Hehe, dat kan. MCAD staat voor Microsoft Certified Application Developerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ehm ik weet niet precies wat MCAD is ...![]()
Hmmm maar ik vraag me dus ook af of dat een meerwaarde heeft ,geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:11 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hehe, dat kan. MCAD staat voor Microsoft Certified Application Developer
En wat vind je minder leuk aan Accenture?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:21 schreef -Lotte- het volgende:
Ik heb zelf goede ervaring met Accenture. De IT-tak van Accenture biedt leuke opleidingsmogelijkheden en als je de hoogtste ratings haalt binnen het bedrijf dan stijg je de eerste 5 jaar met gemiddeld een 16-20% per jaar.
Wat ik persoonlijk leuk vind aan het bedrijf is dat je de mogelijkheid krijgt jezelf erg breed te ontwikkelen, zekers als je niet alleen maar de techniek ingaat, maar ook de projectmanagement kant ontwikkeld.
Goede vraag...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wat vind je minder leuk aan Accenture?
Voor ontwikkelaars zijn certificeringen minder belangrijk mijns inziens. Er is namelijk sowieso meer vraag naar ontwikkelaars op .Net gebied.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:11 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hehe, dat kan. MCAD staat voor Microsoft Certified Application Developer
Voor ontwikkelaars zijn MCSD (for .NET) of Java Certified Programmer waarschijnlijk niet zo belangrijk, maar voor hun managers wel. Je leert er ook niet goed programmeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm maar ik vraag me dus ook af of dat een meerwaarde heeft ,geen idee eigenlijk.
De enige microsoft certificering met echte bekendheid is natuurlijk mcse.
MCSA begint in trek te komen nu een beetje.
Ligt aan de functie: als jij als uithangbord voor een detacheerder moet werken is het not done, maar als je gewoon op een helpdesk zit kan het prima, mits je normaal kan praten natuurlijk...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:03 schreef Ticker het volgende:
Vraagje... wat is jullie ervaring met een piercing (lip) en een oorbel in?
Doen ze daar nou veel moeilijk over? Kijk een oorbel kan nog wel uit, maar een piercing is not-done, altijd maar een gaatje in je lip natuurlijk niet.
Ja echt belachelijk is dat zeg...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:22 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Dus gaat MCSD de kant op van MCSE. Bootcamps met mensen die een papiertje moeten halen.
Helaas.....
Dus je moet je kop verbergen en achter de telefoon gaan zitten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ligt aan de functie: als jij als uithangbord voor een detacheerder moet werken is het not done, maar als je gewoon op een helpdesk zit kan het prima, mits je normaal kan praten natuurlijk...
tsja, ik zou iemand met zichtbare piercings niet aannemen, hooguit voor een helpdesk functie... er word vaak om een verzorgt uiterlijk gevraagd, dat is het met piercing niet echt ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus je moet je kop verbergen en achter de telefoon gaan zitten?
www.kembit.nlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Dpey het volgende:
[..]
Is een leuk bedrijg, en in de buurt. Maar zoek meer iets in de trand van Helpdesk/support of systeembeheer.
Bij dit bedrijf hebben ze afgelopen jaar (geloof ik) flink gesaneerd, en is in erg afgeslankte vorm doorgegaan....
Ik ben Oracle ontwikkelaar en draag m'n oorbellen niet meer sinds ik m'n huidige baan heb. Ook bij sollicitatie uitgedaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef Ticker het volgende:
Ok dan mijn volgende vraag, zijn er hier trouwens wel IT'rs met een piercing of oorbellen, en zo ja, wat voor functie heb jij?
Geef ik je gedeeltelijk gelijk in, maar ik kom dan liever op de sollicitatie in mijn volledige ik persoon, dan dat het bedrijf bij de eerste dag voor verassingen staat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ben Oracle ontwikkelaar en draag m'n oorbellen niet meer sinds ik m'n huidige baan heb. Ook bij sollicitatie uitgedaan.
Er lopen hier een paar (mannen) rond met oorbellen.
Het is niet echt een probleem, maar de sfeer is er meer naar dat je het niet doet. Opvallend is wel dat de mannen met oorbel ook de mannen zijn die niet in pak/pantalon lopen, een stoppelbaard hebben en 9 van de 10 keer DBA zijn. tot zover mijn stereotype beeldvorming
Ik zou ze gewoon voor de zekerheid bij de sollicitatie uitdoen als je de baan graag wilt, en later als je aan de slag bent eens kijken of het gepast is om oorbellen/piercings te dragen.
yup, das een afweging die je inderdaad moet maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geef ik je gedeeltelijk gelijk in, maar ik kom dan liever op de sollicitatie in mijn volledige ik persoon, dan dat het bedrijf bij de eerste dag voor verassingen staat.
Mijn vorige 2 banen had ik ze (3) gewoon in. Toen ik bij een bank werkte raadde ze me wel aan ze uit te doen, maar na verloop van tijd gewoon wer ingedaan en niemand die er iets van zei. Nu draag ik ze niet meer, maar dat heeft eigenlijk niks met werk te makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef Ticker het volgende:
Ok dan mijn volgende vraag, zijn er hier trouwens wel IT'rs met een piercing of oorbellen, en zo ja, wat voor functie heb jij?
De kans bestaat dan wel dat je meteen wordt afgewezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geef ik je gedeeltelijk gelijk in, maar ik kom dan liever op de sollicitatie in mijn volledige ik persoon, dan dat het bedrijf bij de eerste dag voor verassingen staat.
Ja dat wel, maar dat risico wil ik lopen. Ik denk, gezien de afwijzing om die reden, ik het me daar dan nooit thuis had kunnen maken. En voor een goed werk-tempo en motivatie, is een leuke werk sfeer waar je jezelf op je plek voelt nog het meest belangrijk in mijn ogen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef pdiscs het volgende:
[..]
De kans bestaat dan wel dat je meteen wordt afgewezen.
Het "probleem" zit aan de klantenkant. Ik zou persoonlijk iemand afwijzen vanwege zijn piercings of oorbellen. Niet omdat ik er zelf een hekel aan heb, maar omdat mijn klanten dit "vreemd" vinden en daarom commentaar zullen leveren enz.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat risico wil ik lopen. Ik denk, gezien de afwijzing om die reden, ik het me daar dan nooit thuis had kunnen maken. En voor een goed werk-tempo en motivatie, is een leuke werk sfeer waar je jezelf op je plek voelt nog het meest belangrijk in mijn ogen.
Nou, toen ik een maandje of 2 geleden naar wat op zoek was had ik binnen vijf uur 3 sollicitatiegesprekken, na het versturen van evenzoveel brieven. Leverden ook allemaal een aanbieding op, en ik ben opleidingsloos (nouja, nog bezig, eerstejaars). Lijkt me dat op dit moment de sky weer even de limit is; al spreek ik dan wel over wat kleinere bedrijven (10-20 man).quote:Op zondag 23 maart 2008 19:47 schreef Lariekoek het volgende:
* Lariekoek blaast het stof even van dit topic af.
Is de vraag in de ICT nog steeds hoog of loopt het alweer wat terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |