Druk eens control-F5?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Ik ben het eens met meneer de kaartjesknippert die hierboven afgebeeld staat.
Krijg nou de tiefus kutsitequote:
Houdt ie dat voor als mensen een te moelijke vraag hebben?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Ik ben het eens met meneer de kaartjesknippert Beeldig hoedje trouwens)die hierboven afgebeeld staat
.
2 keer klagen in 1 topic = dubbellaar .quote:Op maandag 20 maart 2006 23:53 schreef Mobster273 het volgende:
* eensch is met TS, al snap ik de term dubbellaar in dit geheel niet, en is TS een smeerlap volgens de server waarvan hij zijn plaatje gejat heeft
lol, ach ja, het is nog vroeg hequote:Op maandag 20 maart 2006 23:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
2 keer klagen in 1 topic = dubbellaar .
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Hondekop)quote:Vanaf 1989 werden deze treinstellen buiten dienst gesteld, hetgeen over enkele jaren werd uitgespreid. De laatste rit vond in januari 1996 plaats.
Mooi op tijdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:15 schreef Beurlap het volgende:
nee dit is lekker wil je zeggen [afbeelding]
je moet niet zeuren met je hondekop!
Uhm wel dus, als je langs Arnhem of Nijmegen rijdt zie je er wel eens een paar klaar staan om te rijden en ook bij Amsterdam Muiderpoort zie je ze staan (zelfs die groene exemplaren staan daar nog rijklaar en rijden geloof ik ook nog eens regelmatig).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Deze bedoel je zeker?
Op je foto staat een Mat'54 die al jaren niet meer rijdt.
wat is dat nou voor een raar ding. nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:15 schreef Beurlap het volgende:
Een Wadloper, rijdt tussen Groningen en Leeuwarden _0_quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een raar ding. nog nooit gezien.
lokt zo'n platte voorkant niet meer zelfmoorden uit? aangezien het er een stuj dodelijker uitzietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:15 schreef Beurlap het volgende:
Niet voor het een of ander...Maar die mobiele wrakken rijden hier nog DAGELIJKS!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:03 schreef Friebo het volgende:
Toch knap dat die na zo'n 10 jaar vertraging toch is aangekomen...
[..]
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Hondekop)
Niet om het een of ander, maar misschien moet je eens een ogentest doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander...Maar die mobiele wrakken rijden hier nog DAGELIJKS!
Misschien als museumtrein maar zeker niet in de reizigersdienst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:10 schreef DJJoris het volgende:
Uhm wel dus, als je langs Arnhem of Nijmegen rijdt zie je er wel eens een paar klaar staan om te rijden en ook bij Amsterdam Muiderpoort zie je ze staan (zelfs die groene exemplaren staan daar nog rijklaar en rijden geloof ik ook nog eens regelmatig).
Wadloper. Ga ik elke dag mee, ik vind hem prima! veel beenruimte en de stoptrein van 8.20 vanaf Groningen naar Leeuwarden zit NOOIT vol!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een raar ding. nog nooit gezien.
Waarom verbaast mij dat nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Wadloper. Ga ik elke dag mee, ik vind hem prima! veel beenruimte en de stoptrein van 8.20 vanaf Groningen naar Leeuwarden zit NOOIT vol!
Altijd in mijn eentje een zitje voor vier!
Hij piept trouwens wel flink als hij remt
Nee, duh! Niemand gaat vrijwillig vanuit Groningen naar Friesland. Daarom stap ik ook in Zuidhorn weer uitquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, duh! Niemand gaat vrijwillig vanuit Groningen naar Friesland. Daarom stap ik ook in Zuidhorn weer uit
Jawel, hij komt altijd stampvol aan als ik sta te wachtenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
![]()
nou ja, dat is net zo erg
ik kan mij ook niet indenken dat die trein de andere richting op wel vol zit
misschien zijn die wel allemaal in zuidhorn ingestaptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Jawel, hij komt altijd stampvol aan als ik sta te wachten
Allemaal wijze mensen.
Mjah, die treinen staan daar maar te staan, maar worden echt niet ingezet in een normale reizigersdienst hoor. Misschien dat 'ie met een lokale spoorclub een tochtje heeft gemaakt met zo'n trein, maar echt niet op een normaal trajectquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet
Hoe dan ook, die groene dingen staan bij Arnhem wel klaar. Een collega op mijn vorige stagebedrijf claimde dat die in het weekend daar eens in had gezeten omdat kennelijk de andere treinen op waren. Hij vond het vooral leuk dat hij de conducteur zijn museumjaarkaart liet zien in plaats van het treinkaartje....
zoals ik al zei, hij claimde dat het een gewone treinreis was... maar goed, ik was er niet bij dus het waarheidsgehalte van die opmerking kan ik niet inschatten, maar in normale omgang kwam hij mij niet over als onbetrouwbaar figuur...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Carport het volgende:
[..]
Mjah, die treinen staan daar maar te staan, maar worden echt niet ingezet in een normale reizigersdienst hoor. Misschien dat 'ie met een lokale spoorclub een tochtje heeft gemaakt met zo'n trein, maar echt niet op een normaal traject![]()
Is mogelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien zijn die wel allemaal in zuidhorn ingestapt
ik zou het niet weten, ik kom er nooitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Is mogelijkware het niet dat dat perron nogal klein is
Nou nou wat een verschil tis nu een bastaard gewordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Deze bedoel je zeker?
Op je foto staat een Mat'54 die al jaren niet meer rijdt.
Zie het verschil:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nou nou wat een verschil tis nu een bastaard geworden
Ik zie het ja de neus is iets anders .quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:05 schreef Carport het volgende:
[..]
Zie het verschil:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet een leek dus niet he...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:05 schreef Carport het volgende:
[..]
Zie het verschil:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het rijgedrag van een zo'n oude Mat'54 is anders een heel stuk beter dan van zijn jongere broertje...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zie het ja de neus is iets anders .
Maar ik had het eigenlijk over het kraken en piepen van dat ding en de prehistorische inrichting.
Voor de rest zijn de deuren en de kleuren precies hetzelfde op de "mat 54" die in mijn post staat
Misschien omdat ik met mijn 1.85 niet eens normaal kan zitten in sommige uitvoeringen, dat ze een teringherrie maken en eigenlijk wel eens aan vervanging toe zijn na 40 jaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:35 schreef apestaartje het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van het type trein in de openingspost. Ze zijn natuurlijk niet echt mooi, maar ik heb er verder nog nooit iets geks/irritants aan opgemerkt.
Maar misschien ben ik ook wel heel erg tolerant.
De enige treinen waar ik een hekel aan heb zijn die stokoude, voormalige Duitse treinen met die coupé-tjes met zes blauwe stoelen. Al is het alleen maar vanwege de prehistorische, stinkende wc's die (in tegenstelling tot de rest van de trein) niet opgeknapt zijn. Die geur ruik je tig coupé's verder nog steeds.
Gisteravond had ik een hele koploper voor mezelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Altijd in mijn eentje een zitje voor vier!
[..]
Kijk eens naar de zijkanten....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat ziet een leek dus niet he...
Het zegt mij iig niets![]()
Cool.. zijn dat die treinen waar de deuren tijdens de rit gewoon open konden?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:05 schreef Carport het volgende:
[..]
Zie het verschil:
[afbeelding]
[afbeelding]
daar mogen ook IRMs rijden als stoptrein...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Epica het volgende:
Dat de MAt 64 alleen bij gebrek aan treinstellen zou rijden is onzin, want hij rijdt standaard als stoptrein van Roosendaal - Vlissingen
Vraag het maar eens aan enig ander persoon uit zuid limburg..hier rijden ze echt nog dagelijks. Weliswaar alleen als stoptrein, maar toch!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar misschien moet je eens een ogentest doen.
Niet alleen ben je blind, je bent ook nog eens stronteigenwijs.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:03 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vraag het maar eens aan enig ander persoon uit zuid limburg..hier rijden ze echt nog dagelijks. Weliswaar alleen als stoptrein, maar toch!
Zucht...hoe vaak ga jij met de trein? Hoe vaak kom jij in maastricht?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet alleen ben je blind, je bent ook nog eens stronteigenwijs.
En je hebt nog steeds ongelijk. Lees het topic boven je nog een keer door. Met leesbril.
Kan jij uberhaupt zitten in de trein?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik met mijn 1.85 niet eens normaal kan zitten in sommige uitvoeringen, dat ze een teringherrie maken en eigenlijk wel eens aan vervanging toe zijn na 40 jaar.
"Meneer" heeft meer kennis dan jij denktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zucht...hoe vaak ga jij met de trein? Hoe vaak kom jij in maastricht?
Nee , meneer gaat op een verhaaltje af ipv de werkelijkheid. En dan ben ik blind?
Kijk nog eens goed naar alle plaatjes. En dan met name naar de voorkant van de treinen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:38 schreef DeeCruise het volgende:
Zucht...hoe vaak ga jij met de trein? Hoe vaak kom jij in maastricht?
Nee , meneer gaat op een verhaaltje af ipv de werkelijkheid. En dan ben ik blind?
quote:
Neuh, gewoon z'n vriendin.quote:: Wie ben jij dat je mij moet gaan verduidelijken wie hij wel niet is? Zijn afgerichte keukenslaaf?
Ja, maar die Railhoppers waren nog slechter dan de Hondekoppen. Trouwens heb ik maar twee keer in mijn leven in een Railhopper gezeten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
in die tyfusdingen zit ik dus dagelijks 2 uur...
Emmen-Zwolle
Jouw stelligheid vereist een botte bijl om doorheen te breken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:21 schreef DeeCruise het volgende:
Ah kijk, verduidelijking...èxcuse dan dat ik dat verschil niet gezien heb.
Neemt niet weg dat t alsnog een redelijk lompe manier van antwoorden blijft van betreffend persoon...
In een sm90 kon je tenminste nog fatsoenlijk met elkaar praten, fatsoenlijk zitten, en eea aan je huiswerk doen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar die Railhoppers waren nog slechter dan de Hondekoppen. Trouwens heb ik maar twee keer in mijn leven in een Railhopper gezeten.
Als je in de aangedreven bak zit hoor je in de eerste generatie IRM (serie 86xx en 94xx) inderdaad een hoge pieptoon. Iedereen loopt zich er altijd kapot aan te ergeren behalve ik geloof ikquote:
Mwah, echt heel hoog is ie niet, juist lekker in het gehoor liggend. Vooral die constante tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je in de aangedreven bak zit hoor je in de eerste generatie IRM (serie 86xx en 94xx) inderdaad een hoge pieptoon. Iedereen loopt zich er altijd kapot aan te ergeren behalve ik geloof ik.
quote:http://www.53a-pix.co.uk/picture/VIRM8242-DD-240701.jpg
Die dus, voor we daar ook een eindeloze discussie over krijgen.
Och, vergeleken met de gemiddelde treinbrom wel hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:32 schreef Duvel het volgende:
Mwah, echt heel hoog is ie niet, juist lekker in het gehoor liggend. Vooral die constante tijdens het rijden.
Das ICK!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:35 schreef apestaartje het volgende:
De enige treinen waar ik een hekel aan heb zijn die stokoude, voormalige Duitse treinen met die coupé-tjes met zes blauwe stoelen. Al is het alleen maar vanwege de prehistorische, stinkende wc's die (in tegenstelling tot de rest van de trein) niet opgeknapt zijn. Die geur ruik je tig coupé's verder nog steeds.
Sauwerd. Daar laatst nog meer dan een uur stil gestaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:15 schreef Beurlap het volgende:
Mwah, ik zou het mooie gestroomlijnde ICRm toch niet met met ICK willen vergelijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:35 schreef Carport het volgende:
Das ICK!
[afbeelding]
Rijdt alleen tussen Den Haag en Venlo, maar de buitenkant lijkt ook erg veel op de treinen tussen Haarlem en Heerlen/Maastricht.
Ze reden al een tijdje rond voor ik er voor het eerst instapte. Was het interieur ook nog eens aangepakt. Soort van sportveld op de vloer gekalktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die nieuweoranje Olympische Spelen trein ofzo die is wel puikend trouwens.
Ik was niet van plan om te beginnen dat uit te leggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het mooie gestroomlijnde ICRm toch niet met met ICK willen vergelijken.
Er is al een tijdje sprake van dat de ICM 4241 (de oranje versie, dus zonder sporters) weer ontstickerd zou worden, maar hij rijdt nog steeds zo zo'n rondjes. Wel komen er binnenkort een nieuwe bestickerde IRM en ICM bij, als ik alles goed heb onthouden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze reden al een tijdje rond voor ik er voor het eerst instapte. Was het interieur ook nog eens aangepakt. Soort van sportveld op de vloer gekalkt.
Overigens verkrijgbaar in IRM en ICM-versie. Ben benieuwd hoe lang ze nog bestickerd blijven.
Als ze maar niet zo fuckin' lelijk worden als die Fortisthalysquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef Carport het volgende:
Er is al een tijdje sprake van dat de ICM 4241 (de oranje versie, dus zonder sporters) weer ontstickerd zou worden, maar hij rijdt nog steeds zo zo'n rondjes. Wel komen er binnenkort een nieuwe bestickerde IRM en ICM bij, als ik alles goed heb onthouden.
Die rijdt tegenwoordig steeds vaker z'n rondje over de Flevolijn, de ICM 4241 zal dus nu ook alwel weer een doodbloedertje zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef Carport het volgende:
[..]
Er is al een tijdje sprake van dat de ICM 4241 (de oranje versie, dus zonder sporters) weer ontstickerd zou worden, maar hij rijdt nog steeds zo zo'n rondjes. Wel komen er binnenkort een nieuwe bestickerde IRM en ICM bij, als ik alles goed heb onthouden.
Yep die moeten imo elke week verplicht door de was straat.. die zijn ontiegelijk goor om te zien :/quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:56 schreef Minisuisse het volgende:
Die oude dubbeldekkers zijn pas kut. Van de buitenkant smerig, en de banken zitten los, vies enz.
[afbeelding]
Je hebt anders een aardig smetteloos exemplaar uitgekozen voor je fotoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:56 schreef Minisuisse het volgende:
Die oude dubbeldekkers zijn pas kut. Van de buitenkant smerig, en de banken zitten los, vies enz.
[afbeelding]
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar zo ben ik ze nog niet tegengekomen iigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hebt anders een aardig smetteloos exemplaar uitgekozen voor je foto
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef Steve-O het volgende:
zo'n gele ghetto hondenkop
2ehands voedselbonnen
Ik erger me er ook niet aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je in de aangedreven bak zit hoor je in de eerste generatie IRM (serie 86xx en 94xx) inderdaad een hoge pieptoon. Iedereen loopt zich er altijd kapot aan te ergeren behalve ik geloof ik.
http://www.53a-pix.co.uk/picture/VIRM8242-DD-240701.jpg
Dit model dus, voor we daar ook een eindeloze discussie over krijgen. Tegenwoordig zijn ze alleen niet meer in 3- en 4-voudige uitvoering verkrijgbaar, maar in 4 en 6.
Staat die op een trein dan? Daar heb ik nog bij in de klas gezetenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Die zogenaamde sporttrein klopt voor geen kant.
Fieke Willems (Toestelturnen) is al jaren uitgerangeerd en op de afbeelding staat ze met de attributen voor de Ritmische Gymnastiek, een totaal andere sport! Heel slordig.
Naar mijn weten is de 766 de enigste Mat '54 die nog in rijdende staat is. En die is van Stichting Mat '54 zie de site: http://www.mat54.nl/index.htmlquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:10 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Uhm wel dus, als je langs Arnhem of Nijmegen rijdt zie je er wel eens een paar klaar staan om te rijden en ook bij Amsterdam Muiderpoort zie je ze staan (zelfs die groene exemplaren staan daar nog rijklaar en rijden geloof ik ook nog eens regelmatig).
Het stel dat in Arnhem staat is inderdaad ook een groenwit geschilderde Mat´64 en geen 54.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:23 schreef gwreijman het volgende:
Naar mijn weten is de 766 de enigste Mat '54 die nog in rijdende staat is. En die is van Stichting Mat '54 zie de site: http://www.mat54.nl/index.html
Rij er dan voetbaltransporten meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef MrKickass het volgende:
Die treinen worden meestal op 'gevaarlijke' trajecten ingezet. Zo is de lijn Den Haag-Roosendaal gevaarlijk omdat hij a) door de randstad rijdt en b) scholieren vervoert (o.a. op traject Zevenberg-Roosendaal
Laten slopen is makkelijker dan iemand betalen om te slopen...
Sloop ze![]()
Je excuses gaarne richten aan XcUZ_Me. Dat je mij geen gelijk geeft, boeit me geen hol. Dat je mijn vriendin uitscheldt wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat je zelf niet begrijpt dat t hier om 2 verschillende dingen gaat is al sneu genoeg...Maar dat je dan ook nog eens welgemeende excuses niet kunt aanvaarden maakt je een standaard fok! relnicht...
Op zich een optie, ik wil DD-AR voorstellen omdat ze dat toch al willen verbouwen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |