Gelukkig dat jou post dit topic wel naar een hoger niveau weet te brengen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:00 schreef RijstNatie het volgende:
matig
Snel! Iemand! Post Catholic Schoolgirl pics om dit te overtreffen!quote:
Helemaal met je eens.quote:
ik ben overtuigdquote:
Omdat je dan op banken mag springen als je blij bent enzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:23 schreef BrauN het volgende:
Scientology Church. Omdat het tof is.
Idd. En dan van die stam waar Rob Kamphues een keer op bezoek was. Die maken de hele dag bezems en roken jointjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:14 schreef gateh het volgende:
rastafaria's natuurlijk! elk half uur de waterpijp bijvullen
Paupa.quote:
Hey dat ben ikquote:
Ik hoop dat je dit niet serieus meentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:23 schreef BrauN het volgende:
Scientology Church. Omdat het tof is.
Is die God toevallig familie van?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:50 schreef Cage333 het volgende:
Ik geloof in de god die Pim Fortuyn heet.
OMFG, totally n00bquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet serieus meent....
Marten Fortuyn?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:10 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Is die God toevallig familie van?
Nee, ik zou toch voor het nazisme gaanquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
En ik weet niet hoe de datum weg gaat bij dat fototoestel, me vader had dat ding van zoeen gast die geld nodig had voor maar 27 euro
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Z0mg wat een vraag :/
De greune jeskes godsdienst natuurlijk :/ Hier is de hoofd leider van deze groep
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja! Pastafari's moeten piratenuniformen dragen, om zo global warming tegen te gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:41 schreef mcDavid het volgende:
heeft het vliegende spaghettimonsterisme eigenlijk een dresscode?
Die vind ik wel geestig jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |