Hoi Glassiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:59 schreef glasbak het volgende:
Ik ben ook al een paar uurtjes wakker.. het is net middag hier
Waarom in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:00 schreef Tique3 het volgende:
Dan scheelt het wel inderdaad!
Ik moet nu de verkeersafwikkeling van het stadiongebied (olympisch stadion a'dam) ontwerpen.
goedemorgenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:02 schreef S1nn3rz het volgende:
laat erin en vroeg er uit.![]()
4 uurtjes geslapen![]()
goedemorgen allemaal![]()
Jij gaat altijd pas slapen als de vogeltjes wakker wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoi Glassie![]()
Ik ga nu lekker slapen( ja vroeg/laat erin) net hoe je dat bekijkt
Hier nog geen vogels hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:04 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jij gaat altijd pas slapen als de vogeltjes wakker worden
Doei
Lekker zo'n bakkie, maar dan slaap ik straks helemaal niet meerquote:
Overigens staat het nummer van de user nog in de adresbalk en de username in de titelbalk, dus waarom je de naam censureertquote:The Unix epoch is the time 00:00:00 UTC on January 1, 1970. ...
bij profiel haal je de user zijn/haar naam weg, en bij postgeschiedenis niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:21 schreef Tique3 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat sommige users al heeeeeel lang geregistreerd zijn op Fok!
[afbeelding]
Ik beroep mij op mijn vorige commentaarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
bij profiel haal je de user zijn/haar naam weg, en bij postgeschiedenis niet?![]()
maar jij mag na het werk zeker je bed in ?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:38 schreef foetre het volgende:
om 06.00 ben ik 24 uur op dus +- hetzelfde![]()
![]()
Ik mag idd me bed zo in,maar als ik net zo goed als afgelopen nachten kan slapen worden het er weer 48 uur wakker met dikke wallen onder me ogen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 06:06 schreef Tique3 het volgende:
[..]
maar jij mag na het werk zeker je bed in ?!
Ik moet nog ff, het is meer dan ik nog verwacht had, er zijn vandaag nog een aantal tekeningen bij gekomen
Holy.... da's inderdaad vroegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 06:24 schreef Megumi het volgende:
Vroeg op en nu op het werk. Goedemorgen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |