarschijnlijk nooit meer zo mooi worden als in de tent in het goffertpark...
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:56 schreef Enzo500 het volgende:
het duurt wel een paar weken voor het is uitverkocht.![]()
same herequote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef menjo het volgende:
Radiohead is live altijd wel goed ja. Ik heb ze nu 5 keer gezien en alle keren was goed tot zeer goed. Al zal het waarschijnlijk nooit meer zo mooi worden als in de tent in het goffertpark...
Ik weet nog niet of ik nu weer ga, kom nogal onhandig uit die week en het is ook best prijzig. Als het in een kleindere zaal was geweest (013, paard etc) had ik zaterdagochtend voor het postkantoor gelegen maar nu moet ik er nog eens ernstig over ndaenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |