Nou ik pak gewoon zenders die in de Nederlandse lucht te zijn ontvangen....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Lekkere zenders kies jij dan.
Virgin roels.
Hebben ze dan niet door dat ze die nummers helemaal dood draaienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:54 schreef -Marc- het volgende:
Komt omdat deze, geweldige liedjes, "IN zijn op dit moment! En hoog in de top40 etc staan.
Is dat niet zo op RTL FM?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Martijn85 het volgende:
Sky Radio "Never the same song"
Behalve elke dag weer dezelfde
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?? Dit is al jaaaaaaaaaaren zoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waar gaat het heen met de radio kwaliteit?
Afgelopen dagen als ik de radio aanzet hoor ik alléén maar dezelfde nummers:![]()
Nou ik luister regelmatig radio, maar deze nummers heb ik al zoooo vaak gehoord.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?? Dit is al jaaaaaaaaaaren zo
Nooit 2 keer, maar 6 keer dezelfde plaat op 1 dag!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.skyradio.nl/Sites/Files/0000027531_andrea-uiting.jpg
Jij laat je muzieksmaak leiden door commercie? Schaam jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kende nummers van kelly Clarkson en James Blunt van hun albums voordat het commercieel werd. Hadden een betekenis voor mij. Maar nu ......![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij laat je muzieksmaak leiden door commercie? Schaam je
Muziek is goed / slecht omdat jij het goed / slecht vindt, niet omdat miljoenen anderen er ook naar luisteren.
Wat jij waarschijnlijk bedoelt, is "overdaad schaadt"...en dat kan ik dan weer wel begrijpen
Ja, dat is ook 2 weken leuk, maar dan kom je erachter dat het gewoon Skyradio is maar dan met jaren 80 muziek, maar die herhalen ze net zoveel als bij Sky Radio.quote:
Same here. Ik vond Because of You echt altijd een super mooi nummer, heel emotioneel maar nu komt het echt me strot uit omdat hier de hele dag 538 op staat.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik kende nummers van kelly Clarkson en James Blunt van hun albums voordat het commercieel werd. Hadden een betekenis voor mij. Maar nu ......![]()
Ik vind het met BOY wel meevallen op 538, Lucie Silva heb je wel gelijk in.quote:[b]Op dinsdag 21 maart 2006 11:36
Same here. Ik vond Because of You echt altijd een super mooi nummer, heel emotioneel maar nu komt het echt me strot uit omdat hier de hele dag 538 op staat.![]()
Net als Breathe In van Lucie Silvas terwijl ze ook andere mooie nummers heeft die zijn uitgebracht, maar dat zal wel weer te soft zijn voor ze
Tegenwoordig valt BOY wel mee inderdaad, maar toen het nummer net uit was (hoewel ik het al bijna een jaar ken) kwam het bijna ieder uur langsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik vind het met BOY wel meevallen op 538, Lucie Silva heb je wel gelijk in.
Die NL talige crap (I.O.S, Blof Aanzoek zonder ringen met name) daar kan ik dus niet tegen![]()
Standaard bij Blof....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:35 schreef BobbyB het volgende:
Waar gaat dat nummer nu eigenlijk over? Is mij een compleet raadsel namelijk en heb meerderemalen geprobeert te tekst te snappen.
Naar de maan hopelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Umoja (WTF slaat dat nou weer op?)
Muzikale Wereldreis
quote:
Blof en Counting crows - Holiday in Spain, niet te volgen voor de gemiddelde Einsteinquote:
Ik kan nergens heen maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleen,
ze heeft flessen vol tecillia en flessen vol gin en dan neem ik me gitaar mee en m'n gouden ring, er zijn vliegtuig stoelen, miljoenen bijbedoeling en bovendien zijn er limozines en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien misschien neem ik Spanje als besluit, laat me schepen achter,ik ga er stiekem tussenuit, vlucht weg naar een nieuw begin
m'n schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat
Net gedaan naar SlamFM maar dat is ook niet over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OK,
Anouk - Girl.....
538 begon net goed, beetje oud trance nummertje en dan weer anouk.....tijd weer om te switchen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |