Oke, zo kan ik 't al enigzins relativeren. Da's idd balenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef killerb het volgende:
Aansteller een ouwe fiets. mijn auto is gejat
die komen er niet altijd hoor....quote:Op maandag 20 maart 2006 23:50 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Nou even wachten tot de eerste lemmings..
Nou, ik heb kreeg toevallig net een oude Batavus van iemand aangeboden..quote:Op maandag 20 maart 2006 23:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die komen er niet altijd hoor....
gelukkig niet, een goede lemming is een zeldzaam verschijnsel...
open er een topic over...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:53 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Nou, ik heb kreeg toevallig net een oude Batavus van iemand aangeboden..
Aldus een lotgenootquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:23 schreef Aurelium het volgende:
Ts, heb je zin om een keer samen met mij een gloednieuwe fiets in een willekeurige stad neer te zetten, zonder slot, en om dan iedereen die em aanraakt helemaal kapot te slaan?
Groetjes!
Vergeet dan niet om je gezicht te schminken en een Turkse of Marokkaanse vlag op je jas te naaien. Zo help je de polarisatie tussen 'Nederlanders' en onze permanente toeristen ook nog een beetjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:23 schreef Aurelium het volgende:
Ts, heb je zin om een keer samen met mij een gloednieuwe fiets in een willekeurige stad neer te zetten, zonder slot, en om dan iedereen die em aanraakt helemaal kapot te slaan?
Groetjes!
Tis alweer een tijdje geleden dat mn laatste fiets is gejat, maar fietsendieven zou ik nog steeds het liefst met pek en veren aan de schandpaal nagelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |