2 mesjes zelfsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:12 schreef outcast_within het volgende:
tuurlijk gooi er maar weer een mesje bij
Ja dat was Wilkinson geloof ik. Ik heb 1 keer Wilkinson met 3 mesjes gekocht, maar Gillette Mach 3 bevalt echt veel beter.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:21 schreef outcast_within het volgende:
verrek mach 3. maar concurentie had volgens mij al 4
Hij kan idd ook weer trillen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:35 schreef outcast_within het volgende:
zit er trouwens ook zo'n onzinnige beckham virbrator bij?
Precies, dat bedoel ik. Maar toch heb ik met wegwerp mesjes waar 1 mesje op zit echt veel meer irritatie dan met Mach 3.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:42 schreef outcast_within het volgende:
ze zeggen dat scheerbewegingen toch slecht zijn
iig slogan: minder scheerbewegingen dus minder irritatie. dus irriteert deze mss wel 5keer zoveel als een gewoon mesje (als je maar een beweging nodig hebt om alles weg te krijgen)
Ja, was ja! Het was toch niet helemaal wat ik er van had verwacht.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:45 schreef flipsen het volgende:
Was TS niet overgestapt op electrisch?
Philips Philishave SmartTouch-XL HQ 9190 CC, het duurste model van Philips.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:47 schreef outcast_within het volgende:
welk duur apperaat had je dan?
Natuurlijk hebben ze alleen het beste met je voor en zijn ze totaal niet uit op je geld, hoe kom ik er eigenlijk bij.. een bedrijf dat geld aan je wilt verdienen door je met marketing iets wijs te maken.. neh.. die bestaan echt niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Gillette besteed echt heeeeel veel geld aan onderzoek voor het perfecte scheerapparaat voor nat scheren, dus ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze alleen het beste met je voor en zijn ze totaal niet uit op je geld, hoe kom ik er eigenlijk bij.. een bedrijf dat geld aan je wilt verdienen door je met marketing iets wijs te maken.. neh.. die bestaan echt niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |