quote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef Slager het volgende:
Wat boeid mij het nu of een lift van een bejaardencomplex nu stuk is voor de 15e keer in een paar maand. en dat ze met veel pijn en moeite de trap moeten lopen![]()
inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef Koenholio het volgende:
HvN is niet puik. Waarom denk je dat ze het door de film heen doen? Anders kijkt er niemand naar natuurlijk.![]()
tis wel beter dan talpaquote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef Koenholio het volgende:
Maar ja SBS6 is sowieso een kutzender.
Dat zeg ik dus, HvN is geen goed programma. Juist door dat verlepte 'nieuws'.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef Slager het volgende:
[..]
inderdaadmaar hoe kun je als nieuws-iets zijnde nu zulke trieste onderwerpen erin gooien
![]()
Ze gaan er vanuit dat het gemiddelde niveau van de kijker zo laag is dat ze er niets van merken dat de film onderbroken wordt.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:40 schreef crackhead het volgende:
Ja dat heb je he... als je naar SBS6 kijkt.
2 films he..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat het gemiddelde niveau van de kijker zo laag is dat ze er niets van merken dat de film onderbroken wordt.
Morgen vertellen die mensen op hun werk "Ik heb gister een goede actiefilm met Cilly Dartel & Maureen du Toit gezien"
Hahaha ja, allemaal kasplantjes die naar SBS6 kijken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat het gemiddelde niveau van de kijker zo laag is dat ze er niets van merken dat de film onderbroken wordt.
wtf? waar zit juow verstand....quote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef Slager het volgende:
Wat een gezeik, zit je lethal weapon 4 te zien komt hart van ned. er weer tussen opzich niets mis mee ... maar hun nieuwswaarde![]()
![]()
Wat boeid mij het nu of een lift van een bejaardencomplex nu stuk is voor de 15e keer in een paar maand. en dat ze met veel pijn en moeite de trap moeten lopenIk moet dat elke dag
![]()
En nu eisen ze een nieuwestomme bejaarden , hebben ze het dan niet door?! ze moeten langzaam wegrotten in hun appartement!!
![]()
Zeur niet over van die kleine dingen man .. JEZUS
hart van nederland![]()
![]()
![]()
Tja, niet dus. Ze doen het er juist doorheen omdat het anders miljoenen kijkers kost. En dus geld. En dit is geen grapje, anders was die film wel nonstop doorgegaanquote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef Koenholio het volgende:
HvN is niet puik. Waarom denk je dat ze het door de film heen doen? Anders kijkt er niemand naar natuurlijk.![]()
Dat is volgens mij idd PRECIES de reden... Zit je een film te kijken, word je (ook nog gvd in het laatste half uur/20 minuten) onderbroken en dan heb je zoiets van: Ach ja, kan nou net zo goed het nieuws kijken... En dan krijg je zo'n schijt programma... BAH!!! Als je niets nieuws te melden hebt, kun je het programma net zo goed tot 5 minuten inkorten en alleen de dingen opnoemen die voor meer dan 3 man relevant zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef Koenholio het volgende:
Toen moest ik al lachen !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het programma is prima. [..]
inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Het ergste is nog wel dat Lethal Weapon 4 bijna afgelopen was
Voor die paar minuten laten ze toch eerst Hart van Nederland voor, echt te triest
Tot zover termunterzeil en dan nu verder met het snownieuws met Albert Verlinden, die verzin je toch godverdomme ook niet, je weet wie ik bedoel. 'Bij Patty Brat is een tiet ontploft'.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef mvingerhoets het volgende:
Youp van 't Hek:
"In Ter Munt Ter Zeil heeft mevrouw Jansen de deur achter zich dichtgetrokken, terwijl de sleutel nog binnenlag. De buurvrouw bracht uitkomst. Zij had een reservesleutel thuis liggen. De buurman gaf nog als reactie: 'Als wij geen reserv'sleut'l ha'n g'had wask mooi met d'lad'r naar bin'n klom'n hoor'
truequote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef Koenholio het volgende:
Maar ja SBS6 is sowieso een kutzender.
Wil je m,n favo progamma niet flamen Dan huur je leather wapen 5 toch Heb je ook geen reclamequote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef Slager het volgende:
Wat een gezeik, zit je lethal weapon 4 te zien komt hart van ned. er weer tussen opzich niets mis mee ... maar hun nieuwswaarde![]()
![]()
Wat boeid mij het nu of een lift van een bejaardencomplex nu stuk is voor de 15e keer in een paar maand. en dat ze met veel pijn en moeite de trap moeten lopenIk moet dat elke dag
![]()
En nu eisen ze een nieuwestomme bejaarden , hebben ze het dan niet door?! ze moeten langzaam wegrotten in hun appartement!!
![]()
hart van nederland![]()
![]()
![]()
SBS6 heeft geen miljoenen kijkers.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Tja, niet dus. Ze doen het er juist doorheen omdat het anders miljoenen kijkers kost. En dus geld. En dit is geen grapje, anders was die film wel nonstop doorgegaan
maar het blijft de nationale campingzender, voor en door campers en andere intellectueel-onbedeelden.quote:
Dit spreekt je complete topic tegenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef Slager het volgende:
daar ga het nieuws toch ook niet voor inlichtenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:19 schreef Saurus het volgende:
Wat boeid mij het nu of een lift van een bejaardencomplex nu stuk is voor de 15e keer in een paar maand. en dat ze met veel pijn en moeite de trap moeten lopen Ik moet dat elke dag.....
Hee slager als jij elke dag 6 verdiepingen trap op en af moet op je 75e dan piep je wel anders![]()
Klein nieuws is ook nieuws.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:07 schreef Rapaille het volgende:
Gisteren was er iets op dat er al 3x een bosje bloemen was gestolen ---> lekker boeiend.
Voor de animalsex lovers onder onsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Idd :/ meestal zijn de eerste 4 dingen bij het nieuws interresant, maar daarna
Goh :/ boerderij het lollerhofje heeft een kip die de hele dag op een varken zit :/
Wtf is daar nou leuk aan
Lollermaikuuul die een hendig sjieke slip maakt is daarintegen wel interresand nieuws materiaalquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Idd :/ meestal zijn de eerste 4 dingen bij het nieuws interresant, maar daarna
Goh :/ boerderij het lollerhofje heeft een kip die de hele dag op een varken zit :/
Wtf is daar nou leuk aan
Tja eigenlijk heb je wel een beetje gelijk, lijkt me meer iets voor een regionale zenderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef Slager het volgende:
[..]
daar ga het nieuws toch ook niet voor inlichten![]()
, dan zoek je zelf toch een oplossing .. jezus
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |