Ik zou je post editten!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Aangezien een topic over dikke mensen in het openbaar vervoer geen probleem is, zie ik ook geen problemen voor dit topic.
Ik stoor me al heel lang aan zwarte mensen in de douche van het zwembad.
wat doen ze daar?
Ze worden er heus niet witter op.
ik vind dat ze dubbel moeten betalen. en jullie?
vragen om een ban is....:Xquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Sluiten en ban voor een maand. De Groetjes!
Dikke mensen is generaliserend en Zwarte mensen racistisch...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vragen om een ban is....:X
Iwat is het verschil tussen het meer laten betalen van dikke mensen, en het meer laten betalen van zwarte mensen?
Ik hoop dat je het sarcasme van dit topcic doorziet.
En een dikke neger is Fats Domino.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:52 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dikke mensen is generaliserend en Zwarte mensen racistisch...![]()
Hangdouchejongeren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef aldo71 het volgende:
En racisten kunnen niet spellen" DE zwembad" ?
Als je dat niet eens snapt, stem dan maar gauw Wildersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
even voor de duidelijkheid.
Ik heb hier geen geschiedenis in discimineren hier op fok.
Ik snap alleen niet dat iedereen zo grappig doet over dikke mensen, maar als het over donkere mensen gaat, dan mag het ineens niet meer.
Zeg afvallige... heb jij een nieuw MSN adres ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En een dikke neger is Fats Domino.
Bent u bekend met het blokkerknopje?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg afvallige... heb jij een nieuw MSN adres ofzo?
Heb je al weken niet meer gesproken man!![]()
wen er maar aan, dat is immers standaard in Nederland en op Fok wordt het nog eens overtrokken door veel teveel usersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik snap alleen niet dat iedereen zo grappig doet over dikke mensen, maar als het over donkere mensen gaat, dan mag het ineens niet meer.
nee dankje, ik stemmevrouw halsemaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als je dat niet eens snapt, stem dan maar gauw Wilders
gewoon dom volk dat de humor van je topic niet inziet. Ik ben het helemaal met je eens, dubbel betalenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Daar heb je best een goed punt (serieus).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik kom vanavond wel weer eens een babbeltje maken. Geen nieuw adres, nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg afvallige... heb jij een nieuw MSN adres ofzo?
Heb je al weken niet meer gesproken man!![]()
Als ze niet mogen douchen, waarom zouden ze dan wel mogen zwemmen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:55 schreef the_jestert het volgende:
[..]
gewoon dom volk dat de humor van je topic niet inziet. Ik ben het helemaal met je eens, dubbel betalen![]()
![]()
Probeer je jezelf nu opeens in goed daglicht te plaatsen door te zeggen dat je GL stemt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
nee dankje, ik stemmevrouw halsema
zit chloor inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Als ze niet mogen douchen, waarom zouden ze dan wel mogen zwemmen?
Ja maar zo wordt het zwembad helemaal zwart!quote:
Nee, sorryquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het sarcasme van dit topcic doorziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |