Die negerin werd wel ff goed door die jongens genomenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:53 schreef Soul_Survivor het volgende:
Was die ene nou verkracht trouwens? Ik ging ff weg kwam terug zie ineens een kerel in z'n blote reet.
Nudity?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:10 schreef Geqxon het volgende:
In episode 5 doet ze trouwens haar kleren uit,
Dat bedoelde ik dus niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:41 schreef Geqxon het volgende:
Nou, volgens mij werd die dushi toch anders ff flink gebonkt door die drie vrienden van dr.
Prison break!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:10 schreef Geqxon het volgende:
In episode 5 doet ze trouwens haar kleren uit, en zie je dat ze de blueprints van de jeugd-detentie op haar heeft getatoeerd, en dat ze gaat ontsnappen. Ze moeten dan wel die dikke negerin vermoorden, want die past niet in de luchtschacht.
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:10 schreef Geqxon het volgende:
Ze moeten dan wel die dikke negerin vermoorden, want die past niet in de luchtschacht.
Dat is toch d'r oma? Ze is toch een kleindochter van Jan, dus dan ook van z'n vrouw?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop dat Anna zoals haar moeder word(Less Safe for Work)
Ze lijkt er al wel een beetje op
Kleindochter, goed puntquote:Op donderdag 20 april 2006 23:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Dat is toch d'r oma? Ze is toch een kleindochter van Jan, dus dan ook van z'n vrouw?
Vind de serie ook een beetje overdone. Kijk eens naar serie's als Dunya&Desie, stukken beter!
En weer op zo'n tijd dat er geen kind zal kijkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:18 schreef Canisfire het volgende:
In de herhaling weer bah kut serie.
Het was toch ook niet echt een kinderserie ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:45 schreef jmac het volgende:
[..]
En weer op zo'n tijd dat er geen kind zal kijken![]()
Misschien ook maar beter ook![]()
Jongerenseriequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het was toch ook niet echt een kinderserie ?![]()
Mja, kijk 't nu ook, en 't niveau is idd wel erg laag...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef Canisfire het volgende:
Waarom een serie als dit in de herhaling ?
Straataalquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef jmac het volgende:
[..]
Mja, kijk 't nu ook, en 't niveau is idd wel erg laag...
Veels te hip proberen te doen, en allemaal straattaal er ingooien. kregen ze zeker extra subsidie voor.
Ze is nu bijna hetzelfdequote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop dat Anna zoals haar moeder word(Less Safe for Work)
Ze lijkt er al wel een beetje op
Spreekt ze in het echt wel gewoon abn ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef Jasza het volgende:
Die Anna zit bij mij in de klas
Normaal heel rustig enzo, zie je ineens dit ahaha
Ja, heb haar nog nooit straattaal horen spreken terwijl ik het bijv wel soms spreekquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Spreekt ze in het echt wel gewoon abn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |