Vermoedelijk iets heel moeilijksquote:
supermarkt dus?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:44 schreef Tobbes het volgende:
Nee. Dan beschadig ik misschien mensen die dat niet verdienen, breng ik mijn werkgever in diskrediet etc. etc.
Heb je zo'n kutbaan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:44 schreef Tobbes het volgende:
Nee. Dan beschadig ik misschien mensen die dat niet verdienen, breng ik mijn werkgever in diskrediet etc. etc.
Begin er dan ook niet over, mongoolquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:44 schreef Tobbes het volgende:
Ik lachtequote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:41 schreef Stuart het volgende:
Erg leuk topic. Uitermate interessant en inhoudelijk klasse![]()
Nee.Maar dat doet er niet toe.quote:
Ha. De 'paar tientjes' zijn al geconcretiseerd naar exact 70 euro.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ha. De 'paar tientjes' zijn al geconcretiseerd naar exact 70 euro.
Nog even en het hele verhaal komt er in detail uit.
een beetje meer informatie zou wel prettig zijn idd om ook echt wat aan dit topic te hebbenquote:
Precies, je maakt ons nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een beetje meer informatie zou wel prettig zijn idd om ook echt wat aan dit topic te hebben
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:20 schreef Doderok het volgende:
foto?
FF snel specimen van maken...quote:
Dat is verboden!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
FF snel specimen van maken...
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo nu goed, net alsof je die andere plaatjes ook daadwerkelijk goed kan printen![]()
![]()
Mijn printer kan helemaal geen geld printenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
FF snel specimen van maken...
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo nu goed, net alsof je die andere plaatjes ook daadwerkelijk goed kan printen![]()
![]()
Misschien heeft ze dat al een paar jaar gedaan en zit ze nu lekker op een mooi strand terwijl TS nog steeds bliepbliepmiep is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Die frauderend collega als die dat dagelijks bij elkaar kon sprokkelen kon ze toch 200*70 = 14.000 euro extra per jaar cashen.
Oke.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef buzzer het volgende:
Je hoeft niet in details te treden, maar een klein beetje meer informatie kan geen kwaad, dit is wel erg vaag.
Iets tegen straatvegers?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:22 schreef Jumparound het volgende:
idd niet erg slim
en terrecht dat ze er uit getrapt is!
wel weer een potentiele steuntrekker erbij, ze laat zich volblaffen door de eerste de beste straatveger en kan de rest van dr leven op dr reet zitten onder het mom van... ik voed mn kind op...![]()
Las laatst een stuk dat veel werkegevers geen aangifte doen i.v.m. de reputatie van het bedrijf. En als het al gebeurt de politie er niet veel mee doet. Dus deze mevrouw komt helaas wel weer aan de slag bij een ander bedrijf.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:22 schreef Jumparound het volgende:
wel weer een potentiele steuntrekker erbij, ze laat zich volblaffen door de eerste de beste straatveger en kan de rest van dr leven op dr reet zitten onder het mom van... ik voed mn kind op...![]()
dat is inderdaad niet bijster slim nee.. aan de andere kant, maar goed dat ze het zo dom heeft aangepakt, wie weet hoe lang het anders onopgemerkt door had gegaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Oke.
Op voorwaarde dat er in dit topic verder niet gespeculeerd wordt over werkgevers e.d.
Klant moet borg betalen--->>Kutwijf doet net of ze dat aanslaat--->>Dus geen bon ofzo voor klant--->>Geld geincasseerd---->>4 minuten later in zak gestoken---->>Klant komt terug, wil borg terug maar heeft geen bon--->>Er zaten ook geen geniette gaatjes in contract--->>Vaag verhaal-->>Klant boos weg moeten sturen---->>Is uiteindelijk allemaal opgelost--->>Nadat bleek dat kutwijf borg van klant in zak had gestoken.
HOE DOM BEN JE DAN. ALS je dan zo achterlijk bent om fraude te plegen. Doe het dan OF goed, OF doe het met een transactie die pas over enkele weken/maanden weer ter sprake komt (aanbetaling, kredietverlening oid). Dit was gewoon zo dom.
Straatvegers zijn liefquote:
Die borg doet mij vermoeden dat je bij de Gamma, Praxis oid werkt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Oke.
Op voorwaarde dat er in dit topic verder niet gespeculeerd wordt over werkgevers e.d.
Klant moet borg betalen--->>Kutwijf doet net of ze dat aanslaat--->>Dus geen bon ofzo voor klant--->>Geld geincasseerd---->>4 minuten later in zak gestoken---->>Klant komt terug, wil borg terug maar heeft geen bon--->>Er zaten ook geen geniette gaatjes in contract--->>Vaag verhaal-->>Klant boos weg moeten sturen---->>Is uiteindelijk allemaal opgelost--->>Nadat bleek dat kutwijf borg van klant in zak had gestoken.
HOE DOM BEN JE DAN. ALS je dan zo achterlijk bent om fraude te plegen. Doe het dan OF goed, OF doe het met een transactie die pas over enkele weken/maanden weer ter sprake komt (aanbetaling, kredietverlening oid). Dit was gewoon zo dom.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef Oosthoek het volgende:
Zonder details mag hier een slot op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |