quote:Radiohead will be touring the UK/EU in May, playing a short series of theatre shows before heading off on an American and Canadian tour in June (dates TBC). They'll then play some European festival dates before headlining the V Festival in Chelmsford and Stafford in August.
The tour will be the first opportunity to hear a selection of brand new material that the band has been working on in the studio.
Other than for the festivals listed, w.a.s.t.e. will be selling a limited pre-sale allocation of tickets to w.a.s.t.e. members.
This pre-sale will commence at midday on the 22nd March 2006 at http://tickets.waste.uk.com/
To repeat American and Canadian tour dates are yet to be confirmed
Venue Date General on sale date General ticket site
KB Hall Copenhagen 6th May 25th March(10am local time) www.billetlugen.dk
KB Hall Copenhagen 7th May 25th March (10am local time) www.billetlugen.dk
Heineken Music Hall Amsterdam 9th May 25th March (10am local time) www.ticketservice.nl
Heineken Music Hall Amsterdam 10th May 25th March (10am local time) www.ticketservice.nl
Empress Ballroom Blackpool 12th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Empress Ballroom Blackpool 13th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Civic Wolverhampton 15th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Civic Wolverhampton 16th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Hammersmith Apollo London 18th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Hammersmith Apollo London 19th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Bonnaroo festival (no presale) 17th June on sale now http://www.bonnaroo.com/2006/
Sziget Festival (no presale) 12th Aug TBC www.sziget.hu/festival_english/ticket
V festival Hylands Park 19th Aug sold out
V festival Weston Park 20th Aug sold out
Meadowbank Edinburgh 22nd Aug 25th March www.gigsinscotland.com
Marlay Park Dublin 24th Aug 31st March www.ticketmaster.ie
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=827quote:Radiohead
De opnames van het nieuwe Radiohead album zijn momenteel in volle gang. Hun weblog biedt een kijkje in de keuken en zo kunnen we de beslommeringen in de studio wekelijks op de voet volgen. Online maakt Thom Yorke van zijn hart geen moordkuil. Zo lezen we dat de band geen druk van bovenaf meer voelt om opnieuw met een meesterwerk op de proppen te komen. Op andere dagen geeft de geïrriteerde frontman toe dat hij de behoefte heeft de haren uit zijn kop te trekken.
Het is even afwachten of het nieuwe songmateriaal kan tippen aan albumklassiekers als OK Computer en Kid A. De komende twee optredens zullen vooral in het teken staan van deze fonkelnieuwe songs. Bevrijd uit de ijzeren greep van geldbeluste platenlabels doet Radiohead nu lekker alleen waar zij zin in heeft. Ook zo benieuwd welke muzikale koers de band gaat varen? Leiden Yorke's frustraties uiteindelijk tot een juweel van een album? Maak baan voor de vernieuwde Radiohead...
Artiesten
Radiohead Voorprogramma: Willy Mason
Zie ook
http://www.radiohead.com
Datum Shows
9 mei 2006
Radiohead
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
artiest(en) Radiohead
voorprogramma Willy Mason
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 25 mrt 2006
entree ¤42.50
10 mei 2006
Radiohead
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
artiest(en) Radiohead
voorprogramma Willy Mason
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 25 mrt 2006
entree ¤42.50
Dat had ik nog helemaal niet gezien. Bizar hoge prijzen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:14 schreef DaisyDuke het volgende:
Laat ik dan maar de eerste zijn, die even komt mopperen over de belachelijke entree prijzen..... Zonder jullie feestvreugde te willen verstoren uiteraard.
Volgens de OP om 10:00 uur.... ik vind de prijs (¤ 42,50) trouwens wel meevallen.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand hoe laat de voorverkoop begint? 09.00? 10.00?
Helemaal over 't hoofd gezien in m'n enthousiasme! Mooi, want het p.k. hier gaat ook pas om 10.00 open!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens de OP om 10:00 uur.... ik vind de prijs (¤ 42,50) trouwens wel meevallen.....
even prijs vermelden, is sneller te zien dan wanneer je nog eens naar Mojo-site moet![]()
Hahaha geeft niet hoor, tip: GWK is vaak minder druk.... en daar kun je de kaartjes ook kopenals je tenminste een GWK in je woonplaats hebtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helemaal over 't hoofd gezien in m'n enthousiasme! Mooi, want het p.k. hier gaat ook pas om 10.00 open!
Rotterdamquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha geeft niet hoor, tip: GWK is vaak minder druk.... en daar kun je de kaartjes ook kopenals je tenminste een GWK in je woonplaats hebt
Hier dus nooitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
succes zaterdag
hier in Enschede is het altijd lekker rustig
![]()
Ow dat is wel balen zeg, heel veel succes zaterdag en ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier dus nooitHoop dat 't gaat lukken
Tja als je het vergelijkt met een relatief kleine naam als Belle & Sebastian (in vergelijking met Radiohead bedoel ik) dan vallen die prijs best mee. Maar het is natuurlijk een hoop geld.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:14 schreef DaisyDuke het volgende:
Laat ik dan maar de eerste zijn, die even komt mopperen over de belachelijke entree prijzen..... Zonder jullie feestvreugde te willen verstoren uiteraard.
Nou ik vind het een belachelijke prijs. Het was overigens wel een erg goed concert in het Gerledoom. Ik ga nog even twijfelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens de OP om 10:00 uur.... ik vind de prijs (¤ 42,50) trouwens wel meevallen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |