Dan past hij inderdaad goed bij mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of:
"...of zeg ik nu iets heel doms?"
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik ken ze mooier.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik ken ze mooier.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij hield toch zo van grote tieten?quote:
Tjah.. je kan niet alles hebben...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hield toch zo van grote tieten?. Die heeft ze niet hoor
.
"Lord of the Rings is toch gebaseerd op een waargebeurd verhaal?quote:
De meest ideale real-life situatie waarin de betekenis van deze smiley het beste uit de verf komt is een fragment van Praatjesmakers.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Lord of the Rings is toch gebaseerd op een waargebeurd verhaal? [afbeelding]"
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De meest ideale real-life situatie waarin de betekenis van deze smiley het beste uit de verf komt is een fragment van Praatjesmakers.
Daarin zitten 3 kinderen te praten met Jochem, waarbij het gesprek opeens gaat over de vraag of de kinderen later zelf kinderen willen.
Een meisje (met korte haren en een speelgoedzwaard) zegt dat ze later best wel een moeder wil worden.
Waarop een ander meisje antwoord: "Dat kan toch niet? [afbeelding] Ze is toch een jongetje?!! [afbeelding]".
'moeër'.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:51 schreef LeBeau het volgende:
Wat is de overtreffende trap van moe? Moeier, of moeër? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De meest ideale real-life situatie waarin de betekenis van deze smiley het beste uit de verf komt is een fragment van Praatjesmakers.
Daarin zitten 3 kinderen te praten met Jochem, waarbij het gesprek opeens gaat over de vraag of de kinderen later zelf kinderen willen.
Een meisje (met korte haren en een speelgoedzwaard) zegt dat ze later best wel een moeder wil worden.
Waarop een ander meisje antwoordt: "Dat kan toch niet? [afbeelding] Ze is toch een jongetje?!! [afbeelding]".
Ja, die keek zo:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Best wel lulig voor dat ene kind, maar het is wel grappig
![]()
Maar de overtreffende is dan moest?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'moeër'.
Maar dat is dan wel de vergrotende trap, hè.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'moeër'.
Maar dat is dan wel de vergrotende trap, hè.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar de overtreffende is dan moest?
Handig excuus!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[afbeelding] vrijwaart mij van Bupatih vervolging voor domme dingen die aan [afbeelding] vooraf gaan.
Jammer dat hij niet in m'n sig kan.quote:
Ik moet serieus steeds lachen als ik die smiley ziequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:59 schreef LeBeau het volgende:
Jammer dat hij niet in m'n sig kan. [afbeelding]
Je ne parlais pas de ONZ.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
Zie mij eens hendig sjiek BrauN eruit boeken!!!
Lezen vanaf hier!
Ja, hendig sjiek boeken is ONZ-taal.
De anders zo norse Dada smelt voor een smiley.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik moet serieus steeds lachen als ik die smiley zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |