Nee zíj is geweldigquote:
ja hoor, net naar dorp geweest om kleren te kopen voor de begrafenis morgen. Had er geen goede kleren voor .. maar verder wel goedquote:
quote:
Mooiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja hoor, net naar dorp geweest om kleren te kopen voor de begrafenis morgen. Had er geen goede kleren voor .. maar verder wel goed
Nah, donkere spijkerbroek, met een bruinig jasje en een blauw t-shirtje eronderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
[..].
[..]
Mooi. Ga je morgen in het zwart?
Ah nice! Familie van je? sterkte morgen in ieder geval!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nah, donkere spijkerbroek, met een bruinig jasje en een blauw t-shirtje erondernetjes maar niet ouwelijk
Oom van mn moeder, maar gingen we heel veel mee om. Zwommen we ook bijna iedere dag in de zomer enzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah nice! Familie van je? sterkte morgen in ieder geval!
Ah ok, Sterktequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oom van mn moeder, maar gingen we heel veel mee om. Zwommen we ook bijna iedere dag in de zomer enzo
Dankquote:
netjes, zelf gemaakselt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:14 schreef B_BOY het volgende:
zo lasagna staat in de oven.
quote:
100kB en jij hebt 116kBquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:26 schreef VASND het volgende:
Wat is de max dan?
Nee mij boeit het ook niet maardie 56k-kinders hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:28 schreef VASND het volgende:
Och. boeit niet zoanders maak ik em iets kleiner.
Die moeten niet janken! kutkotersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nee mij boeit het ook niet maardie 56k-kinders he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |