Ja... ja mosterdgeel dan. Het is geelgroenig. Beetje rare kleur.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
"mosterdgroen"
mosterd is toch geel???
mos is groen...
Nog een paar Brunklausjes en we kunnen de lounge-kamer gaan verhuren om nog een beetje rond te komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:24 schreef Étoile het volgende:
Voor de lounge is iets roods met een paarse ondertint misschien ook wel heel leuk en warm, maar wat zo'n kamer maakt of breekt is volgens mij de sfeerverlichting. Nog een paar Brunklausjes ofzoHebben jullie al een loungebank of zitzakken oid?
En groen voor de slaapkamer is leuk,ik vind het wel belangrijk dat er een bepaalde rust uitstraalt. Je slaapt er tenslotte. Flexa heeft 2 kleuren die ik heel erg mooi vind, Avocado en Pistache (die namen zijn weer geweldig lol).
Utrecht is ook mijn favoriete plaats, kan ik jou t.z.t. niet als lobbyist inzetten, je weet jouw lief toch ook vrij subtiel over te halen![]()
* een rivier huiltquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Lege verhuisdozen door de shredder duwt
![]()
Nee dat is omdat Arty's spullen gewoon steeds toevallig niet op de foto staan.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:12 schreef Shark.Bait het volgende:
ik dacht, (want dat doe ik wel eens-vandaar dat het warmer word buiten) "Laat ik eens kijken hoe het met Dude en Arty is."
Zo aan de foto's te zien lijkt het wel of jij je huis uit DH naar G'en verhuisd hebt
Het ziet er goed uit, die vloer is
Ik wil nog een keer die ventilator van je fotograferen op die vloer, de foto's die ik heb zijn mislukt zag ik
Waar komen de mariabeeldjes? (en dan specifiek die ene hele mooie buste -zie onderstaande foto)
[afbeelding]
De kans is 66.6666666666666% dat arty zijn spullen in beeld zullen zijn tegen 33.33333333333% dat de jouw in beeld zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 16:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee dat is omdat Arty's spullen gewoon steeds toevallig niet op de foto staan.
Echt!![]()
quote:Maria heb ik juist gisteren weer uit een doos doen herrijzen en wederom op dat kastje geparkeerdZonder lampje vooralsnog, maar ze is er in elk geval weer
![]()
quote:P.S. Als je goed tuurt zie je dat je kookboek op de foto van het boekenkastje staat!![]()
In de tussendeur wel (alles gewoon glas wat de klok sloeg. Nuchtere Groningers hè? Doe maar gewoon... etc.)quote:Op woensdag 5 april 2006 16:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Die raampjes van je tussen deur, en de bovenste ramen van je erker zijn toch niet in originele staat? Dat moeten toch glas in lood raampjes zijn?
Nee johquote:Op donderdag 6 april 2006 18:31 schreef -Delta- het volgende:
Wat een heerlijk huis zegEcht sfeervol
![]()
![]()
Enneh is het nou echt 4 verdiepingen?![]()
![]()
Ik dacht al, die hebben het breedquote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Dan zou ik nu overspannen zijn![]()
En stinkend rijk trouwens![]()
Twee verdiepingen![]()
Om dan maar meteen over mijn heupen te beginnenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik dacht al, die hebben het breed
Desalniettemin een erg leuk en sfeervol huis![]()
Je moet het alleen wel op komen halen in Gravequote:Op zondag 9 april 2006 03:11 schreef Gompy58 het volgende:
als je nog nieuwe lampen nodig hebt voor ZEEER weinig...
www.bva-auctions.com
ze hebben op dit moment een online veiling lopen van een lampen tent die failliet is gegaan... veiling loopt tot zondag 10 april 19:00..
Ik heb me bod al staan
Here you arequote:Op zondag 9 april 2006 21:41 schreef ArtyShock het volgende:
Yes, well. Today I have smeared the plafond full with forestrike smurrie. This is against powdering undergrounds and so. I had the raampje open for the strange damps, but I still feel my head turning and my slimefleezes prickle. Nasty stuff it is. It is a bit snotty but this is, so that it does not spatter too much.
Anyway, when this is opgedried then we can smear some structure paint over it and then the plafond is clear.
Ook ik heb reeds kamervragen gesteld over boedel van Arty. Helaasch heb ik nog geen bewijzen mogen zien dat onze gedachten verkeerd warenzijnquote:Op woensdag 5 april 2006 16:12 schreef Shark.Bait het volgende:
ik dacht, (want dat doe ik wel eens-vandaar dat het warmer word buiten) "Laat ik eens kijken hoe het met Dude en Arty is."
Zo aan de foto's te zien lijkt het wel of jij je huis uit DH naar G'en verhuisd hebt
Sterker.... Arty zelf nog wel eens op de foto zien staan lately....?quote:Op zondag 9 april 2006 21:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ook ik heb reeds kamervragen gesteld over boedel van Arty. Helaasch heb ik nog geen bewijzen mogen zien dat onze gedachten verkeerd warenzijn
nu je er over begint ...quote:Op zondag 9 april 2006 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sterker.... Arty zelf nog wel eens op de foto zien staan lately....?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |