Maar je vond het dus wel lekker, zo'n staafmixer?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:06 schreef Bendeleider het volgende:
Verhaal
Joling trad op...Duh!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:08 schreef Mauro het volgende:
Mijn vraag is dus. Wat die jij op de huishoudbeurs?
Ik heb al 19 jaar een droomleven.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef Loontjah het volgende:
En wanneer werd je wakker ?
Parenclubs..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jij was toch die user die met veel bombarie aankondigde dat die mee ging naar de fok parenclub meeting.
En daarna zoals verwacht uiteindelijk niet meeging?
En nu weer zo'n ongeloofwaardig verhaal.
Jij moet boeken gaan schrijven
En daarom staat dit ook in ONZ.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jij was toch die user die met veel bombarie aankondigde dat die mee ging naar de fok parenclub meeting.
En daarna zoals verwacht uiteindelijk niet meeging?
En nu weer zo'n ongeloofwaardig verhaal.
Jij moet boeken gaan schrijven
Weet ik niet heb je vader al 2 weken niet gesprokenquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Weet ik niet heb je vader al 2 weken niet gesproken![]()
Wat hij zegt !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
Bendeleider aangevallen op huishoudbeurs.
Buwahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Shit man, vandaar dat je het maar met de vrouwen probeerd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Bij mij is er nimmer sprake van proberen hé.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Shit man, vandaar dat je het maar met de vrouwen probeerd?
Dan wordt het eens tijd voor een serieus gesprek.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
R&P over 5 minquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd voor een serieus gesprek.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
fok jouquote:
Talpa!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:19 schreef Bendeleider het volgende:
Maar hoe komt het dat die vrouwen zo vrij zijn ?
Immer geyl !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Maar je vond het dus wel lekker, zo'n staafmixer?![]()
Precies, wat is dat toch met die vrouwen? Ze harsen hun benen, epileren hun wenkbrauwen, zetten tattoo's en piercings, maar in de kont neuken mag niet want dat doet zeer...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:19 schreef Bendeleider het volgende:
Dierlijke instincten komen naar boven als ze zo'n heet exemplaar zien op de huishoudbeurs wel te verstaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:19 schreef Bendeleider het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dierlijke instincten komen naar boven als ze zo'n heet exemplaar zien op de huishoudbeurs wel te verstaan.![]()
Ik doe het huishouden niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
de eigenschappen die ik uit jou verhaal kan opmaken:
- groot geschapen
- ziet er lekker uit
- loopt op de huishoudbeurs: doet dus het huishouden
Lijkt me de ideale man als ik de huisvrouwen-vakbladen mag geloven
Ik denk niet dat de huisvrouwen hierover zullen klagen met zo'n gereedschapquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik doe het huishouden niet.
Ik doe de huishoudster.
of gewoon nicht..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
de eigenschappen die ik uit jou verhaal kan opmaken:
- groot geschapen
- ziet er lekker uit
- loopt op de huishoudbeurs: doet dus het huishouden
Lijkt me de ideale man als ik de huisvrouwen-vakbladen mag geloven
Heheheh.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:33 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Precies, wat is dat toch met die vrouwen? Ze harsen hun benen, epileren hun wenkbrauwen, zetten tattoo's en piercings, maar in de kont neuken mag niet want dat doet zeer...
Geniaal!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:33 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Precies, wat is dat toch met die vrouwen? Ze harsen hun benen, epileren hun wenkbrauwen, zetten tattoo's en piercings, maar in de kont neuken mag niet want dat doet zeer...
En zwaar anaal verkracht met staafmixerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
Bendeleider aangevallen op huishoudbeurs.
Eerst op mijn stoffige typemachien!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef MrKickass het volgende:
Ow ow ow... hoog aanzien van jezelf?
Volgens mij zit je gewoon fulltime op een muf zolderkamertje verhaaltjes te maken.
SURE!!
Foto's zijn te vinden in topics heur !quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:19 schreef Wendie het volgende:
Sexmeet op de huishoudbeurs is afgesproken
ns kijken of je echt zo lekker bent, ik heb mijn twijfels.
Ik weet niet waar jij die verknipte fantasie hebt gekocht ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom heb ik zo'n idee dat je dit net verzonnen hebt tijdens het programmeren van een van je zelfbedachte programmaatjes... Of tijdens het spelen van Warcraft o.i.d.
Vertaling: Nerd!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |