voel je je geroepen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef Rekkie het volgende:
Paxlie is ook een kneus, maar daar opent niemand een topic over!
hahaha wat een verrassende opmerking. Wees dan op zijn minst origineel want dit wist iedereen alquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef Rekkie het volgende:
Paxlie is ook een kneus, maar daar opent niemand een topic over!
Dan lijkt een duel op twee keer vier wielen mij een stuk logischer. Alonso twijfelt namelijk aan de F1-capaciteiten van de beste man, niet aan zijn capaciteiten op een tweewieler. Een uitdaging om vervolgens tegen Rossi op zijn motor te racen lijkt me dan ook niet eerlijk. Ik zou het ook niet aannemen.quote:Rossi daagde Alonso eerder deze week uit tot een duel op vier en twee wielen. De Italiaan wil op die manier uitvechten wie de snelste rijder is. Alonso had die uitdaging aan zichzelf te danken nadat hij zich in de pers minachtend uitliet over de F1-kansen van Rossi.
alonso gaat volgend jaar toch naar mclaren en ik wens hem daar veel succes. BOEM, PLOF, ROOKquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Alonso is een goeie rijder, maar hoe vaker hij wint, hoe meer sterallures hij krijgt![]()
Rossi is ook zeer arrogant, maar hij staat in ieder geval achter zijn grote mond en doet ook wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:30 schreef PsyCha het volgende:
Whahahaaha! En Rossi is zeker niet arrogant.
Maar toch blijf ik ze beide cool vinden.![]()
Dit jaar heb ik nog geen mercedes zien ploffen...Wel alles andere motorenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alonso gaat volgend jaar toch naar mclaren en ik wens hem daar veel succes. BOEM, PLOF, ROOK![]()
Nee.....BOEM, PLOF, VLAMMEN, ROOKquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alonso gaat volgend jaar toch naar mclaren en ik wens hem daar veel succes. BOEM, PLOF, ROOK![]()
Nee, Alonso vindt dat motorrijden makkelijk lijkt te zijn:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:31 schreef Adagio het volgende:
[..]
Dan lijkt een duel op twee keer vier wielen mij een stuk logischer. Alonso twijfelt namelijk aan de F1-capaciteiten van de beste man, niet aan zijn capaciteiten op een tweewieler. Een uitdaging om vervolgens tegen Rossi op zijn motor te racen lijkt me dan ook niet eerlijk. Ik zou het ook niet aannemen.
Daarom een duel op vier wielen én op twee wielen.quote:In een gesprek met Motorcycle News geeft Rossi aan de uitdaging van Alonso niet uit de weg te gaan. "Ik heb gelezen dat Fernando met wat training met een MotoGP-motor wel op het podium zou kunnen finishen. Nou, wat mij betreft rijden we een keertje samen tegen elkaar op een MotoGP-motor, een rallywagen en een Formule 1-wagen. De tijden kunnen we dan bij elkaar optellen en dan zullen we eens zien wie er de winnaar is", aldus Rossi.
Ook Alonso lijkt dit wel wat te vinden. "Valentino wil mij driemaal uitdagen? Dat lijkt me best geinig: Ik ben er klaar voor!", is zijn reactie in de Gazzetta dello Sport.
De kracht ligt in het benadrukkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hahaha wat een verrassende opmerking. Wees dan op zijn minst origineel want dit wist iedereen al
wie had het over motoren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik nog geen mercedes zien ploffen...Wel alles andere motoren![]()
schumacher owned hem, huppa pannaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:45 schreef Apekoek het volgende:
Alonso is maar een matige voetballer
sato owned iedereenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
schumacher owned hem, huppa panna
ik hoop het ook. geef raikkonen een auto gelijkwaardig aan die van alonso en hij rijdt hem helemaal zoek. als hij vorig seizoen niet zoveel pech had, was hij met gemak kampioen geworden en heeft niemand het over alonso.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:19 schreef Zeverzak het volgende:
Ik ben geen aanhanger van Schumacher maar ik heb wel diep respect voor deze man.
Hij is nu eenmaal de beste coureur die er is.
Niemand heeft zoveel records gebroken en achter zijn naam staan. En hij heeft met Ferrari regelmatig op de grens gezeten van het toelaatbare. Maar dat doen alle teams in de F1.
Ik hoop dit jaar dat Raikkonen en wit uit de ogen van Alonso rijd. Als die McLaren maar heel blijft.
Satoquote:
Serieus, toen ik hoorde dat hij dit jaar opnieuw de kans kreeg, viel ik van mn stoel. Die gozer bakt er al 4 jaar niets van.quote:
hij rijdt in een super aguri. die doet voorlopig nog niemand iets kwaad. tenzij hij niet goed in de spiegels kijkt als hij een blauwe vlag krijgtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Serieus, toen ik hoorde dat hij dit jaar opnieuw de kans kreeg, viel ik van mn stoel. Die gozer bakt er al 4 jaar niets van.
Er zijn wel vaker speciale evenementen geweest waar coureurs overal vandaan komen. Rossi heeft daar al vaker aan meegedaan. Meestal rijden ze dan met rally auto's of buggy's over een soort rally Special Stage. Erg cool om te zien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik hoop het ook. geef raikkonen een auto gelijkwaardig aan die van alonso en hij rijdt hem helemaal zoek. als hij vorig seizoen niet zoveel pech had, was hij met gemak kampioen geworden en heeft niemand het over alonso.
Dat is dan ook de enige reden dat hij nog rijdt, vanwege zijn nationaliteit. Elke andere teambaas laat het wel uit zn hoofd om zo'n kamikaze in zn team te halen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij rijdt in een super aguri. die doet voorlopig nog niemand iets kwaad. tenzij hij niet goed in de spiegels kijkt als hij een blauwe vlag krijgt![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden dat hij nog rijdt, vanwege zijn nationaliteit. Elke andere teambaas laat het wel uit zn hoofd om zo'n kamikaze in zn team te halen.
Ik weet zeker dat elke coureur bij het lappen begint te zweten als ze over de radio te horen krijgen: "That's Sato in front of you, try to pass him with minimal time loss".
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat elke coureur bij het lappen begint te zweten als ze over de radio te horen krijgen: "That's Sato in front of you, try to pass him with minimal time loss".
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
schumacher owned hem, huppa panna
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
let maar op. nu is het nog schumacher bashen. hij is zo arrogant, beukt mensen van de baan, kan niet tegen zijn verlies, hij is helemaal niet goed (ondanks 7 wereldkampioenschappen en bijna alle mogelijk records) en nog van alles. straks is het de beurt aan alonso. maar goed alonso is ook niet zo onschuldig als hij lijkt. ik denk aan het race is bahrein, toen er iemand 500 meter voor hem reed en alonso gelijk al lopen zwaaien dat hij aan de kant moet. haha kneus![]()
dit is een alonso bash topic jah. als je schumacher wilt bashen moet je maar je eigen topic openenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Jankerds.. ja hij riep om een blauwe vlag maar hij won de race wel op het nippertje dus dat was meer dan terecht.
Wel lachen al die jaloerse schumifans die groen zijn van jaloezie. Nee, jongetjes die mof met z'n scheve bek gaat niks meer bereiken in z'n carriere. Het is overduidelijk dat het puur goed materiaal was dat hij had. Jonkie Massa 0wnt hem gewoon vet. Wat een kansloze vent die sjoemie![]()
![]()
Eyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Jankerds.. ja hij riep om een blauwe vlag maar hij won de race wel op het nippertje dus dat was meer dan terecht.
Wel lachen al die jaloerse schumifans die groen zijn van jaloezie. Nee, jongetjes die mof met z'n scheve bek gaat niks meer bereiken in z'n carriere. Het is overduidelijk dat het puur goed materiaal was dat hij had. Jonkie Massa 0wnt hem gewoon vet. Wat een kansloze vent die sjoemie![]()
![]()
![]()
daar heb je werkelijk helemaal gelijk in. heb je het hier gepost?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef Frank-NL het volgende:
Komt die Nederlandse mentaliteit weer hoor, iemand presteert goed en is gelijk een arrogante zak... vermoeiend.
Niet. De manier waarop ie andere zwart maakt omdat ie heeft gewonnen. Dát maakt hem arrogant.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef Frank-NL het volgende:
Komt die Nederlandse mentaliteit weer hoor, iemand presteert goed en is gelijk een arrogante zak... vermoeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |