Niet als ik erachter rij en het ding stuitert over de weg.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:47 schreef martinlutherking het volgende:
Een appel kan prima.
Een appel van de één zet aan tot een sigarettenpeuk van een ander!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:47 schreef martinlutherking het volgende:
Een appel kan prima.
Ik dacht dat je het over een parkeerplaats had ofzo, waarbij je een appel de bosjes inslingerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet als ik erachter rij en het ding stuitert over de weg.
Dat mag wel! Mits een klokhuisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een parkeerplaats had ofzo, waarbij je een appel de bosjes inslingerd.
Neen, tijdens het rijden dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een parkeerplaats had ofzo, waarbij je een appel de bosjes inslingerd.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef Doderok het volgende:
Sigaret kan toch geen kwaad... als het een zelfgerolde is...
Zie zelfgerolde groentjes, mag je helemaal niet in het openbaar roken!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef Doderok het volgende:
lekker als je als moterijder erachter rijd en dat ding komt in je helm terechtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef Doderok het volgende:
En meestal zijn het ook nog eens brandende sigarettenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:10 schreef vosje505 het volgende:
[..]
lekker als je als moterijder erachter rijd en dat ding komt in je helm terecht![]()
Je hebt toch een asbak?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Doderok het volgende:
Ik doe het enkel als niemand in de buurt is!
Die keert 'ie ook om op de parkeerplaats, als er niemand in de buurt is.quote:
Idiotenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die keert 'ie ook om op de parkeerplaats, als er niemand in de buurt is.
Ja, maar het is toch veel makkelijker om het uit je lamme poten te laten flikkeren, ipv een beweging opzij te maken en het in de prullenbak te gooien?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Idioten
Op een parkeerplaats staat 9 van de 10 keer een prullenbak.
Ik zou je als moederzijnde een draai om je oren geven als je het niet deed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef Doderok het volgende:
[..]
't is mijn auto niet, kan de asbak van m'n moeder toch niet vuil maken?![]()
pics?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zou je als moederzijnde een draai om je oren geven als je het niet deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |