Oei, dit mail ik even naar Martijn ...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef tonks het volgende:
Moet je eens op alle kinderen drukken, geil man.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef tonks het volgende:
Moet je eens op alle kinderen drukken, geil man.
Whehe. Al 0.2 omlaag.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef tonks het volgende:
Anderen gaven een4,5Jij gaf een 1
Whehe het gaat goed.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef MrBean het volgende:
Anderen gaven een4,4Jij gaf een 1
Anderen gaven een4,7Jij gaf een 1quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu even die Esther Moonen omlaag helpen
Whehehe. Geef maar een link, ik stem wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef boebiedoe het volgende:
We kunne natuurlijk een 3tal mannelijke fokkers opgeven en helemaal naar de top stemmen.
Ik denk wat lult ze, tot ik je FoBo bekeekquote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef Debsterr het volgende:
Haha. Grappig. En stel nou dat ik WEL mn tieten zou posten... maar nee, nu hoeft het al niet meer!! En trouwens, het boeit me lekker toch niet
want ik ben ik, en dat is nog altijd beter dan jij!
Wehkamp doos.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef Debsterr het volgende:
Haha. Grappig. En stel nou dat ik WEL mn tieten zou posten... maar nee, nu hoeft het al niet meer!! En trouwens, het boeit me lekker toch niet
Hou die mini tietjes maar voor je.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef Debsterr het volgende:
Email: forum@fok.nlquote:Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef remlof het volgende:
Je dient je emailadres in te vullen
Je dient je achternaam in te vullen
Je dient je voornaam van in te vullen
ja daaaaag
Je weet dat je geen straf krijgt als je iets verzint?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef remlof het volgende:
Je dient je emailadres in te vullen
Je dient je achternaam in te vullen
Je dient je voornaam van in te vullen
ja daaaaag
oh ja, bij deze danquote:Op maandag 20 maart 2006 21:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je weet dat je geen straf krijgt als je iets verzint?
Nee, bij de Otto.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
Sta jij er ook tussen Shirley of niet?
Nee bedankt. Straks sta ik met mijn hoofd in de Wankkamp.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:32 schreef boebiedoe het volgende:
Uiteraard wil ik mezelf wel beschikbaar stellen. Jogy? Tonks? Anyone?
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik denk wat lult ze, tot ik je FoBo bekeek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |