Druk eens control-F5?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Ik ben het eens met meneer de kaartjesknippert die hierboven afgebeeld staat.
Krijg nou de tiefus kutsitequote:
Houdt ie dat voor als mensen een te moelijke vraag hebben?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Ik ben het eens met meneer de kaartjesknippert Beeldig hoedje trouwens)die hierboven afgebeeld staat
.
2 keer klagen in 1 topic = dubbellaar .quote:Op maandag 20 maart 2006 23:53 schreef Mobster273 het volgende:
* eensch is met TS, al snap ik de term dubbellaar in dit geheel niet, en is TS een smeerlap volgens de server waarvan hij zijn plaatje gejat heeft
lol, ach ja, het is nog vroeg hequote:Op maandag 20 maart 2006 23:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
2 keer klagen in 1 topic = dubbellaar .
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Hondekop)quote:Vanaf 1989 werden deze treinstellen buiten dienst gesteld, hetgeen over enkele jaren werd uitgespreid. De laatste rit vond in januari 1996 plaats.
Mooi op tijdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:15 schreef Beurlap het volgende:
nee dit is lekker wil je zeggen [afbeelding]
je moet niet zeuren met je hondekop!
Uhm wel dus, als je langs Arnhem of Nijmegen rijdt zie je er wel eens een paar klaar staan om te rijden en ook bij Amsterdam Muiderpoort zie je ze staan (zelfs die groene exemplaren staan daar nog rijklaar en rijden geloof ik ook nog eens regelmatig).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Deze bedoel je zeker?
Op je foto staat een Mat'54 die al jaren niet meer rijdt.
wat is dat nou voor een raar ding. nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:15 schreef Beurlap het volgende:
Een Wadloper, rijdt tussen Groningen en Leeuwarden _0_quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een raar ding. nog nooit gezien.
lokt zo'n platte voorkant niet meer zelfmoorden uit? aangezien het er een stuj dodelijker uitzietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:15 schreef Beurlap het volgende:
Niet voor het een of ander...Maar die mobiele wrakken rijden hier nog DAGELIJKS!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:03 schreef Friebo het volgende:
Toch knap dat die na zo'n 10 jaar vertraging toch is aangekomen...
[..]
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Hondekop)
Niet om het een of ander, maar misschien moet je eens een ogentest doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander...Maar die mobiele wrakken rijden hier nog DAGELIJKS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |