Sorry mevrouw, dat we u uit uw gebruikelijke ritme halen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
Zeg wat een drukte hier, dat ben ik helemaal niet gewend. Raak helemaal van slag nu, wat doen jullie me aan. Straks ga ik zelfs nog vroeg slapen ook
Absoluut, ik teken er ook voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig toch. Nog tot haar 97-ste zo bij de tijd zijn?
Waren klote 'omstandigheden'.quote:Door 'omstandigheden' heb ik nooit grootouders gekend, maar lijkt mij super altijd als ik die verhalen over Opa's en Oma's lees.
Dat wat er hier voor je edit stond...quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, nu maak je mij nieuwsgierig naar wat er stond.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:30 schreef nixxx het volgende:
Dat wat er hier voor je edit stond...daar wil ik wel voor zorgen
Dat snap ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat wat er hier voor je edit stond...daar wil ik wel voor zorgen
Mijn oudste, ver niet zo bijzonder ofzo hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nu maak je mij nieuwsgierig naar wat er stond.![]()
neuhquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn oudste, ver niet zo bijzonder ofzo hoor
Oké. Snap het.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn oudste, ver niet zo bijzonder ofzo hoor
Idem hier.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:59 schreef laffer het volgende:
ik ga nog ff in de lurk-modus en dan straks lekker pitten, trustuh voor straks en tot morgen![]()
![]()
volgens mij had boebiedoe deze gemaakt.. en je staat er nogal vaag opquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat aan de afwas, en wil graag de foto's van Nixxx zien van die rockmiet
ik gok golfer en BE rechts van je en ik kan even niet op de username van het blondje linkss van je komen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |