Dit had ik al eens gelezen, maar evengoed bedankt!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:07 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Heb je hier miss wat aan?
http://www.vakantiereiswi(...)rdeling/3592/balmes/
jawel hoor!! wil nie opscheppen ofzo.. maar ga in de zomervakantie meestal 2 of 3 keer op vakantie de laatste paar jaren, en daarvan was meestal 1 keer naar calella.. en dan bijv. nog 2 weken belgie / weekje siofok oid. maar calella blijftquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:57 schreef deejaylethal het volgende:
Oei, das kut ja die steentjes...
Voor de 5e keer naar hetzelfde?? Wil je nooit eens ergens anders kijken dan?
Ik heb ze niet veel gezien, maar misschien kwam dat door alle italiaanse mannen die om me heen stonden en mn zicht belemmerdequote:Op maandag 19 juni 2006 20:53 schreef deejaylethal het volgende:
Ook veel Italiaanse dames?
Gewoon een treinkaartje kopen voor een paar euro.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:40 schreef deejaylethal het volgende:
Schijnt een kilometer of 40 te zijn, valt wel mee dus. Is iig niet zo ver als met de bus van NL naar Spanje.
Iemand een idee hoe het met een transfer naar Barcelona zit?
Vergeet het water waar allemaal troep in dreef niet. Tenminste dat was bij ons toen, veel zooi in de zeequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:43 schreef CittaR het volgende:
jezus wat viel dat calella me tegen zeg. de enige tent die een beetje leuk is is de menfis maar voor de rest heb je alleen maar boerententen en in andere tenten liepen veel te veel duitsers. het zand is ook nog is helemaa kut, je krijgt echt pijn aan je voeten als je er teveel op loopt. ik zou zoiezo de trein naar blanes of lloret nemen daar is het echt een stuk gezelliger.
kroegentocht is trouwens ook wel leuk, vooral als je met een groep van 12 bent
Hoever ligt Calella eigenlijk van Blanes af? En is dat goed te doen met OV of met taxi?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:18 schreef heinl het volgende:
Wij gaan 7 augustus ook 14 dagen heen (met de bus), we gaan naar appartement 'Codina'. Is dat wat? Op foto's ziet et er wel prima uit,maar de verhalen op google zijn wat minder enthousiast..
Met welke operator gaan jullie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:18 schreef heinl het volgende:
Wij gaan 7 augustus ook 14 dagen heen (met de bus), we gaan naar appartement 'Codina'. Is dat wat? Op foto's ziet et er wel prima uit,maar de verhalen op google zijn wat minder enthousiast..
Wij gaan met beachmasters.. Vorige jaren altijd met gogo geweest, nu kijken hoe beachmasters bevaltquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:12 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Met welke operator gaan jullie?
Wij met Gogo, kunnen we iig hendig sjiek pitten in de bus
in codina zitten veel spanjaarden en die zijn niet zo blij met dronken mensen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:18 schreef heinl het volgende:
er rijdt een treintje tussen en het duurt volgens mij 15 minuten of minder, ik weet het niet zeker. maar het is dus goed te doen en zeker aan te raden..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:19 schreef heinl het volgende:
[..]
Hoever ligt Calella eigenlijk van Blanes af? En is dat goed te doen met OV of met taxi?
edit: perongeluk quote ipv edit![]()
Had al even opgezocht dat callela maar 15 km van Blanes ligt, dus even een keertje een vespa'tje of mountenbike hurenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:30 schreef CittaR het volgende:
[..]
in codina zitten veel spanjaarden en die zijn niet zo blij met dronken mensen...
[..]
er rijdt een treintje tussen en het duurt volgens mij 15 minuten of minder, ik weet het niet zeker. maar het is dus goed te doen en zeker aan te raden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |