Goedemorgen allemaal!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:24 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen allemaal!.
Zeg, -Marc-, stel je anders even voor!.
Verdacht.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Ik ben Marc! 21 lentes jong en studeer Commerciële Economie!
Verdacht!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:34 schreef NJ het volgende:
Ik ben Niels! 21 Lentes jong en ik studeer Commerciële economie.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef BrauN het volgende:
Goeiemorgen stervendehoerenkankerdave.
Nee nog steeds niet..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:50 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen Barb! Heerlijk geslapen hier. Jij ook?
En Tal, zijn er nu al foto's?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet..
Ik moet hem voorlopig met rust laten van mn baas![]()
Wil jij niet bij ons komen werken..quote:
Deef geloof me..quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:00 schreef Dave het volgende:
Hey T'al foto's?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:14 schreef Frutsel het volgende:
Mogguhhhhhhhhhhhhhhhh alleen
speciaalvoor Talster...
![]()
Toch nog iemandquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:31 schreef Frutsel het volgende:
Mee eens is...
Inderdaad niet zo maar iemandquote:
NJ!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:29 schreef NJ het volgende:
Mogguh.
Ik heb alleen maar oude foto's. Die jullie en al gezien hebben en ik lijk er niet meer op.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:35 schreef Tally het volgende:
[..]
NJ!!
Ik zit nog op foto's te wachten!!
Gewoon foto's
Naaktfoto's mogen uiteraard ook..
Kom op.. Maken die hap!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar oude foto's. Die jullie en al gezien hebben en ik lijk er niet meer op.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom op.. Maken die hap!
Ik wil vers vlees
Doe es niet NJ..quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef NJ het volgende:
Whehehe, zagen jullie dat?.
Net of ik een echte mod ben!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef NJ het volgende:
Whehehe, zagen jullie dat?.
Net of ik een echte mod ben!
Nou he..quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef Marble het volgende:
[..].
Ik vond het wel indrukwekkend hoor.
Ik zit er nog van na te shaken.quote:
Hier kent iedereen me.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe es niet NJ..
Das eng hoor..!
Het is dat ik wel beter weet..
Hou je toch nog van onsquote:
Ik ben meteen de medicijnkast van mn baas aan het leegsnoepen..quote:
Dan moet ik "het" maar even doen met het filmpje wat ik van je hebquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:22 schreef NJ het volgende:
Ik hou van jullie. En ik zit nu op school en zie er niet uit.
Ohja, die heb ik ook nog.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik "het" maar even doen met het filmpje wat ik van je heb
Die heb ik ook nog ja..quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, die heb ik ook nog.
En dat filmpje waarin [afbeelding] z'n auto oppompt..
.
.
Maar ik zie er nu echt anders uit. Ander haar enzo..
Ja dat vraagt natuurlijk om meer..quote:
quote:
quote:The URL http://niels.spacie.nl/foto/IMG_1259.jpg that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the ****** policy prevents you from accessing the site.
Your IP address: xxxxxxxxxxx
The Category you are trying to access is Nudity
O Deef echt jammer dat je het niet kan zien..quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Dave het volgende:
B&B.
Nou lekker.. Vergelijk je me met zo'n ouwe rooie tang..quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Dave het volgende:
Tally. Ik kijk teveel B&B.
Nee niet van Rick.. Van Frutselquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:24 schreef Dave het volgende:
Sop je ook zo van Rick, Tally?
Ja maar die hou ik ook voor mezelf hequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef Dave het volgende:
Frutsel heeft geen foto's. Dan houdt het voor visueel ingestelde mensen snel lop.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee niet van Rick.. Van Frutsel
Ik kijk geen B&B
Het gaat hier dan ook om inhoud!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef Dave het volgende:
Frutsel heeft geen foto's. Dan houdt het voor visueel ingestelde mensen snel lop.
Inhoud van de broek zeker?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het gaat hier dan ook om inhoud!
Oh wacht, inhoud?
Dat was een toffe tijd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, die heb ik ook nog.
En dat filmpje waarin [afbeelding] z'n auto oppompt..
.
.
Dat was idd een toffe dag! (ik heb de avond niet meegemaakt helaas)....quote:
Check.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Dave het volgende:
Straks valt het tegen!
Ja zeg, 't is James Bond niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:07 schreef DennisMoore het volgende:
Nudity? Full frontal?
Góeiemorge zeg...
Zou het? Het zou handig zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:35 schreef DennisMoore het volgende:
*salarisontvangstdag*
dat ben ik .. zijn foto's belangrijk dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Barb het volgende:
Goedemorgen, Dave,.
Wie is die Frutsel en waarom zijn er geen foto's van?
Ik las uitgescheten...quote:
Ik heb altijd de kwast uit de broek hangen, DM.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik las uitgescheten...
Ehm, nee, ik had gisteravond geen zin. De hoekjes van 't plafond, en de randjes langs 't kozijn moeten nog netjes. Kun jij goed met de kwast overweg, Dave?.
Zo'n witte broek vol verfvlekken, Dave?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:10 schreef Dave het volgende:
Ik heb altijd de kwast uit de broek hangen, DM.
quote:de randjes en hoekjes het eerst, dat wordt mooier.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja, heb mijn kamer zelf geverft!
En met de kleutertjes wil ik ook nog weleens schilderen
[reclame-modus]quote:Op vrijdag 24 maart 2006 06:50 schreef DennisMoore het volgende:
'k Sluit mij ehm... aan bij de vorige spreker.
Goedemorgen, Dave,quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef Dave het volgende:
Hey Barb. Ik heb heerlijk geslapen, en jij?
BRAB met de mooie oogjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:13 schreef Barb het volgende:TALY
Ik was eigenlijk vrij vandaag Dave, maar het is zo druk, dat ik werk weg ga trekken bij een collega en zij kan pas om 15 uur daar tijd voor vrij maken,.
ff Uurtje babbelen en dan kan ik mooi de kroeg in en dit weekend vanuit thuis werken.
Komt er een 'Goedemorgen Dave'-meet? Wanneer? Daar wil ik bij zijn!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef Troel het volgende:
Tally, kan jij mij mailen over die meet?
Ik vind alles prima.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Komt er een 'Goedemorgen Dave'-meet? Wanneer? Daar wil ik bij zijn!
Da's geen 'Goedemorgen Dave'-meet. Dit is geen bagger-topic!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind alles prima.
Ik zou zeggen iets van 7 april om 16:00 uur in de Beurs in Utrecht en daarna met zijn allen uit eten bij www.broadwayamericansteakhouse.nl
Nou, Tally en ik gaan daar samen naar een Goedemorgen-Davemeet, dus die is er wel degelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Da's geen 'Goedemorgen Dave'-meet. Dit is geen bagger-topic!
Ik zal zo eens even gaan kijkenquote:
Brabquote:
de zon schijnt niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:30 schreef Dave het volgende:
En hoe zou jij dat moeten weten? Nou? Nou? Nou?.
wist je niet dat bananen groeien naar de zonquote:Op maandag 27 maart 2006 10:32 schreef Dave het volgende:
"daar waar de zon niet schijnt"
Ja, maar als de zon niet schijnt, krijgen ze dus geen erectie, so to speak. Dan krijg je van die hangbananen.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
wist je niet dat bananen groeien naar de zon
Oh.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar als de zon niet schijnt, krijgen ze dus geen erectie, so to speak. Dan krijg je van die hangbananen..
Als je het over Sam hebt..quote:Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef Dave het volgende:
Hij durft alleen niet meer langs te komen.
Hey NJ. Hoe is ie? Al nieuwe pics? ;-).quote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef NJ het volgende:
Goedemorgen, Dave!
Owhquote:
Goedemorgen Dave,quote:Op maandag 27 maart 2006 10:10 schreef Dave het volgende:
Heerlijk. Barb
. Jij voor de verandering ook een keer hoop ik?
Gek op bloemenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:43 schreef Dave het volgende:
Melk, daar zit wat in.
Damn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:44 schreef Dave het volgende:
Ik moet u helaas teleurstellen.
U gaat door voor de wasmachine!quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
Dan heb je zeker zo ongeveer vrijdag vrij?
Ik zal aan je denken. (Op het moment dat ik uitgeslapen uit mijn bed stap.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:42 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik werk gewoon vrijdag.
Hoi, jijj bent nieuw hier!quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:00 schreef Jo0Lz het volgende:
Wie is dave, en waarom heeft hijj een naamtopiquereeks?
Heb wel eens eerder in een Goedemorgen Dave topique gereageerd, maar goed, had niet door dat het een reeks was. Ging er vanuit dat het een normaal goedemorgen topique was...quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoi, jijj bent nieuw hier!
Goedemorgen, Dave
Kloptquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:10 schreef Dave het volgende:
Mogge Joolz! Ik krijg een error op je site: "You don't have permission to access / on this server."
Hey Adelante! Hoe'st?
Verhip, Dave!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:10 schreef Dave het volgende:
Mogge Joolz! Ik krijg een error op je site: "You don't have permission to access / on this server."
Hey Adelante! Hoe'st?
Alles oké, Dave, alles oké.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:10 schreef Dave het volgende:
Hey Adelante! Hoe'st?
Hej mopquote:
Zal ik even komen knijpenquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:44 schreef NJ het volgende:
Mogguh Dave.
Fitnessen schijnt goed te zijn voor je, maar m'n hele bovenlichaam doet pijn.
Doe maar niet. Als ik me uitrek doet alles al pijn.quote:
Thanksquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:55 schreef Dave het volgende:
Heerlijk geslapen hier. Hoe is 't met Barb?
En schattige kindjes heb je Joolz!
goedquote:
Ik trek het dan wel bij je uitquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Doe maar niet. Als ik me uitrek doet alles al pijn..
heb ik 3x per weekquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:44 schreef NJ het volgende:
Mogguh Dave.
Fitnessen schijnt goed te zijn voor je, maar m'n hele bovenlichaam doet pijn.
afgelope zondag nog geile neuksex gehadquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Prima! Nog goede neuksex gehad lately?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:31 schreef Dave het volgende:
Dat wordt zo te horen weer een weekend vol neuksex.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef Dave het volgende:
SOTT!
Je bent er vroeg bij!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
Mogguh Dave! Alvast!
Ik heb em doorquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:28 schreef Dave het volgende:
Sorry Jo0Lz, we hebben het hier vaak over sex..
Heeeerlijk.quote:
Dat weet ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heeeerlijk.
Kheb sinds een paar dagen een nieuw bedje, echte Auping
Slaapt lekker joh!
Nee, niet eens...quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:23 schreef Dave het volgende:
Had je weer teveel gedronken?
Dan ben ik blij dat je niet naast mij slaapt...quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee, niet eens...
Dat soort dingen heb ik gewoon 's nachts...
Slaap wandelen, ijlen etcetera.
Heb ook wel een keer mijn matras opgetild, omdat de brug open moest. Was hartstikke nuchter op dat moment.
Alleen mijn vriendin schrok zich rot.
Gelukkig wordt ik niet agressief naar personen toequote:Op donderdag 30 maart 2006 08:32 schreef Dave het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Ach, zolang je haar nog niet oprolt of zo.
Jij hebt ook een Auping?quote:
Bij mij ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:41 schreef Dave het volgende:
Maar je telefoon ligt naast je bed begrijp ik?
Yup, achter mn bed (bij m'n hoofd/kussen) op een kastje...quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:41 schreef Dave het volgende:
Maar je telefoon ligt naast je bed begrijp ik?
Wil ik weten wat er nog meer ligt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Yup, achter mn bed (bij m'n hoofd/kussen) op een kastje...
Daar liggen af en toe de raarste dingen 's nachts.
Nou, eigenlijk staat er verder nog een wekkerradio...quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er nog meer ligt?
Goedemorgen Tally!
Vooral onder m'n bed ligt veel stof.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:22 schreef Dave het volgende:
Hey NJ, heb jij ook een stoffig bed?
Ik heb m al zo vaak verteld dat hij een bedombouw moet kopen... dan kan je het wegstoppen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:26 schreef Dave het volgende:
Mogge Renesite. Stof jij NJ's nest nooit uit of zo?
Tssssss. Vrouwen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb m al zo vaak verteld dat hij een bedombouw moet kopen... dan kan je het wegstoppen.
Luisteren? Ho maar.
Het is inderdaad de schuld van die vrouwen. Ze zuigen nooit onder m'n bed!quote:
Op je bed zuigen is inderdaad een ander gevalquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is inderdaad de schuld van die vrouwen. Ze zuigen nooit onder m'n bed!
Dave ook al niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is inderdaad de schuld van die vrouwen. Ze zuigen nooit onder m'n bed!
nee me vriendin zuigt IN me bedquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Hey Barra, zuigt jouw vriendin wel es onder het bed?
quote:
Dat is de Nietzman smilie. Nietzman is een vent.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef Dave het volgende:
Het heeft lang blond haar en een tuitmondje. Daar krijgen hetero's toch standaard een strakke plasser van?
Ook als je weet dat er een vent onder al dat haar zit?quote:
Dan nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook als je weet dat er een vent onder al dat haar zit?
TALY OPLETUH!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:04 schreef Dave het volgende:
Tally! Verpest het nou niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |