Als de uitslag van de CT goed is natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 20:09 schreef Annemiek78 het volgende:
Bovendien betekend dat ook dat "het zwangerschapslicht" weer op groen mag!
Ja, op die afdeling heb ik inderdaad gelegen. Voor die CT-scan (een half jaar na OK, normaliter) ben ik opgeroepen door de poli-thoraxchirurgie. De scan is uiteraard gewoon op de rontgen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Even een vraagje heh, annemiek. Heb je op thorax-chirurgie gelegen in het LUMC? En zo ja, moet je dan ook via die afdeling een CT laten maken?
Geweldig dat het goed met je gaat! Ik hoop dat "het zwangerschapslicht" snel op groen komt te staan!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:09 schreef Annemiek78 het volgende:
Aneurisma (Verwijding AORTA)
Ik ben dus aan mijn hart geopereerd zoals jullie in voorgaand deel al hebben kunnen lezen.
Hier verder omdat vorig deel, vol is.
Gelijk even een up-date van mijn kant:
Ik heb op 08-05 in het LUMC (waar ik ook geopereerd ben) nog een laatste controle CT-scan. Daarna kan ik weer gewoon bij mijn eigen cardioloog in Waalwijk onder controle blijven.
Bovendien betekend dat ook dat "het zwangerschapslicht" weer op groen mag!
Hoop het ook Ingrid! Zie in je signature dat jij inmiddels ook de trotse moeder bent van een mooie dochter! Heb het even gemist. Weet nog dat je ongeveer 11 weken zwanger was. Hoe is het met de kleine??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:53 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Geweldig dat het goed met je gaat! Ik hoop dat "het zwangerschapslicht" snel op groen komt te staan!
Hoi!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:36 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Hoop het ook Ingrid! Zie in je signature dat jij inmiddels ook de trotse moeder bent van een mooie dochter! Heb het even gemist. Weet nog dat je ongeveer 11 weken zwanger was. Hoe is het met de kleine??
Dit ligt beter denk ik dan op bed. Zo krijg ik mijn rust. Als ik in bed lig wort ik rond 02:00 wakker en kan ik niet meer slapen. Op de bank gaat dit beter.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:27 schreef ElisaB het volgende:
Waarom slaap je het liefst op de bank?
Grappig (nou ja...): ik lig altijd helemaal brak op de bank, maar als ik me niet helemaal lekker voel, dan slaap ik ook het liefste op de bank.quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:33 schreef trancinsky het volgende:
Dit ligt beter denk ik dan op bed. Zo krijg ik mijn rust. Als ik in bed lig wort ik rond 02:00 wakker en kan ik niet meer slapen. Op de bank gaat dit beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |