Kusjes voor jou!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef -Marc- het volgende:
FiPo!
Ach zeur niet! Na 8 flesjes maakt het toch allemaal niet meer uit, er is dommelsch en grolsch zat dusquote:
Dank jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef NJ het volgende:
Wat een centraal topic!
Nee, mn telefoon zelf werkt niet, na 1 sms of gesprek is de batterij weer leeg, ik moet dat ding minstens 2 keer per dag opladen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm... Wat is er mis met dat abonnement dan ?! Te weinig uur standaard bellen ofzo?
Word je altijd wel moe van.... van dat gezeik met grote bedrijven
Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:14 schreef NJ het volgende:
Ik vergeet dit topic telkens, omdat ik het niet meer zie staan in de index.
Het ruimt zo lekker op, al die kuttopics naar beneden.quote:
Ik heb je gemist.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:14 schreef NJ het volgende:
Ik vergeet dit topic telkens, omdat ik het niet meer zie staan in de index.
R_d.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:17 schreef Replacement_driver het volgende:
NJ, Misstique.
Mee eens.... ik vind het dan ook primaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Het ruimt zo lekker op, al die kuttopics naar beneden.
Lieflijke blom.quote:
Join the clubquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:17 schreef wolfrolf het volgende:
Is het trouwens okee als ik Misstique niet aanbid?![]()
![]()
Maar als hypocriete kutmod zijnde post ik er natuurlijk wél in mee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens.... ik vind het dan ook prima![]()
Wij verwachten niets anders mijnheerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar als hypocriete kutmod zijnde post ik er natuurlijk wél in mee.
Kom je wat vaker langs vanaf nu?quote:
Hoezo? Geen bier gedronken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:19 schreef Replacement_driver het volgende:
Ik heb zelden zo'n vreemde nacht meegemaakt.
Gewoon elke keer een tvp plaatsen, dan bljift ie in m'n MyAT.quote:
Wilt u het met ons delen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:19 schreef Replacement_driver het volgende:
Ik heb zelden zo'n vreemde nacht meegemaakt.
Tof.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Gewoon elke keer een tvp plaatsen, dan bljift ie in m'n MyAT.
Verstandigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:20 schreef NJ het volgende:
[..]
hendig sjiekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Vanaf [een bepaalde tijdsstip] ontzettend veel herrie, alsof iemand een kast van een ton de trap op aan het duwen was, maar het geluid kwam niet uit mijn huis, het leek uit het huis van de buren te komen. Maar, vermetel als ik ben, loop even door het huis om te kijken of er niets aan de hand is. Niet te zien, maar echt onmogelijk veel lawaai, het was dus midden in de nacht.quote:
Are you on drugs matequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:24 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Vanaf [een bepaalde tijdsstip] ontzettend veel herrie, alsof iemand een kast van een ton de trap op aan het duwen was, maar het geluid kwm niet uit mijn huis, het leek uit het huis van de buren te komen. Maar, vermetel als ik ben, loop even door het huis om te kijken of er niets aan de hand is. Niet te zien, maar echt onmogelijk veel lawaai, het was dus midden in de nacht.
Nu staan er opeens twee turken en een pakistaan voor mijn huis te draaikonten, trekt die ene een sleutel uit zijn broekzak en draait zo mijn voordeur open. "Evu schlot fervanguh, iek opdracht fan huischbaasch.".
Noujááá zeg.
Eh, nee. Maar het was geen nachtmerrie. Denk ik. Maar ik hoorde wel geluid, en ik liep rond. Denk ik.quote:
En je hebt niks van de huisbaas zelf gehoord hierover?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:24 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Vanaf [een bepaalde tijdsstip] ontzettend veel herrie, alsof iemand een kast van een ton de trap op aan het duwen was, maar het geluid kwam niet uit mijn huis, het leek uit het huis van de buren te komen. Maar, vermetel als ik ben, loop even door het huis om te kijken of er niets aan de hand is. Niet te zien, maar echt onmogelijk veel lawaai, het was dus midden in de nacht.
Nu staan er opeens twee turken en een pakistaan voor mijn huis te draaikonten, trekt die ene een sleutel uit zijn broekzak en draait zo mijn voordeur open. "Evu schlot fervanguh, iek opdracht fan huischbaasch.".
Noujááá zeg.
Strange..... Maar je weet dus niet of je nu wakker was of sliep zeg maar ?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Eh, nee. Maar het was geen nachtmerrie. Denk ik. Maar ik hoorde wel geluid, en ik liep rond. Denk ik.
Ik weet het niet. Bah.
Nee, eigenlijk niet, nu ik er over nadenk. Maar waarom zou er 'nachts zo ontzettend veel lawaai zijn? Het was echt oorverdovend.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Strange..... Maar je weet dus niet of je nu wakker was of sliep zeg maar ?!
Eh, jawel. Dat wel, maar ik verwachtte geen 3 illegalen die even zelf de deur open kwamen draaien met hun eigen sleutel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
En je hebt niks van de huisbaas zelf gehoord hierover?
Dus je was wakkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Eh, jawel. Dat wel, maar ik verwachtte geen 3 illegalen die even zelf de deur open kwamen draaien met hun eigen sleutel.
Dat is ook vrij bizar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Eh, jawel. Dat wel, maar ik verwachtte geen 3 illegalen die even zelf de deur open kwamen draaien met hun eigen sleutel.
Ja, toen die drie illegalen kwamen wel ja.quote:
Aha oke dan. Dan snap ik et een beetjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:31 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ja, toen die drie illegalen kwamen wel ja.
Ik ken het niet.... goedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:37 schreef Misstique het volgende:
Nou heb ik de rest van de dag dat nummer van OMC in mn hoofd.
'How Bizarre', een one hit wonder van een aantal jaar geleden. Zaadnummer.quote:
Tu dudu tu dudu tu dudu tu dudu. *how bizarre* Tu dudu tu dudu tu dudu tu dudu.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
'How Bizarre', een one hit wonder van een aantal jaar geleden. Zaadnummer..
Pingel em eens na op den Atariquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:47 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Tu dudu tu dudu tu dudu tu dudu. *how bizarre* Tu dudu tu dudu tu dudu tu dudu.
Daar heeft Chowi mij ook een aantal platen van gestuurd. Best tof eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:51 schreef Misstique het volgende:
Ik zet gewoon The Postal Service op om dat nummer uit mn hoofd te verdringen..
Dat is het volgende topic.... corona,hertog jan enzeauquote:
Mij ook al. En ik kon het zeker waarderenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar heeft Chowi mij ook een aantal platen van gestuurd. Best tof eigenlijk
Coronaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is het volgende topic.... corona,hertog jan enzeau
DCFC is zwaar tof. Helaas heb ik hun concert gemist.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Mij ook al. En ik kon het zeker waarderen
Maar ik vond DCFC dan ook al erg okay.
Was je in de Melkweg, laatst?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Mij ook al. En ik kon het zeker waarderen
Maar ik vond DCFC dan ook al erg okay.
Helaas. Niemand vertelt mij zulke dingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Was je in de Melkweg, laatst?
Nee, zoete witte wijn is voor mannen die zittend plassen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef Litso het volgende:
Mooie quote van mijn baas trouwens:
"Zoete witte wijn, dat is voor meisjes die niet weten wat ze anders moeten drinken"
Net als Danko Jones aanstaande vrijdagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Helaas. Niemand vertelt mij zulke dingen.
Zoete witte wijn is helemaal niet voor mannenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Nee, zoete witte wijn is voor mannen die zittend plassen.
Zoete witte wijn is dan ook te ranzig voor woorden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef Litso het volgende:
Mooie quote van mijn baas trouwens:
"Zoete witte wijn, dat is voor meisjes die niet weten wat ze anders moeten drinken"
Wou jij zeggen dat je mannen die zittend plassen mannelijk vindt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Zoete witte wijn is helemaal niet voor mannen
Jij was er wel bij?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Was je in de Melkweg, laatst?
Ja zo kan je water ook ranzig noemenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoete witte wijn is dan ook te ranzig voor woorden.
Er staat "mannen" voor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:58 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je mannen die zittend plassen mannelijk vindt?
Ik ben overal bij, poppedein.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:59 schreef Replacement_driver het volgende:
Ik heb zojuist Carmageddon 2 gedownload.
Dan moet je wel heel erg ontwenningsverschijnselen hebben gehad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:00 schreef Stofje het volgende:
Goedemorgen. Zelfs koude koffie is lekker als je er extreem veel zin in hebt.
Ga mee dan, hansworst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Net als Danko Jones aanstaande vrijdag
*jaloersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:59 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ik ben overal bij, poppedein.
Niet vloeken!quote:
Nou en? Dan hoef je nog niet zo openbaar te gaan schelden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik moet toch geld voor bier hebben [afbeelding]
Ik haat buitenlanders.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:05 schreef Replacement_driver het volgende:
Rare illegaaltje allemaal, hiero. Het lijken wel insecten.
Het ligt wat anders. Ik heb 2 nationaliteiten.quote:
Ja ik ben ook half Fries, so?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het ligt wat anders. Ik heb 2 nationaliteiten.
Ik heb het er inderdaad niet over of jij buitenlanders haat.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik haat buitenlanders.
Of heb je het daar niet over?
Dat is geen andere nationaliteit.quote:
Tof ATR filmpje trouwens:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:11 schreef Litso het volgende:
Op school keihard Atari Teenage Riot luisteren is puik.
Waar héb je het over?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:18 schreef Replacement_driver het volgende:
En wég zijn de illegaaltjes. Ik begin te twijfelen aan mijn eigen realiteitsbesef. Ben ik hallucinerende?
Hebben ze wel een nieuwe sleutel bij je afgegeven?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:18 schreef Replacement_driver het volgende:
En wég zijn de illegaaltjes. Ik begin te twijfelen aan mijn eigen realiteitsbesef. Ben ik hallucinerende?
Nu zijn de illegaaltjes weg, morgen je geluidsinstallatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:18 schreef Replacement_driver het volgende:
Die bestaat uit een platenspeler, een versterker en twee speakers. Zelfs een illegaal zit daar vast niet op te wachten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Nu zijn de illegaaltjes weg, morgen je geluidsinstallatie.
Nee, ze moesten blijkbaar het slot "bijstellen", wat dat in godsnaam dan ook maar mag betekenen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hebben ze wel een nieuwe sleutel bij je afgegeven?
Ik hoop dat je een grote waakhond hebtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:24 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Nee, ze moesten blijkbaar het slot "bijstellen", wat dat in godsnaam dan ook maar mag betekenen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22index+of%22+%22carmageddon2.zip%22&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:23 schreef NJ het volgende:
BS, dit staat ook op die server met Carmageddon.
[afbeelding].
Dat zijn toch geen vrienden van je?
Behalve als er nuttige dingen in staan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:27 schreef jackson het volgende:
Mails die langer zijn dan 25 regels zijn zinloos...
Wilde hij je darmvegetatie bewateren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:28 schreef Misstique het volgende:
Onze plantenwatergeefmeneer is een engerd.
Zo keek hij wel.quote:
[insert brilliant retort]quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:29 schreef Replacement_driver het volgende:
[insert random statement]
Is te lang voor een mail..... Dan moet je even bellenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Behalve als er nuttige dingen in staan.
Ligt aan de situatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Is te lang voor een mail..... Dan moet je even bellen
En daar zal je blijven ook. Op de maan waait het niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Replacement_driver het volgende:
Where the wind blows, that's where I'll go.
Where the moon is, that's where I am.
En als de hele school of bedrijf die mail nou krijgt? Allemaal even bellen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Is te lang voor een mail..... Dan moet je even bellen
Of alle FA's.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef NJ het volgende:
[..]
En als de hele school of bedrijf die mail nou krijgt? Allemaal even bellen?.
Hela. Een beetje uitgeslapen vandaag?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*weer terug is (om zo weer weg te moeten)
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:37 schreef Litso het volgende:
[..]
En daar zal je blijven ook. Op de maan waait het niet.
Behalve als je foto's van de eerste maanlanding wil geloven.
Heb redelijk goed geslapen vannacht, alleen wat te kort. Stond om kwart voor zeven alweer naast bed.quote:
Er is geen atmosfeer op de maan, dus kan het er niet waaien.quote:
Ik lag er pas om 2 uur in, en om 9 uur er weer uit... ook iets te kort eigenlijk maar inderdaad wel heerlijk geslapen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb redelijk goed geslapen vannacht, alleen wat te kort. Stond om kwart voor zeven alweer naast bed.
Hij wappert niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is geen atmosfeer op de maan, dus kan het er niet waaien.
Maar de Amerikaanse vlag wappert wel
Ow, ok.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij wappert niet.
Er zat een extra stok aan de bovenkant om hem zo recht te houden. En hij was nogal gekreukeld door de reis..
Oeh, dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik lag er pas om 2 uur in, en om 9 uur er weer uit... ook iets te kort eigenlijk maar inderdaad wel heerlijk geslapen.
Kunnen we er vannacht weer even tegenaan
Maar die 2e stok is duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:45 schreef Litso het volgende:
http://www.hq.nasa.gov/of(...)1/as11-40-5905HR.jpg
Toch ziet 'ie er wapperig uit.
Dat klopt, daarom googlede ik ook. Ik wilde het zien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar die 2e stok is duidelijk zichtbaar.
Hij is gewoon heel slordig opgehangen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom googlede ik ook. Ik wilde het zien.
Maar toch ziet 'ie er nog steeds wapperig uit
Het is weer duidelijk waarom we ook vrouwen nodig hebben in het leven.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel slordig opgehangen!
Een vrouw met een strijkijzer aan boord had inderdaad een hoop complottheoriën gescheeld.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is weer duidelijk waarom we ook vrouwen nodig hebben in het leven.
Pokerenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
Dus.
Vanmiddag bier drinken en pokeren. veertien.aas
Texa's Hold'em ?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
Dus.
Vanmiddag bier drinken en pokeren. veertien.aas
Dat is minder... wij hebben fiches gekocht laatst! Vrijdag avond weer.... om kleine bedragen met vriendenquote:
Fiches zijn idd toffer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is minder... wij hebben fiches gekocht laatst! Vrijdag avond weer.... om kleine bedragen met vrienden. Erg tof
Ach... op een slechte avond heb je een keer 10-15 euro verlies... goed overheen te komen binnen onze vriendenkringquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Fiches zijn idd toffer.
Echt geld wil ik wel maar de rest niet
Tja, het zijn klasgenoten... toch wat anders.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... op een slechte avond heb je een keer 10-15 euro verlies... goed overheen te komen binnen onze vriendenkring
Dan moet je het juist terugverdienenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Tja, het zijn klasgenoten... toch wat anders.
En aangezien ik de helft van de tijd al het bier betaal vind ik het wel best zo
Jamaar ik ben helemaal niet zo goed. Vooral niet als ik veel bier drinkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan moet je het juist terugverdienen
Afgelopen zaterdag zaten we ook allemaal veel bier te hakken op 2 na. Was weinig van te merken moest ik zeggen. Ging allemaal wel lekker... ookal had ik 8 euro verliesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Jamaar ik ben helemaal niet zo goed. Vooral niet als ik veel bier drink
Van bier wordt poker vaak wel leuker, omdat mensen wat los komen en meer inzetten enzo.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag zaten we ook allemaal veel bier te hakken op 2 na. Was weinig van te merken moest ik zeggen. Ging allemaal wel lekker... ookal had ik 8 euro verlies
All-in... leuk met nepgeldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Van bier wordt poker vaak wel leuker, omdat mensen wat los komen en meer inzetten enzo.
Maar het is dan weer niet leuk om all-in te gaan en vervolgens een uur te wachten tot de rest ook blut is
En into pokeren toevalligquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
Terug van lunch.
Af en toe best vermakelijk, mits sigaren.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Af en toe best vermakelijk, mits sigaren..
Of je wel eens poker speeltquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:18 schreef Chowi het volgende:
Thuis.
Wat is het toch heerlijk om elke dag vroeg vrij te zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Of je wel eens poker speelt?
En hallow
Dat heb ik toch net gezegd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:11 schreef jackson het volgende:
Speel je et zelf ook wel eens ?!
Ok... ik dacht om te kijken misschien ofzo. Echt duidelijk antwoord vond ik et niet. Wat speel je dan precies ?!quote:
Hey Chow.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:22 schreef Chowi het volgende:
Tiek.
Strippoker natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok... ik dacht om te kijken misschien ofzo. Echt duidelijk antwoord vond ik et niet. Wat speel je dan precies ?!
Lits.quote:
Ok dan.... maar welke vorm van poker speel je danquote:
Jah dank jequote:
IS HET NOU EEN KEER KLAAR?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef JDude het volgende:
Wie is Chowi's nieuwe vlam?
» tonks
» DeLeider
» Stofje
» Bioslock
» anders, namelijk...
maak je eigen FOK! poll zelf!
Als je het vertelt.quote:
quote:
Soms.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je het vertelt.
En geef maar toe, je vindt de aandacht wel fijn
Puik werk... *stemtquote:
Dobbelstenen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan.... maar welke vorm van poker speel je dan?! Kaarten / dobbelstenen, enzo
Kee danquote:
Op wie, op wie?quote:
DL, wie andersquote:
Mt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
c.
Ik moet wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:45 schreef Litso het volgende:
Bah. Ik heb echt heelelemaal geen zin om wat voor school te doen vandaag
Niks moet.quote:
Dat zeg ik nou ook altijd.quote:
Ik heb al driekwart af daar niet van, maar ik heb geen zin meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou ook altijd.
Daarom doe ik vandaag ook niks aan school
Correct... niks moet, alleen poepen zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:48 schreef Misstique het volgende:
Zelfs ademen is optioneel.
Dat zei ik eerst ook, maar poepen hoeft eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Correct... niks moet, alleen poepen zeg ik altijd maar. Klopt ook niet maar klinkt wel grappig
Dat moet dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef NJ het volgende:
Palm.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef NJ het volgende:
Palm.
#Op een onbewoond eeiheiland!quote:
Ik heb !altijd! zin in vakantie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
#Op een onbewoond eeiheiland!
Ik krijg zin in vakantie van die foto!
Nee, dan niet.quote:
hertog jan uit blik (ongekoeld), wint het van koude heineken uit de fles, heb ik gisteren mogen ervaren!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat moet dan weer wel.
Hoewel ik tegenwoordig weer aan de Hertog Jan ben
Kan je nagaan hoe gekoelde HJ uit de fles smaaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hertog jan uit blik (ongekoeld), wint het van koude heineken uit de fles, heb ik gisteren mogen ervaren!
mond --> woordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe gekoelde HJ uit de fles smaakt
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef Stofje het volgende:
8% van alle kiezers denken dat Chowi en ik wat hebben. Dat komt neer op één kiezer. Wie is die blinde hond!
14quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef Stofje het volgende:
8% van alle kiezers denken dat Chowi en ik wat hebben. Dat komt neer op één kiezer. Wie is die blinde hond!
Die poll.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef NJ het volgende:
Waar de neuk heb je het over Stofje?
Jij! Chowi!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef NJ het volgende:
Ik mis een naam in die poll.
Zeg het maar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef NJ het volgende:
Ik mis een naam in die poll.
waarom ben ik een 'sloerie' als ik je op de feiten wijs?quote:
Omdat we het hem (en jou) gunnen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Chowi het volgende:
Waarom staat BS eigenlijk bovenaan?
Feitelijke onjuistheden?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Chowi het volgende:
Waarom staat BS eigenlijk bovenaan?
Ik vraag het gewoon.quote:
Oh. En is dat dan positief?quote:
Kijk eens naar de rest van de namen in die poll.quote:
Fijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Kijk eens naar de rest van de namen in die poll.
Natuurlijk is het positief.
I know.quote:
Jíj weet wel meer.quote:
Ja, jij praat ook nooit tegen me op MSN.quote:
Ik praat met heel weinig mensen op msn... alleen als het echt nodig is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, jij praat ook nooit tegen me op MSN.
Klopt, maar dat blijft tussen ons.quote:
O.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik praat met heel weinig mensen op msn... alleen als het echt nodig is.
MSN is niet mijn favoriete medium.
Daar vertrouw ik op.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, maar dat blijft tussen ons..
Je wil liever mn telefoonnummer? Zeg dat dan meteen!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik praat met heel weinig mensen op msn... alleen als het echt nodig is.
MSN is niet mijn favoriete medium.
Jij heet toch "Anders, namelijk..."?quote:
Zo noem alleen jij me.quote:
Ik heb Ch's nummer!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je wil liever mn telefoonnummer? Zeg dat dan meteen!!
Nu wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Zo noem alleen jij me..
Dat weet de rest niet.
Waarom moet dat nou weer gezegd worden?quote:
Ben het wel met je eens hoor (vooral dat cheek to cheekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb Ch's nummer!
Maar bellen is al helemaal niet mijn medium. Ik weet niet wat dat is, ik praat liever IRL met mensen, gewoon face to face (cheek to cheek)
Waarom ik er op Fok! dan weer geen problemen mee heb weet ik ook niet eigenlijk
400 Posts ná de poll. Zo kan ik toch nooit winnen.quote:
We maken een nieuwe.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:56 schreef NJ het volgende:
[..]
400 Posts ná de poll. Zo kan ik toch nooit winnen..
Alsof ik je ooit gebeld hebquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou weer gezegd worden?
Wél.quote:
Leren jij!!quote:
Dat scheelt idd ook wel. Op msn is meteen al persoonlijker.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor (vooral dat cheek to cheek)
En op Fok! is t anders wegens de grote mate van anonimiteit, althans zo ervaar ik het.
Ach, iedereen heeft 'm al, dus het maakt weinig uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Alsof ik je ooit gebeld heb
En ik zal het nummer niet doorvertellen hoor!
heb je potjandozie het goede antwoord er wéér niet bij gezet!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wél.
Wie is Ch's nieuwe vlam?
» Tonks
» DeLeider
» Stofje
» Bioslock
» NJ
» Bupatih
» Snakey
» Litso
» Een andere mod.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik heb gestemd.quote:
Kansberekening is neit mijn ding.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:00 schreef jackson het volgende:
Heer Litso! Buigt u zich er eens over![]()
[Centraal] Bèta 'huiswerk en vragen topic'
Anders gaat het opvallen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je potjandozie het goede antwoord er wéér niet bij gezet!
Jammer... ik had mijn berekening er al op losgelatenquote:
Nou...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:03 schreef Litso het volgende:
Ik denk nog steeds BS.
Want als ik het was had je het toch allang gezegd Chow?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:03 schreef Litso het volgende:
ach, je hebt hem er zelf tussengezet!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
Tonks. Whehe. Grapjassen zijn jullie toch.
Tuurlijk niet! Meisjes zeggen nooit op wie ze heimelijk verliefd zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:03 schreef Litso het volgende:
Ik denk nog steeds BS.
Dat is in elk geval een pak van mijn hart. Want ik heb gister beloofd dat als het Tonks was ik zelfmoord zou plegen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
Tonks. Whehe. Grapjassen zijn jullie toch.
geen woorden maar daden, dat mag ik wel!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Meisjes zeggen nooit op wie ze heimelijk verliefd zijn..
Klopt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje van de vorige poll overgenomen en er nog een aantal aan toegevoegd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, je hebt hem er zelf tussengezet!
Jamaar, ik ben ook wel een beetje op Chowi... ze mag het wel zeggen hoor!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:
okai,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje van de vorige poll overgenomen en er nog een aantal aan toegevoegd.
Ik heb niet gestemd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
okai,
wat heb je zelf eigenlijk gestemd?
Chowi kijk uit! Hij probeert op slinkse wijze het juiste antwoord aan je te ontfutselen!quote:
Ik vind het niet eens slinks.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chowi kijk uit! Hij probeert op slinkse wijze het juiste antwoord aan je te ontfutselen!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chowi kijk uit! Hij probeert op slinkse wijze het juiste antwoord aan je te ontfutselen!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je potjandozie het goede antwoord er wéér niet bij gezet!
quote:
sufjan stevens!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
We touched her hair, we touched her hair, we touched her hair.
quote:
Grapjas...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22We+touched+her+hair%22&btnG=Zoeken&meta=
Hi.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:46 schreef Replacement_driver het volgende:
Joechei.
Hallo, uitschietend deel van het vuur.quote:
Jack!quote:
Ssst! Straks valt het op!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:49 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Hallo, uitschietend deel van het vuur.
Ik blus niets.quote:
Zelfs niet als je dat zou proberen.quote:
Stabiel vuurtje, me dunkt.quote:
Dat schijnt zo.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:54 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Stabiel vuurtje, me dunkt.
Zo blijkens het is.quote:
The one and onlyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent toch Nauttttt?.
PS. @ JDude. Wat overkomt me? Waarom wordt ik nog lang nadat ik BeF verlaten heb besproken?.
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
Napalm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |